Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини 33110000-4 (46535 – Лікарсько - елюючий стеноз коронарної артерії, 62218 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, що виділяє лікарський засіб, 47732 – Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний, 17521 - Перфузійний балонний катетер для коронарної ангіопластики, 48160 - Стент периферичної артерії, 17184 - Основний балонний катетер на базі периферійної ангіопластики, 62551 - Периферійний балонний катетер для ангіопластики, з лікарським покриттям, 35094 - Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий, 58865 - Набір для введення судинного катетера, 58174 - Катетер балонний для тромбектомії)
Очікувана вартість
2 643 000,00 UAH
UA-2019-09-12-001514-a 6941d5f6c295450e928715327fc9ed2f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богданова Олена Георгіївна

+380487258212 vmkstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Контактна особа: Богданова Олена Георгіївна
+380487258212
vmkstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 16:42
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 16:42
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 15:59
Очікувана вартість: 2 643 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


13 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
585 шт
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини 33110000-4 (46535 – Лікарсько - елюючий стеноз коронарної артерії, 62218 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, що виділяє лікарський засіб, 47732 – Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний, 17521 - Перфузійний балонний катетер для коронарної ангіопластики, 48160 - Стент периферичної артерії, 17184 - Основний балонний катетер на базі периферійної ангіопластики, 62551 - Периферійний балонний катетер для ангіопластики, з лікарським покриттям, 35094 - Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий, 58865 - Набір для введення судинного катетера, 58174 - Катетер балонний для тромбектомії) (джерело фінансування: Кошти державного бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 35 (тридцяти п`яти) календарних днів з дати поставки Товару (дата видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 35 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 16:38
ТД стенти.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-001514-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 13 вересня 2019 16:23
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Прохання розділити Закупівлю на окремі лоти та внести в Медико-технічні вимоги зміни, так як наявні Медико-технічні вимоги передбачають закупівлю в одного виробника та унеможливлюють прийняття участі всіх виробників в торгах, що є зговором і порушенням Закону України про державні закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2019 15:47
На Ваше звернення надаємо відповідь. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу, а також в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06. Відповідно до змісту вказаного листа визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Посилання на те, що наявні медико-технічні вимоги передбачають закупівлю в одного виробника та унеможливлюють прийняття участі всіх виробників в торгах є виключно непідтвердженими та необґрунтованими припущеннями.
На підставі викладеного, тендерну документацію по закупівлі ID: UA-2019-09-12-001514-a, код за ДК 021:2015 (НК 024:2019) – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини 33110000-4 (46535 – Лікарсько - елюючий стеноз коронарної артерії, 62218 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, що виділяє лікарський засіб, 47732 – Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний, 17521 - Перфузійний балонний катетер для коронарної ангіопластики, 48160 - Стент периферичної артерії, 17184 - Основний балонний катетер на базі периферійної ангіопластики, 62551 - Периферійний балонний катетер для ангіопластики, з лікарським покриттям, 35094 - Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий, 58865 - Набір для введення судинного катетера, 58174 - Катетер балонний для тромбектомії) залишено без змін.

Документи

17 вересня 2019 15:47
Відповідь 12237548944815844543.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інтегра Медікал 2 632 285,60
UAH з ПДВ
2 632 285,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕДІДЕЯ 2 643 000,00
UAH з ПДВ
2 643 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 13:55
Інші документи.pdf
27 вересня 2019 13:55
Додаток 4. Частина 3.pdf
27 вересня 2019 13:55
Додаток 1.pdf
27 вересня 2019 13:55
Додаток 4. Частина 2.pdf
27 вересня 2019 13:55
Реєстр.pdf
27 вересня 2019 13:55
Додаток 4. Частина 1.pdf
27 вересня 2019 13:55
Додаток 3.pdf
27 вересня 2019 13:55
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інтегра Медікал

ТОВ МЕДІДЕЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інтегра Медікал
#39860150
Переможець 2 632 285,60
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інтегра Медікал
#39860150
2 632 285,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 20:01
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 20:00
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 15:04
ДУ 411 3.pdf зміни до договору
22 січня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
25 грудня 2019 14:10
ДУ 411 2.pdf зміни до договору
25 грудня 2019 14:07
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 18:05
ДУ 411 1.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 18:04
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 17:29
дог 411.PDF укладений
15 жовтня 2019 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Проведення закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 % від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Проведення закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 % від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 411
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 3 099 765,39
UAH (в тому числі ПДВ 202 788,39 UAH)