Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Purchase of special equipment for repairing roads on the territory of NPP "Verkhovynskyj"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ ПРИРОДНИЙ ПАРК "ВЕРХОВИНСЬКИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 37638334 |
Місцезнаходження: | 78712, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл.,Верховинський р-н,с. Верхній Ясенів,прис.Печіще буд 3-А |
Контактна особа: |
Замореняк Микола Миколайович +380973349882 nppverhovuna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | NPP "Verhovynskyj" |
National ID: | 37638334 |
Contact point: |
Zamorenjak Mykola Mykolajovich +380973349882 nppverhovuna@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 12:29 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,83% |
Publication date: | 12 вересня 2019 17:06 |
Enquiries until: | 09 жовтня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 15 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 жовтня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 6 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,83 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Екскаватор з навісним обладнанням | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2019 13:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 13:19 |
протокол про зміни.pdf | |
11 жовтня 2019 13:19 |
протокол про зміни (2).pdf | |
27 вересня 2019 16:06 |
протокол 18.pdf | |
27 вересня 2019 16:06 |
зміни Верховинський 27.doc | |
27 вересня 2019 16:06 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ екскаватор.doc | |
27 вересня 2019 16:06 |
1_ТД придбання екскаватора-2 (1).docx | |
12 вересня 2019 17:03 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ екскаватор.doc | |
12 вересня 2019 17:03 |
1_ТД придбання екскаватора-2 (1).docx |
11 жовтня 2019 13:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
11 жовтня 2019 13:19 |
протокол про зміни.pdf
|
||||||||||||
11 жовтня 2019 13:19 |
протокол про зміни (2).pdf
|
||||||||||||
27 вересня 2019 16:06 |
протокол 18.pdf
|
||||||||||||
27 вересня 2019 16:06 |
зміни Верховинський 27.doc
|
||||||||||||
27 вересня 2019 16:06 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ екскаватор.doc
|
||||||||||||
27 вересня 2019 16:06 |
1_ТД придбання екскаватора-2 (1).docx
|
||||||||||||
12 вересня 2019 17:03 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ екскаватор.doc
|
||||||||||||
12 вересня 2019 17:03 |
1_ТД придбання екскаватора-2 (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ви звернулися до Тендерного комітету Національного природного парку «ВЕРХОВИНСЬКИЙ» з вимогою «прийняти міри щодо проведення процедури закупівлі у її віповідність вимог закону».
Згідно п.2 ч.1 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Тобто, даною статтею не передбачено зобов'язання Замовника приймати будь-які міри чи заходи, а лише надання інформації про пропозицію переможця торгів. Тому повідомляємо Вас про те, що згідно нашої тендреної документації визначальним критерієм є ціна, а саме питома вага цінового критерію (з врахуванням ПДВ) – 100%. Пропозиція учасника ТОВ «Алеанда», порівняно з Вашою пропозицією, за результатом проведеного аукціону, має перевагу за ціновим критерієм.
Скарги до процедури
Дата подання: 08 листопада 2019 15:09
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-04-000022 ● cec2020957a04411951bb4a0a73d1d4c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2019 14:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.10.2019 № 51
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.10.2019 № 51
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-09-12-001591-a 12.09.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-10-09 11:14:39
Придбання спецтехніки для ремонту доріг на території НПП "Верховинський" Purchase of special equipment for repairing roads on the territory of NPP "Verkhovynskyj" UA-2019-09-12-001591-a ● e802380ed59748699183d30c2bd0c79d
установлено, що Замовник на звернення учасників за роз'ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 19.09.2019, оприлюднив роз'яснення на звернення 30.09.2019, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дано було запитання по закупівлі а не вимога а у п1.ст 23 що замоник повинен а не зобовязаний .
у оголошенні про проведення відкритих торгів не відобразив інформацію про джерело фінансування закупівлі . Чи це є порушенням Закону так як в формі оголошення немає графи про зазначення джерела?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня. Ваші забов'язання щодо усунення порушень законодавства в галузі державних закупівель розглянуто та прийнято рішення. (протокол додається).
2019-10-10 11:35:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ ПРИРОДНИЙ ПАРК "ВЕРХОВИНСЬКИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 37638334 |
Місцезнаходження: | 78712, Україна, Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл.,Верховинський р-н,с. Верхній Ясенів,прис.Печіще буд 3-А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ВК ВІНКОР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "АЛЕАНДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЕАНДА" #38701862 |
Переможець |
5 699 550,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 15:02
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 10:51
|
накладна екскаватор.pdf | укладений |
16 грудня 2019 10:51
|
акт прийому передачі екскаватора.pdf | укладений |
16 грудня 2019 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 09:02
|
договір HIDROMEK.pdf | укладений |
04 грудня 2019 09:02
|