Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-09-12-001300-a 45f27b265841429f9202a983cad1aee1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осовська Людмила Федорівна


tender_kvc@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 22886300
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова,7
Контактна особа: Осовська Людмила Федорівна
,
tender_kvc@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 20:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Встановлення системи блискавкозахисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03165, Україна, місто Київ, Київ, просп. Космонавта Комарова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється за фактом виконаних робіт на підставі актів виконаних робіт та відповідно п.1. статті № 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюються протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 13:45
Додаток 1 зі змінами.docx
12 вересня 2019 15:52
Тендерна документація.pdf
12 вересня 2019 15:51
Додаток 5.docx
12 вересня 2019 15:51
Додаток 4.doc
12 вересня 2019 15:51
Додаток 3.docx
12 вересня 2019 15:51
Додаток 2.docx
17 вересня 2019 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 13:45
Додаток 1 зі змінами.docx
12 вересня 2019 15:51
Додаток 1.docx
12 вересня 2019 15:52
Тендерна документація.pdf
12 вересня 2019 15:51
Додаток 5.docx
12 вересня 2019 15:51
Додаток 4.doc
12 вересня 2019 15:51
Додаток 3.docx
12 вересня 2019 15:51
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

довідка статистики
Дата подання: 16 вересня 2019 16:10
Дата відповіді: 17 вересня 2019 09:15
Що ви маєте на увазі під пунктом 3 Додатку 2: Копію довідки статистики?
Відповідь: Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), видану ГУ регіональної статистики.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-001300-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МУЗИЧЕНКО РОМАН ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3041902475
Дата подання: 17 вересня 2019 10:32
Дискримінаційні умови та вимоги, що прямо суперечать чинному законодавству.
Доброго дня. В ТД, додаток 1 Ви вказуєте, що "пропозиція учасників, які не були присутні на об'єкті та не зареєструвалися в книзі відвідувань не беруться до уваги та не розглядаються". Чи є обмеження законодавства з цього приводу і чи правомірним є на вашу думку нерозгляд пропозицій, саме нерозгляд, а не відхилення. Замовник розглядє пропоизції в порядку, чітко виписаному в чинній редакції ЗУ "Про публічні закупівлі". В цьому ж законі прописані норми щодо підстав відхилення пропозиції, однак зазначене Вами положення не підпадає під жодну з цих підстав.
В технічному завданні вказано Доброго дня. В ТД, додаток 1 Ви вказуєте, що "пропозиція учасників, які не були присутні на об'єкті та не зареєструвалися в книзі відвідувань не беруться до уваги та не розглядаються". Чи є обмеження законодавства з цього приводу і чи правомірним є на вашу думку нерозгляд пропозицій, саме нерозгляд, а не відхилення. Замовник розглядє пропоизції в порядку, чітко виписаному в чинній редакції ЗУ "Про публічні закупівлі". В цьому ж законі прописані норми щодо підстав відхилення пропозиції, однак зазначене Вами положення не підпадає під жодну з цих підстав.

В технічному завданні вказано також прописано обладнання із зназначенням контретних марок виробників, що суперечить законодавству. Прохання виправити або додати інформація про можливість використання еквівалентів.

Далі Ви вказуєте, що "Переможець торгів, за власний рахунок до моменту укладання договору розробляє проектну документацію на встановлення системи блискавкозахисту, проводить експертну оцінку проектно-кошторисної документації та отримує експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектно-кошторисної документації". Тобто Ви вимагаєте зробити частину робіт, передбачених ТД ще до початку укладення договору, якою нормою законодавства Ви керуєтеся вимагаючи без будь-якого документального підтвердження розробити проектно-коштрисну документацію? Хто в такому разі понесе відповідальність за виконані роботи, як взагалі будуть врегульовані ці роботи без укладання правочину. Більше того, в цьому ж доддатку ви вказуєте, що "Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. " Для чого тоді визначати вартість проектно-кошторисної документації, якщо договором про закупівлю вана не буде передбачена. З цього випливає висновок, що ви вимагаєте безоплатно розробити проектно-кошторисну документацію. пройти її експертизу, а вже потім, за ціною переможця аукціону зробити монтаж. Прохання виправити або оголосити окремо закупівлю на розробку ПКД і її експертизу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 вересня 2019 13:53
Внесено зміни до тендерної документації, а саме в Додаток 1 Технічне завдання (викладено в новій редакції)
Внесено зміни до тендерної документації, а саме в Додаток 1 Технічне завдання (викладено в новій редакції)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РЕЙДЕР" 199 016,40
UAH з ПДВ
199 016,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 10:50
Електронний підпис
27 вересня 2019 10:48
Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2019 10:48
Технічне завдання.pdf
27 вересня 2019 10:48
Статут(копія).pdf
27 вересня 2019 10:48
Проект договору.pdf
27 вересня 2019 10:48
Лiцензiя (копія).pdf
27 вересня 2019 10:48
Довідка статистики.pdf
27 вересня 2019 10:48
Довідка ст.50.pdf
27 вересня 2019 10:48
Довідка печатка.pdf
27 вересня 2019 10:48
Довідка нове обладнання.pdf
27 вересня 2019 10:48
Довідка захист довкілля.pdf
27 вересня 2019 10:48
Гарантія якості.pdf
27 вересня 2019 10:48
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 вересня 2019 10:48
акт огляду об'єкту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РЕЙДЕР"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 вересня 2019 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій