Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання-за кодом CPV за ДК 021:2015-30230000-0 (Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2019-09-12-001149-b b74ec2873e214fd5bdf93db8cb3d946c
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Блінова

+380672012449
+380459841550
fev10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36263776
Місцезнаходження: 08153, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського, 39
Контактна особа: Наталія Блінова
+380672012449,+380459841550
fev10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 17 вересня 2019 15:18
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Якість товару, що поставляється за даним Договором, повинна відповідати вимогам стандартів, технічним умовам, іншим нормативним актам, що встановлюють вимоги до їх якості і підтверджуватися документами, необхідними для такого підтвердження відповідно до законодавства України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
Монітор 23.8" Philips 243V7QDAB / 243V7QDAB/00 / 243V7QDAB/01 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 штука
Клавіатура дротова A4Tech KR-83 USB або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 штука
Миша Logitech B100 USB Black або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штука
Кабель для принтера Atcom USB AM - USB BM 1.8 м White або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штука
ХабDigital USB 4 порта чорний або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 штука
Тонер картридж TK-1150 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару Замовником здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі належним чином оформленої видаткової накладної протягом 7(семи) банківських днів від дати отримання товару.Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 12 вересня 2019 16:55
Дата відповіді: 12 вересня 2019 17:05
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На обидва Ваші запитання-відповідь "так".Дякуємо за звернення!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:23
Дата відповіді: 13 вересня 2019 11:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за запитання!Так,еквівалент приймається до розгляду,однак, усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товарі зазначеному в технічних(якісних) характеристиках. Якщо учасником пропонується еквівалент, обов’язковою є умова - заповнення ПОРІВНЯЛЬНОЇ ТАБЛИЦІ технічних характеристик еквіваленту із зазначеним товаром в специфікації та ОБОВ’ЯЗКОВО надати ЗОБРАЖЕННЯ товару, що пропонується Учасником.Очікувана вартість закупівлі товару вказана з ПДВ. У разі, якщо учасник є платником ПДВ необхідно вказати суму з ПДВ, якщо учасник процедури закупівлі, відповідно до вимог чинного законодавства, не є платником ПДВ - необхідно зазначити вираз «без ПДВ».Оцінка пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-001149-b.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 19 вересня 2019 16:59
Про відміну дискваліфікації
В протоколі дискваліфікації, в п.5.1 свідомо приведені недостовірні дані про відсутність свідоцтва платника єдиного податку. Він міститься в документі Documeynt_BOM.zip. Прошу скасувати дискваліфікацію як таку, що основана на фальсифікованих даних
Номер вимоги: UA-2019-09-12-001149-b.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 19 вересня 2019 17:02
Про відміну дискваліфікації
Шановний Замовнику! В протоколі дискваліфікації, в п.5.1 свідомо приведені недостовірні дані про відсутність документа в якому зазначається срок гарантії на товари. Сроки гарантії міститься в документі гарантійні терміни .pdf. Прошу скасувати дискваліфікацію як таку, що основана на фальсифікованих даних

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 31 490,80
UAH з ПДВ
31 490,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" 35 198,46
UAH з ПДВ
35 198,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 16:19
Документ_ЄДР_1005715893.zip
16 вересня 2019 16:19
сертификация_С_20180101.pdf
16 вересня 2019 16:19
Довідка.pdf
16 вересня 2019 16:19
Санкції _С_20181001.pdf
16 вересня 2019 16:19
Довідка захист довкілля.pdf
16 вересня 2019 16:19
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
16 вересня 2019 16:19
Documeynt_BOM.zip
16 вересня 2019 16:19
PPIP.zip
16 вересня 2019 16:19
ДОГОВІР проект.pdf
16 вересня 2019 16:19
гарантійні терміни .pdf
16 вересня 2019 16:19
56.pdf
16 вересня 2019 16:19
24.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#1974306055
Відхилено 31 490,80
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 16:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"
#41702489
Переможець 35 198,46
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"
#41702489
35 198,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 17:02
Договір №206 від 25.09.2016.pdf укладений
25 вересня 2019 17:01