Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 43066 - Консоль медична приліжкова з підводами комунікацій
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2019-09-12-001310-b b1a73a33756844679cfd8ce117099fb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зобків Ніна Степанівна

+380950612795 nina.zobkiv@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01993305
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Мазепи,114
Контактна особа: Зобків Ніна Степанівна
+380950612795
nina.zobkiv@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 14:36
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Фінансування здійснюється за рахунок державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 найменувань
код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 43066 - Консоль медична приліжкова з підводами комунікацій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43066 — Система постачання комунальних послуг пацієнтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 20 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Фінансування здійснюється за рахунок державного бюджету Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 15:05
таблиця змін від 25.09.2019 консоль.doc
25 вересня 2019 15:05
ЗТД консоль.doc
25 вересня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 15:05
таблиця змін від 25.09.2019 консоль.doc
25 вересня 2019 15:05
ЗТД консоль.doc
12 вересня 2019 14:12
ТД консоль.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-001310-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:40433374
Дата подання: 15 жовтня 2019 17:16
Про надання роз'яснень
Ознайомившись із Протоколом засідання тендерного комітету № 15/3 від 07.10.19, керуючись положеннями ч.3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову докладну інформацію стосовно причини невідповідності поданої пропозиції ТОВ "Мега Мед Маркет" умовам тендерної документації в передбачений Законом термін.
1. Просимо надати роз'яснення причини неврахування при відхиленні ТП Учасника ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ" з мотивів «у довідці відсутня інформація про місце проживання, ІНН та паспортні дані особи, що надає згоду на обробку персональних даних» (п. 1) зазначеного протоколу), наданої копії паспорту такої особи, де вказана уся запитувана інформація?
2. Звертаємо увагу та просимо пояснити, чому Замовником акцептовано пропозицію учасника ТОВ «Цеоліт Медікал», незважаючи на порушення ним вимог статті 17 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: в ЄДР відсутня інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи. Натомість Учасником надано довідку, що така інформація наявна.
Лист-пояснення щодо нормативних підстав правомірності відсутності такої інформації Учасником не подано.
Умовами ТД передбачено, що Замовник торгів перевіряє самостійно відомості, що містяться у Єдиному державному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, відомості щодо осіб, які вчинили корупційні правопорушення та відомості, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (п. 3.5.7. ТД).
3.5.8. У разі, якщо виявлено наявність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, Замовник приймає (може прийняти – у випадках, передбачених ч.2 ст.17 Закону) рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі.
3.5.9. За надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України.

3. Просимо пояснити, чому Замовником акцептовано пропозицію учасника ТОВ «Цеоліт Медікал», хоча всупереч положенням ТД: п. 6.2.4. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Також необхідно надати в складі пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору

В наданій Учасником довідці не зазначено інформацію про наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. Також у складі ТП не надано копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору.
Вважаємо за можливе направити інформацію про допущені Замовником порушення до відповідного територіального органу ДФС.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 жовтня 2019 13:17
Доброго дня! Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради Вашу вимогу, про надання роз’яснень, стосовно закупівлі «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33190000-4 (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 43066 - Консоль медична приліжкова з підводами комунікацій)» розглянуто, за результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. З приводу мотивів відхилення ТП Учасника ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ".
Вимогами п.п. 3.1.5 пункту 5 Розділу ІІІ ТД та на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен був надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Вами наданий даний лист на обробку персональних даних без зазначення місця проживання, ідентифікаційного коду та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий) посадової особи Учасника, що підписала документи, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації. Окрім того причини Вашого відхилення детально описані в Протоколі засідання тендерного комітету № 15/3 від 07.10.2019 року з яким Ви можете ознайомитися за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-12-001310-b.;
2. З приводу другого Вашого питання повідомляємо наступне.
Щодо зазначення інформації про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", дійсно відповідно до ч. 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» зазначається інформація про кінцевого бенефіціара юридичної особи.
Відповідно до пп. 3.5.11 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відповідно надання чи не надання зазначеної інформації не передбачено вимогами чинного законодавства.
Враховуючи вищевикладене ТОВ "ЦЕОЛІТ МЕДІКАЛ" з урахуванням вимог чинного законодавства могли взагалі не зазначати вказану інформацію, отже зазначення чи не зазначення інформації про кінцевого бенефіціарного власника не може бути підставою для відхилення зазначеної тендерної пропозиції.
Окрім того, відповідно до абз. 3 ч. 3 статті 17 Закону № 922 Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17.
Отже, не зазначення підстави про відхилення, що зазначена у п. 9 ч. 1 статті 17 Закону № 922, не є підставою для відхилення та відповідає вимогам чинного законодавства та умовам тендерної документації.

3. З приводу третього Вашого питання:
Вимогами п.п. 6.2.4 п.2 Розділу VI ТД Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень.
Учасником ТОВ "ЦЕОЛІТ МЕДІКАЛ" на відповідність даного пункту тендерної документації надано довідку щодо підпису договору за результатами торгів (файл. Повноваження посадової особи.pdf), що відповідає вимогам ТД. З приводу відсутності інформації щодо наявності чи відсутності обмежень щодо можливості підписання договорів, повідомляємо Вас, що дана інформація наявна в наданому учасником в складі пропозиції Статуті товариства (файл. Статут.pdf).
З приводу відсутності документа, що посвідчує особу уповноважену на підписання договору, повідомляємо Вас, що в розумінні тендерної документації це будь-який документ який дає можливість ідентифікувати уповноважену особу. Учасником на виконання даної вимоги надано в складі своєї пропозиції копію наказу на призначення директора (файл. Повноваження посадової особи.pdf) де вказано, що директором ТОВ «ЦЕОЛІТ МЕДІКАЛ» є Стрехо Олексій Леонідович.
Тому враховуючи вказане Учасник в повній мірі відповідає вимогам п.п. 6.2.4 п.2 Розділу VI ТД, так як вся інформація, яка вимагалася тендерною документацією присутня в поданій тендерній пропозиції.

Підсумовуючи вищевикладене тендерний комітет не вбачає законних підстав, що відхилення пропозиції ТОВ «ЦЕОЛІТ МЕДІКАЛ», оскільки за результатами оцінки його пропозиція являється найбільш економічно вигідна, за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ" 614 594,72
UAH з ПДВ
519 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕОЛІТ МЕДІКАЛ" 640 000,00
UAH з ПДВ
520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Медикас 649 000,00
UAH з ПДВ
649 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 10:13
Електронний підпис
02 жовтня 2019 09:58
Додаток 1 ТП старт.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Довіреність переклад.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Power of attorney.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Технічна настанова.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Довідки дов.форми.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Довідка про код ЄДР.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Копія статуту.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Згода з договором.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Паспорт директор.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Довідка підписант.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Довідка про санкції.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Згода на витрати.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Док-ти переможця.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Згода на звернення.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Захист довкілля.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Копія відгуку-2.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Копія відгуку-1.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Аналог.договір-2.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Аналог.договір-1.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Довідки строк дії ТП.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Лист-згода перс.дані.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Наказ директор.pdf
02 жовтня 2019 09:58
Довідки ст.17.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 10:06
Електронний підпис
10 жовтня 2019 16:11
п.8 ч.1 ст.17 Банкрутство.pdf
10 жовтня 2019 16:11
п.2 ч.1 ст.17 Про корупцію.pdf
10 жовтня 2019 16:11
Довідка Податкової.pdf
10 жовтня 2019 16:11
Довідка МВС України.pdf
02 жовтня 2019 13:58
Електронний підпис
02 жовтня 2019 13:52
37826813_2823707615_DS181218104608.ZS2
02 жовтня 2019 13:45
договір.pdf
02 жовтня 2019 13:45
Статут.pdf
02 жовтня 2019 13:45
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 12:06
Електронний підпис
27 вересня 2019 12:00
Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 12:00
Медико-технічні вимоги.pdf
27 вересня 2019 12:00
Кваліфікаційна частина.pdf
27 вересня 2019 11:59
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ"

ТОВ "ЦЕОЛІТ МЕДІКАЛ"

ТОВ Медикас

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ"
#40433374
Відхилено 519 950,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 13:22
ТОВ "ЦЕОЛІТ МЕДІКАЛ"
#37826813
Переможець 520 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕОЛІТ МЕДІКАЛ"
#37826813
520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:09
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:28
Д.у.2.pdf зміни до договору
30 березня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:02
ДУ Цеоліт.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:53
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 13:22
підписаний договір укладений
18 жовтня 2019 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 8 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 15ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 15ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 520 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 86 666,67 UAH)