Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання спецтехніки для ремонту доріг на території НПП "Верховинський"
Purchase of special equipment for repairing roads on the territory of NPP "Verkhovynskyj"
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2019-09-12-001591-a e802380ed59748699183d30c2bd0c79d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Замореняк Микола Миколайович

+380973349882 nppverhovuna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ПРИРОДНИЙ ПАРК "ВЕРХОВИНСЬКИЙ"
Код ЄДРПОУ: 37638334
Місцезнаходження: 78712, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл.,Верховинський р-н,с. Верхній Ясенів,прис.Печіще буд 3-А
Контактна особа: Замореняк Микола Миколайович
+380973349882
nppverhovuna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: NPP "Verhovynskyj"
National ID: 37638334
Contact point: Zamorenjak Mykola Mykolajovich
+380973349882
nppverhovuna@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 12:29
Очікувана вартість: 6 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,83%
Publication date: 12 вересня 2019 17:06
Enquiries until: 09 жовтня 2019 18:00
Complaints submission until: до 15 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 жовтня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 6 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,83 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Scope of the procurement
Придбання Екскаватора джерело фінансування - державний бюджет
buying an excavator
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Придбання спецтехніки для ремонту доріг на території НПП "Верховинський"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78712, Україна, Івано-Франківська обл., Ясенів-Пільний, прис. Печіще
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

excavator
CPV: 43260000-3
Період постачання: по 23 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Екскаватор з навісним обладнанням Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 13:19
протокол про зміни.pdf
11 жовтня 2019 13:19
протокол про зміни (2).pdf
27 вересня 2019 16:06
протокол 18.pdf
27 вересня 2019 16:06
зміни Верховинський 27.doc
27 вересня 2019 16:06
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ екскаватор.doc
27 вересня 2019 16:06
1_ТД придбання екскаватора-2 (1).docx
12 вересня 2019 17:03
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ екскаватор.doc
12 вересня 2019 17:03
1_ТД придбання екскаватора-2 (1).docx
11 жовтня 2019 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 13:19
протокол про зміни.pdf
11 жовтня 2019 13:19
протокол про зміни (2).pdf
27 вересня 2019 16:06
протокол 18.pdf
27 вересня 2019 16:06
зміни Верховинський 27.doc
27 вересня 2019 16:06
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ екскаватор.doc
27 вересня 2019 16:06
1_ТД придбання екскаватора-2 (1).docx
12 вересня 2019 17:03
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ екскаватор.doc
12 вересня 2019 17:03
1_ТД придбання екскаватора-2 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог
Дата подання: 19 вересня 2019 14:48
Дата відповіді: 30 вересня 2019 09:18
Шановні Голова та члени тендерного комітету! Вивчивши вашу тендерну документацію в рамках закупівлі Класифікатор ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-12-001591-a), предметом якої є «Колісний екскаватор в комплекті з навісним обладнанням, або еквівалент», задля розширення кількості можливих учасників торгів, просимо внести наступні зміни в технічні характеристики Додатку №5 до тендерної документації, які на нашу думку в жодному випадку не спричинять погіршення експлуатаційних характеристик екскаватора, виклавши їх у наступній редакції, а саме: - характеристика «Експлуатаційна маса, кг» «не менше 20800, але не більше 22100» викласти в наступній редакції «не менше 20500, але не більше 22100», - характеристика «Довжина зі стрілою, мм. (транспортна)» «не менше 9570, але не більше 9850» викласти в наступній редакції «не менше 9500, але не більше 9900», - характеристика «Висота, мм. (транспортна)» «не менше 3230, але не більше 3330» викласти в наступній редакції «Висота, мм. (транспортна, по кабіні)» «не менше 3150, але не більше 3350», - характеристика «Тип двигуна» «Дизельний двигун рідинного охолодження, 4 циліндри, відповідає вимогам не менше Євро 3» викласти в наступній редакції «Дизельний двигун рідинного охолодження, відповідає вимогам не менше Євро 2», - характеристика «Потужність двигуна, к.с.» «не менше 164, але не більше 175» викласти в наступній редакції «не менше 164, але не більше 180», - характеристика «Максимальна глибина копання» «не менше 5770, але не більше 5800» викласти в наступній редакції «не менше 5770, але не більше 5900», Підсумовуючи все викладене вище, наголошуємо на тому, що на даний момент тендерна документація Національного природнього парку "Верховинський" до предмету закупівлі «Колісний екскаватор в комплекті з навісним обладнанням, або еквівалент» класифікація за Класифікатором ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-12-001591-a), носить дискримінаційний характер, у зв’язку з чим, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Внести вищезазначені зміни до таблиці Технічні характеристики Додатку № 5 до Тендерної документації в рамках закупівлі за ДК 021:2015: Класифікатор ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-12-001591-a). У разі відмови викладення змін, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня . Ваші пропозиції враховано та внесено зиіни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-001591-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ", Код ЄДРПОУ:37383046
Дата подання: 04 листопада 2019 15:06
Вимога Замовнику
Лист Замовнику про порушення вимог законодавства, а саме ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скасована
Дата: 04 листопада 2019 15:13
Причина: Технічні несправності
Номер вимоги: UA-2019-09-12-001591-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ", Код ЄДРПОУ:37383046
Дата подання: 04 листопада 2019 15:17
Вимога замовнику
Вимога Замовнику про порушення вимог законодавства, а саме ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2019 09:37
Шановний учасник! Беручи до уваги Вашу вимогу надаємо наступну відповідь.
Ви звернулися до Тендерного комітету Національного природного парку «ВЕРХОВИНСЬКИЙ» з вимогою «прийняти міри щодо проведення процедури закупівлі у її віповідність вимог закону».
Згідно п.2 ч.1 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Тобто, даною статтею не передбачено зобов'язання Замовника приймати будь-які міри чи заходи, а лише надання інформації про пропозицію переможця торгів. Тому повідомляємо Вас про те, що згідно нашої тендреної документації визначальним критерієм є ціна, а саме питома вага цінового критерію (з врахуванням ПДВ) – 100%. Пропозиція учасника ТОВ «Алеанда», порівняно з Вашою пропозицією, за результатом проведеного аукціону, має перевагу за ціновим критерієм.

Документи подані скаржником

04 листопада 2019 15:16
Вимога замовнику

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-12-001591-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ", Код ЄДРПОУ:37383046
Дата подання: 08 листопада 2019 15:09
Оскарження дій Замовника
Оскарження рішення про визнання переможцем торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 листопада 2019 20:06
рішення від 13.11.2019 № 16529.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 20:05
Рішення від 25.11.2019 № 17623.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 20:12

Документи подані скаржником

08 листопада 2019 15:09
Скарга.pdf

Документи подані замовником

21 листопада 2019 10:49
Пояснення по суті Скарги.pdf
21 листопада 2019 10:49
пербіг аукціону (скрін).docx
21 листопада 2019 10:49
Пояснення по суті Скарги..docx
21 листопада 2019 10:49
Цінова пропозиція (скрін).docx

Документи Органу Оскарження

13 листопада 2019 20:05
рішення від 13.11.2019 № 16529.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-04-000022 ● cec2020957a04411951bb4a0a73d1d4c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019 14:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

04.10.2019 № 51

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


В.о.начальника Богдан ГРИЦАК


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.10.2019 № 51

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-09-12-001591-a 12.09.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-10-09 11:14:39

Придбання спецтехніки для ремонту доріг на території НПП "Верховинський" Purchase of special equipment for repairing roads on the territory of NPP "Verkhovynskyj" UA-2019-09-12-001591-a ● e802380ed59748699183d30c2bd0c79d

установлено, що Замовник на звернення учасників за роз'ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 19.09.2019, оприлюднив роз'яснення на звернення 30.09.2019, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дано було запитання по закупівлі а не вимога а у п1.ст 23 що замоник повинен а не зобовязаний .

у оголошенні про проведення відкритих торгів не відобразив інформацію про джерело фінансування закупівлі . Чи це є порушенням Закону так як в формі оголошення немає графи про зазначення джерела?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня. Ваші забов'язання щодо усунення порушень законодавства в галузі державних закупівель розглянуто та прийнято рішення. (протокол додається).

2019-10-10 11:35:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 жовтня 2019
UA-2019-09-12-001591-ae802380ed59748699183d30c2bd0c79d
Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ПРИРОДНИЙ ПАРК "ВЕРХОВИНСЬКИЙ"
Код ЄДРПОУ: 37638334
Місцезнаходження: 78712, Україна, Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл.,Верховинський р-н,с. Верхній Ясенів,прис.Печіще буд 3-А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВК ВІНКОР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АЛЕАНДА"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 17:19
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:19
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:17
12- Копія ISO екскаватор.pdf
11 жовтня 2019 17:17
19- ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 жовтня 2019 17:17
18- ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
11 жовтня 2019 17:17
5- Довідка ст.17.pdf
11 жовтня 2019 17:17
3- Статут.pdf
11 жовтня 2019 17:17
2- ВИТЯГ ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 11:39
ТЗ Ком предл.pdf
18 жовтня 2019 11:39
Фото пропозицї.pdf
18 жовтня 2019 11:39
Установчі документи.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АЛЕАНДА" #38701862

№ рішення у справі

60/38-р/к

Дата рішення у справі

25.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

02 листопада 2019 11:43
Електронний підпис
02 листопада 2019 11:42
Додаток 3.pdf
02 листопада 2019 11:42
Додаток 2.pdf
02 листопада 2019 11:42
Довідка МВС України.pdf
02 листопада 2019 11:42
Довідка ДФС.pdf
19 жовтня 2019 16:07
Електронний підпис
19 жовтня 2019 16:07
Електронний підпис
19 жовтня 2019 16:07
Лист заявка.pdf
19 жовтня 2019 16:07
ISO сертифікат Hidromek.docx
19 жовтня 2019 16:07
Установчі документи.pdf
19 жовтня 2019 16:07
Проект договору.pdf
19 жовтня 2019 16:07
Зображення.pdf
19 жовтня 2019 16:07
Брошура HIDROMEK 200W.pdf

Конфіденційні документи

19 жовтня 2019 16:07
Цінова пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

відповідно до положень ч.5 статті 28 Закону про публічні закупівлі

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

ТОВ "ВК ВІНКОР"

ТОВ "АЛЕАНДА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЕАНДА" 5 750 000,00
UAH з ПДВ
5 699 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" 5 991 600,00
UAH з ПДВ
5 991 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2019 11:43
Електронний підпис
02 листопада 2019 11:42
Додаток 3.pdf
02 листопада 2019 11:42
Додаток 2.pdf
02 листопада 2019 11:42
Довідка МВС України.pdf
02 листопада 2019 11:42
Довідка ДФС.pdf
19 жовтня 2019 16:07
Електронний підпис
19 жовтня 2019 16:07
Електронний підпис
19 жовтня 2019 16:07
Лист заявка.pdf
19 жовтня 2019 16:07
ISO сертифікат Hidromek.docx
19 жовтня 2019 16:07
Установчі документи.pdf
19 жовтня 2019 16:07
Проект договору.pdf
19 жовтня 2019 16:07
Зображення.pdf
19 жовтня 2019 16:07
Брошура HIDROMEK 200W.pdf

Конфіденційні документи

19 жовтня 2019 16:07
Цінова пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

відповідно до положень ч.5 статті 28 Закону про публічні закупівлі

Публічні документи

11 жовтня 2019 17:19
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:19
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:17
12- Копія ISO екскаватор.pdf
11 жовтня 2019 17:17
19- ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 жовтня 2019 17:17
18- ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
11 жовтня 2019 17:17
5- Довідка ст.17.pdf
11 жовтня 2019 17:17
3- Статут.pdf
11 жовтня 2019 17:17
2- ВИТЯГ ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЕАНДА"

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЕАНДА"
#38701862
Переможець 5 699 550,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 15:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АЛЕАНДА" #38701862

№ рішення у справі

60/38-р/к

Дата рішення у справі

25.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЕАНДА"
#38701862
5 699 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 10:51
накладна екскаватор.pdf укладений
16 грудня 2019 10:51
акт прийому передачі екскаватора.pdf укладений
16 грудня 2019 10:51
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 09:02
договір HIDROMEK.pdf укладений
04 грудня 2019 09:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 699 550,00
UAH (в тому числі ПДВ 949 925,00 UAH)