Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуару по пров. Б.Хмельницького в смт. Володимирець Рівненської області
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2019-09-12-001435-a 1a1c09b8f1af4d34b83e3e59d6b2ea52
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Серховець Олеся Вікторівна

380363423527 volodrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Володимирецька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04388113
Місцезнаходження: 34300, Україна , Рівненська обл., смт.Володимирець, Соборна,39
Контактна особа: Серховець Олеся Вікторівна
380363423527
volodrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 20:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 13:42
Очікувана вартість: 6 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуару по пров. Б.Хмельницького в смт. Володимирець Рівненської області згідно з умовами тендерної документації, доданої до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуару по пров. Б.Хмельницького в смт. Володимирець Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, смт Володимирець, пров. Б. Хмельницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Протягом п’яти робочих днів з дня підписання Сторонами акту передачі Замовником Підряднику об’єкту, на якому будуть виконуватися роботи, що є предметом цього договору, з метою виконання Підрядником робіт, що є предметом цього договору, Замовник, на підставі наданого Підрядником рахунку, перераховує йому авансовий платіж в розмірі не більше 30% від вартості робіт. У разі затримки бюджетного фінансування перерахунок авансового платежу здійснюватиметься протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу, але не пізніше закінчення бюджетного року, в якому він перерахований. По закінченні тримісячного терміну (бюджетного року) невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Джерело фінансування закупівлі - субвенція з місцевого бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідок форми КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника. Акти виконаних робіт готує Підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника. Уповноважений представник Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання актів виконаних робіт від Підрядника перевіряє виконану роботу і підписує їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Фінансування виконаних Підрядником робіт здійснюється Замовником із врахуванням ціни договору, визначеної за результатом проведення процедури відкриті торги. Розрахунки за виконані роботи з Субпідрядниками, у разі їх залучення, здійснюються Підрядником. При розрахунках Замовник утримує з Підрядника вартість робіт виконаних з недоробками та дефектами, що зафіксовані актом приймання-передачі. Джерело фінансування закупівлі - субвенція з місцевого бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 16:18
2 ТД капітальний ремонт провулок хмельницького 2019.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП МВМ ШЛЯХБУД 5 222 922,00
UAH з ПДВ
5 192 922,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 5 849 722,80
UAH з ПДВ
5 222 920,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 5 659 206,00
UAH з ПДВ
5 659 206,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 10:33
Електронний підпис
27 вересня 2019 10:32
10 Кошторисні документи.pdf
27 вересня 2019 10:32
8 Протокол.pdf
27 вересня 2019 10:32
6 Накази.pdf
27 вересня 2019 10:32
5 Лабораторія.pdf
27 вересня 2019 10:32
3 Аналогічні договора.pdf
27 вересня 2019 10:32
ВОЛОДИМИРЕЦЬ.zip
27 вересня 2019 10:32
1 Статутні документи.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 14:58
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:57
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 12:38
Електронний підпис
17 жовтня 2019 12:34
Документи переможця.pdf
10 жовтня 2019 18:03
Електронний підпис
10 жовтня 2019 18:02
Електронний підпис
27 вересня 2019 09:49
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП МВМ ШЛЯХБУД

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП МВМ ШЛЯХБУД
#38402090
Відхилено 5 192 922,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 15:58
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
Відхилено 5 222 920,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
Переможець 5 659 206,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 11:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

04 жовтня 2019 15:57
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:56
Протокол 98_витяг 1.pdf
30 вересня 2019 14:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

10 жовтня 2019 16:52
Електронний підпис
10 жовтня 2019 16:51
протокол 99_витяг 1.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" #39053746

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
5 659 206,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 10:59
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 10:58
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 10:26
Договір 267.pdf укладений
01 листопада 2019 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", рішення Володимирецької селищної ради від 22.10.2019 р. № 1769 "Про внесення змін до селищного бюджету на 2019 рік", у зв'язку із зменшенням обсягу видатків на 2019 рік на фінансування робіт "Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуару по пров. Б.Хмельницького в смт. Володимирець Рівненської області"
Номер договору про закупівлю: 267
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML