Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них.
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2019-09-12-001661-a dce71c48c2eb4867b6b2d1d70519ef27
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Маленко Ольга Миколаївна


380445667214
3kmk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вищий навчальний заклад "Київський медичний коледж №3"
Код ЄДРПОУ: 05416124
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, Привокзальна 14/2
Контактна особа: Маленко Ольга Миколаївна
,380445667214
3kmk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 17:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 17:35
Початок аукціону: 20 вересня 2019 15:25
Очікувана вартість: 56 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них. Загальний фонд.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них. Загальний фонд. Технічні та якісні характеристики у Додатку 1 до Оголошення.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, місто Київ, Київ, Привокзальна, 14/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019  —  16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:02
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Торгова марка або модель має відповідати технічним вимогам предмету закупівлі. 2) Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ маємо як остаточну. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Вус Станіслав Михайлович 50 000,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 52 400,00
UAH з ПДВ
52 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Вус Станіслав Михайлович

ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Вус Станіслав Михайлович
#2766307697
Переможець 50 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 11:29

Документи

23 вересня 2019 11:29
Протокол 26.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Вус Станіслав Михайлович
#2766307697
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 11:29
Протокол 26.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 50000.pdf укладений
27 вересня 2019 12:06