Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (господарські товари для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-09-12-001593-a fa4bb0d9493f4b4badeb1c22c8619261
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 14:16
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9405 штуки
Господарські товари для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Заклади та установи управління освіти Дарницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 17:06
Додаток № 6.doc
12 вересня 2019 17:06
Додаток № 7.doc
12 вересня 2019 17:06
Додаток № 5.doc
12 вересня 2019 17:06
Додаток № 3.doc
12 вересня 2019 17:06
Додаток № 2.doc
12 вересня 2019 17:06
Додаток № 1.doc
12 вересня 2019 17:06
Додаток № 4.doc
12 вересня 2019 17:06
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-001593-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2875318016
Дата подання: 09 жовтня 2019 16:24
Непогодження з протоколом
Уважно розглянувши протокол №1541 від 07 жовтня 2019 р., ми ФОП Стельмах В.В. не погоджуємося з рішенням Замовника.
По перше, ФОП Стельмах надав скан-копію оригіналу договору в повному обсязі, при цьому ми пояснюємо, що оригінал наданого нами договору складається з двох сторінок, в якому згідно п.1 вказано, що « Продавець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується передати у власність Покупцю товар: ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (надалі іменується "товар") у кількості 50 одиниць на загальну суму 4300,00 грн., а Покупець зобов'язується прийняти такий товар та оплатити його.» . Так, нагадаємо, що відповідно Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу договору, і оригінал листа- відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя». ФОП Стельмах виконав всі вимоги Замовника в цій частині.
По-друге, в протоколі зазначено, нібито Учасником не надано перелік до висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та /або матеріали. Але така вимога не містилася в тендерній документації .
Відповідно всього вищевказаного, ФОП Стельмах виконав всі вимоги тендерної документації, так просимо повернути нас на стадію кваліфікації і розглянути нашу пропозицію уважніше ще раз.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2019 14:59
В складі своєї пропозиції Учасник Фізична особа-підприємець Стельмах Володимир Васильович на закупівлю ДК 021:2015 код – 44510000-8 «Знаряддя» (господарчі товари для закладів установ освіти Дарницького району м. Києва) надав аналогічний договір , в якому не зазначено перелік товару, якій постачався згідно договору. В договорі відсутній Додаток № 1 (специфікація) до договору, або видаткова накладна з листом-роз’ясненням в довільній формі. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи не відповідають предмету закупівлі Замовника. Учасник Фізична особа-підприємець Стельмах Володимир Васильович не виконав вимоги тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-12-001593-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2875318016
Дата подання: 16 жовтня 2019 13:49
Вимога щодо усунення порушень у процедурі закупівлі - відкриті торги на закупівлю товару: ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (господарські товари для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Вимагаємо скасувати рішення від 09.10.2019 р №1559 про визначення переможцем ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» згідно зі ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:

1) ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» не надав висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та/або матеріали на зазначені позиції.
2) ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» не надав в складі тендерної пропозиції Лист-згоду (для юридичних та фізичних осіб, суб‘єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб) - Додаток № 6 до тендерної документації, що вимагався відповідно Змісту пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції ІІІ Розділу, а саме:
….. «п.10. іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.»…..


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 12:24
Тендерний комітет управління освіти вважає, що Приватне підприємство «Роял Кард Дніпро» надало всі копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством. Приватне підприємство «Роял Кард Дніпро» є виробником предмету закупівлі і гарантує постачання товару згідно вимог зазначених Замовником.

Документи

11 жовтня 2019 14:55
Протокол № 1579.PDF

Документи подані скаржником

16 жовтня 2019 13:49
Вимога.pdf

Документи

21 жовтня 2019 12:23
Протокол № 1613.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-12-001593-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2875318016
Дата подання: 18 жовтня 2019 19:46
Скарга на неправомірну дискваліфікацію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ Стельмаха Володимира Васильовича та визначення переможцем ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО
19.09.2019 Тендерним комітетом Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації розпочато проведення публічної закупівлі ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (господарські товари для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва) (процедура закупівлі UA-2017-06-02-000478-c). Протоколом розгляду тендерних пропозицій №1541 від 07.10.2019р. було відхилено тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ Стельмаха Володимира Васильовича. Підставами відхилення було зазначено: на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 1559 від 09.10.2019р. тендерним комітетом було визначено переможцем закупівлі ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО». При цьому тендерна пропозиція ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» не відповідала вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2019 20:41
Рішення від 23.10.2019 № 15202 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 20:41
рішення від 06.11.2019 № 16117.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2019 23:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом управління освіти вирішино відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (господарські товари для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва) згідно рішення від 06.11.2019 № 16117-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з підстави, що передбачена ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: про неможливості усунення порушень, що виникла через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Також згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про відміну торгів оприлюднюється в електронній системі закупівель Замовником протягом дня з дня прийняття Замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 13 листопада 2019 11:48

Документи подані скаржником

18 жовтня 2019 19:46
Скарга АМКУ.pdf
18 жовтня 2019 19:46
Скарга АМКУ.pdf
19 жовтня 2019 21:41
1111.pdf

Документи подані замовником

13 листопада 2019 11:40
Протокол № 1723.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 750 020,40
UAH з ПДВ
750 020,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО 763 998,50
UAH з ПДВ
763 998,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 13:30
Електронний підпис
27 вересня 2019 13:28
Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 13:28
Лист-згода.pdf
27 вересня 2019 13:28
Інші документи.pdf
27 вересня 2019 13:28
Висновки.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 16:24
Довідка з ДФС
11 жовтня 2019 16:24
Довідка з МВС
27 вересня 2019 15:49
Електронний підпис
27 вересня 2019 15:46
щодо несертифікації.pdf
27 вересня 2019 15:46
Висновок ДСЕЕ черенки-1.pdf
27 вересня 2019 13:46
Електронний підпис
27 вересня 2019 13:45
Гарантія.7z
27 вересня 2019 13:45
щодо захисту довкілля.pdf
27 вересня 2019 13:45
лист щодо санкцій.pdf
27 вересня 2019 13:45
Пропозиція.pdf
27 вересня 2019 13:45
Статут.pdf
27 вересня 2019 13:45
Проект договору.pdf
27 вересня 2019 13:45
Рішення власника.pdf
27 вересня 2019 13:45
Довіреність Бєлан.pdf
27 вересня 2019 13:45
Паспорт шпатель.pdf
27 вересня 2019 13:45
Паспорт совок.pdf
27 вересня 2019 13:45
Паспорт льодоруб.pdf
27 вересня 2019 13:45
ГОСТ шпател.pdf
27 вересня 2019 13:45
ГОСТ секатор.pdf
27 вересня 2019 13:45
ГОСТ лопати-1.pdf
27 вересня 2019 13:45
ГОСТ граблі.pdf
27 вересня 2019 13:45
Висновок СЄС секатор.pdf
27 вересня 2019 13:45
Висновок СЕС лопати.pdf
27 вересня 2019 13:45
Висновок СЕС Алеана.pdf
27 вересня 2019 13:45
Висновок СЕС сапки.pdf
27 вересня 2019 13:45
Висновок граблі ЛІОН.pdf
27 вересня 2019 13:45
Техн вимоги.pdf
27 вересня 2019 13:45
Дов щодо ст17 Закону.pdf
27 вересня 2019 13:45
Лист відгук Віста.pdf
27 вересня 2019 13:45
Договор ТОВ ЮТК.pdf
27 вересня 2019 13:45
Договор ВІСТА.pdf
27 вересня 2019 13:45
Відгук Ютк.pdf
27 вересня 2019 13:45
Дов про аналог договори.pdf
27 вересня 2019 13:45
Дов про працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2875318016
Відхилено 750 020,40
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 13:17
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО
#36726115
Переможець 763 998,50
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО
#36726115
763 998,50
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 листопада 2019 11:59
Коментар щодо відміни: Згідно рішення від 06.11.2019 № 16117-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з підстави, що передбачена ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: про неможливості усунення порушень, що виникла через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
13 листопада 2019 11:59
Протокол № 1723.PDF