Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформатизації (обладнання для обробки інформації)
Очікувана вартість
77 940,00 UAH
UA-2019-09-12-001394-a 08f538e302074091a668c52a92de1c7c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Луцик

+380442559668
+380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
Код ЄДРПОУ: 14317108
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., Київ, вул. Довнар-Запольського, 8
Контактна особа: Марина Луцик
+380442559668, +380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


Договір № 439 від 12.09.2019
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформатизації (обладнання для обробки інформації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Київ, Київ, Академіка Богомольця,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 вересня 2019  —  26 вересня 2019
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування -кошти Державного бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

12 вересня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАКОТЕК"
#35031823
Переможець 77 940,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 16:16

Документи

12 вересня 2019 16:16
Електронний підпис

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 77 940,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 990,00 UAH)