Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя»
(господарські товари для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-09-12-001593-a ● fa4bb0d9493f4b4badeb1c22c8619261
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Вебсайт: | http://druo.inet.ua/ |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна 380445628766 tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 14:16 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9405 штуки
Господарські товари для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, місто Київ, Київ, Заклади та установи управління освіти Дарницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2019 17:06 |
Додаток № 6.doc | |
12 вересня 2019 17:06 |
Додаток № 7.doc | |
12 вересня 2019 17:06 |
Додаток № 5.doc | |
12 вересня 2019 17:06 |
Додаток № 3.doc | |
12 вересня 2019 17:06 |
Додаток № 2.doc | |
12 вересня 2019 17:06 |
Додаток № 1.doc | |
12 вересня 2019 17:06 |
Додаток № 4.doc | |
12 вересня 2019 17:06 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-12-001593-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2875318016
Дата подання: 09 жовтня 2019 16:24
Непогодження з протоколом
Уважно розглянувши протокол №1541 від 07 жовтня 2019 р., ми ФОП Стельмах В.В. не погоджуємося з рішенням Замовника.
По перше, ФОП Стельмах надав скан-копію оригіналу договору в повному обсязі, при цьому ми пояснюємо, що оригінал наданого нами договору складається з двох сторінок, в якому згідно п.1 вказано, що « Продавець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується передати у власність Покупцю товар: ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (надалі іменується "товар") у кількості 50 одиниць на загальну суму 4300,00 грн., а Покупець зобов'язується прийняти такий товар та оплатити його.» . Так, нагадаємо, що відповідно Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу договору, і оригінал листа- відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя». ФОП Стельмах виконав всі вимоги Замовника в цій частині.
По-друге, в протоколі зазначено, нібито Учасником не надано перелік до висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та /або матеріали. Але така вимога не містилася в тендерній документації .
Відповідно всього вищевказаного, ФОП Стельмах виконав всі вимоги тендерної документації, так просимо повернути нас на стадію кваліфікації і розглянути нашу пропозицію уважніше ще раз.
Розгорнути
Згорнути
По перше, ФОП Стельмах надав скан-копію оригіналу договору в повному обсязі, при цьому ми пояснюємо, що оригінал наданого нами договору складається з двох сторінок, в якому згідно п.1 вказано, що « Продавець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується передати у власність Покупцю товар: ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (надалі іменується "товар") у кількості 50 одиниць на загальну суму 4300,00 грн., а Покупець зобов'язується прийняти такий товар та оплатити його.» . Так, нагадаємо, що відповідно Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу договору, і оригінал листа- відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя». ФОП Стельмах виконав всі вимоги Замовника в цій частині.
По-друге, в протоколі зазначено, нібито Учасником не надано перелік до висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та /або матеріали. Але така вимога не містилася в тендерній документації .
Відповідно всього вищевказаного, ФОП Стельмах виконав всі вимоги тендерної документації, так просимо повернути нас на стадію кваліфікації і розглянути нашу пропозицію уважніше ще раз.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2019 14:59
В складі своєї пропозиції Учасник Фізична особа-підприємець Стельмах Володимир Васильович на закупівлю ДК 021:2015 код – 44510000-8 «Знаряддя» (господарчі товари для закладів установ освіти Дарницького району м. Києва) надав аналогічний договір , в якому не зазначено перелік товару, якій постачався згідно договору. В договорі відсутній Додаток № 1 (специфікація) до договору, або видаткова накладна з листом-роз’ясненням в довільній формі. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи не відповідають предмету закупівлі Замовника. Учасник Фізична особа-підприємець Стельмах Володимир Васильович не виконав вимоги тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-12-001593-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2875318016
Дата подання: 16 жовтня 2019 13:49
Вимога щодо усунення порушень у процедурі закупівлі - відкриті торги на закупівлю товару: ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (господарські товари для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Вимагаємо скасувати рішення від 09.10.2019 р №1559 про визначення переможцем ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» згідно зі ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
1) ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» не надав висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та/або матеріали на зазначені позиції.
2) ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» не надав в складі тендерної пропозиції Лист-згоду (для юридичних та фізичних осіб, суб‘єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб) - Додаток № 6 до тендерної документації, що вимагався відповідно Змісту пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції ІІІ Розділу, а саме:
….. «п.10. іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.»…..
Розгорнути
Згорнути
1) ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» не надав висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та/або матеріали на зазначені позиції.
2) ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» не надав в складі тендерної пропозиції Лист-згоду (для юридичних та фізичних осіб, суб‘єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб) - Додаток № 6 до тендерної документації, що вимагався відповідно Змісту пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції ІІІ Розділу, а саме:
….. «п.10. іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.»…..
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 12:24
Тендерний комітет управління освіти вважає, що Приватне підприємство «Роял Кард Дніпро» надало всі копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством. Приватне підприємство «Роял Кард Дніпро» є виробником предмету закупівлі і гарантує постачання товару згідно вимог зазначених Замовником.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-12-001593-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2875318016
Дата подання: 18 жовтня 2019 19:46
Дата подання: 18 жовтня 2019 19:46
Скарга на неправомірну дискваліфікацію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ
Стельмаха Володимира Васильовича
та визначення переможцем ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО
19.09.2019 Тендерним комітетом Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації розпочато проведення публічної закупівлі ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (господарські товари для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва) (процедура закупівлі UA-2017-06-02-000478-c).
Протоколом розгляду тендерних пропозицій №1541 від 07.10.2019р. було відхилено тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ Стельмаха Володимира Васильовича.
Підставами відхилення було зазначено: на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 1559 від 09.10.2019р. тендерним комітетом було визначено переможцем закупівлі ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО».
При цьому тендерна пропозиція ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» не відповідала вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2019 20:41
Рішення від 23.10.2019 № 15202 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 20:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2019 № 16117.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2019 17:24
рішення від 06.11.2019 № 16117.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2019 23:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом управління освіти вирішино відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (господарські товари для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва) згідно рішення від 06.11.2019 № 16117-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з підстави, що передбачена ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: про неможливості усунення порушень, що виникла через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Також згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про відміну торгів оприлюднюється в електронній системі закупівель Замовником протягом дня з дня прийняття Замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 13 листопада 2019 11:48
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" #2875318016 |
Відхилено |
750 020,40
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 13:17
|
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО #36726115 |
Переможець |
763 998,50
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 10:55
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 13 листопада 2019 11:59 |
Коментар щодо відміни: | Згідно рішення від 06.11.2019 № 16117-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з підстави, що передбачена ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: про неможливості усунення порушень, що виникла через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
13 листопада 2019 11:59
|
Протокол № 1723.PDF |