Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт КЗ «Одеська обласна школа вищої спортивної майстерності «Олімпієць», м. Одеса, проспект Шевченка, 31а» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
23 162 622,00 UAH
UA-2019-09-12-000989-a 9ac78ff80c5640078405fc9e9a399be9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данильченко Ольга

+380487189267 UORZMV@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН
Код ЄДРПОУ: 23212638
Вебсайт: http://property.odessa.gov.ua/
Місцезнаходження: 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4
Контактна особа: Данильченко Ольга
+380487189267
UORZMV@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до частини1 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Згідно з пунктом 6 частини 2 згаданої норми переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Таким чином управління для укладення договору про закупівлю додаткових робіт, має всі підстави для проведення переговорної процедури із товариством з додатковою відповідальністю «Виробниче будівельно-монтажне об’єднання «Одесбуд» (далі – ТДВ «ВМБО «Одесбуд», Товариство, Підрядник) з огляду на наступні обставини. За результатами проведення процедури відкритих торгів 02 жовтня 2018 року між Управлінням обласної ради з майнових відносин та товариством з додатковою відповідальністю «Виробниче будівельно-монтажне об’єднання «Одесбуд» укладено договір про закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт КЗ «Одеська обласна школа вищої спортивної майстерності «Олімпієць», м. Одеса, проспект Шевченка, 31а». Під час виконання робіт за згаданим Договором з’явилася необхідність виконання додаткових робіт, що не враховані у першочерговому проекті та які пов’язані із недоліками в проектній документації. Зокрема, листом № 2/183 від 23 січня 2019 року Підрядник повідомив управління про такі недоліки в проектній документації: - при виконанні робіт посилення конструкції перекриття частини будівлі в осях А2-В2 та А4-В4 в рівні 7.000 (блок адміністративних та допоміжних приміщень) було виявлено приховані під штукатуркою осадові тріщини в цегляній кладці. Для запобігання подальшому руйнуванню необхідно було виконати роботи по додатковому посиленню за допомогою кутових, анкерних зв’язків, які стабілізували розвиваючі деформації; - в ході проведення робіт з монтажу вентиляційного обладнання було виявлено, що у проектній документації відсутня достатня інформація щодо додаткового металевого каркасу для кріплення обладнання; - необхідно відкоригувати кількість бігових доріжок манежу з улаштуванням додаткової полоси для можливості проведення змагань олімпійського рівня; - у зв’язку із тим, що запроектований утеплювач «Техноруф Н 30» не виробляється його необхідно замінити; - необхідно розробити розділи проекту з автоматизації та диспетчеризації систем вентиляції та кондиціонування арени. 29 січня 2019 року КЗ «Одеська обласна школа вищої спортивної майстерності «Олімпієць» листом № 35 звернулась до управління обласної ради з майнових відносин з проханням внести зміни до проектної документації в частині улаштування додаткової бігової доріжки та автоматичного управління системами вентиляції та кондиціонування арени. Розглянувши звернення КЗ «Одеська обласна школа вищої спортивної майстерності «Олімпієць» та ТДВ «ВМБО «Одесбуд», 18 лютого 2019 року листом № 0600/362 управляння звернулось до товариства з обмеженою відповідальністю «Град-Строй», яке є розробником проектно-кошторисної документації з проханням відкоригувати окремі частини проекту. Додаткові роботи згідно з відкоригованим робочим проектом не були зазначені у початковому проекті, але через непередбачувані обставини є необхідними для виконання проекту, тому що є технічно та економічно пов’язаними з роботами, які виконуються за Договором № 43 від 02 жовтня 2018 року (з подальшими змінами та доповненнями), оскільки виконуються в межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта. Додаткові роботи є обов’язковими для виконання, так як технологія будівництва унеможливлює завершення робіт, передбачених початковим проектом, без виконання додаткових робіт. Додаткові роботи, що не були зазначені у початковому проекті, є пов’язаними технологічно, оскільки їх виконання повинно проводитись послідовно із складанням актів прихованих робіт. Значна частина додаткових робіт не може бути виконана без робіт, зазначених у початковому проекті. Виконання додаткових робіт доцільно доручити підряднику, у якого на будівельному майданчику є наявні матеріали, техніка, ресурси та обладнання, що забезпечує виконання робіт у найкоротші терміни, без порушень технологічних процесів і не вимагає додаткових коштів на перебазування матеріально-технічних ресурсів. Продовження та завершення робіт іншим підрядником може призвести до виникнення проблем технологічного та економічного характеру під час виконання робіт та здачі об’єкта в експлуатацію. 20 серпня 2019 року відкоригована проектна документація по проекту «Корегування проекту Капітальний ремонт КЗ «Одеська обласна школа вищої спортивної майстерності «Олімпієць», м. Одеса, проспект Шевченка, 31а» отримала позитивний експертний висновок ДП «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» № ЕК-2202/07-19 від 20 серпня 2019 року. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: 1. Договір про закупівлю робіт № 43 від 02.10.2018 року . 2. Експертний висновок ДП «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» про розгляд проектної документації по проекту «Корегування проекту Капітальний ремонт КЗ «Одеська обласна школа вищої спортивної майстерності «Олімпієць», м. Одеса, проспект Шевченка, 31а» від 20 серпня 2019 року № ЕК-2202/07-19. 3. Лист ТДВ «ВМБО «Одесбуд» № 2/183 від 23 січня 2019 року. 4. Лист КЗ «Одеська обласна школа вищої спортивної майстерності «Олімпієць» № 25 від 29 січня 2019 року. 5. Закон України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 23 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля додаткових будівельних робіт по об'єкту «Капітальний ремонт КЗ «Одеська обласна школа вищої спортивної майстерності «Олімпієць», м. Одеса, проспект Шевченка, 31а» фінансується за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Капітальний ремонт КЗ «Одеська обласна школа вищої спортивної майстерності «Олімпієць», м. Одеса, проспект Шевченка, 31а» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: проспект Шевченка, 31 а, Одеса, Одеська обл., 65032, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поточні та остаточні розрахунки за виконані роботи здійснюються з урахуванням Загальних умов на підставі актів типових форм КБ-3, КБ-2в, розрахованих згідно з програмним комплексом АВК-5, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника, протягом 10 робочих днів з дня підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з додатковою відповідальністю «Виробниче будівельно-монтажне об’єднання «Одесбуд»
#31768648
Переможець 22 648 015,37
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 14:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з додатковою відповідальністю «Виробниче будівельно-монтажне об’єднання «Одесбуд» #31768648

№ рішення у справі

65/31-р/к

Дата рішення у справі

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Одеського ТВ

Документи

12 вересня 2019 14:46
Електронний підпис
12 вересня 2019 14:46
Протокол переговорів.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 14:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю «Виробниче будівельно-монтажне об’єднання «Одесбуд»
#31768648
22 648 015,37
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2019 14:46
Електронний підпис
12 вересня 2019 14:46
Протокол переговорів.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 15:00
ДП 19.pdf укладений
24 вересня 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:07
ДУ 21 до ДП 19.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:06
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 14:32
ДУ 20 до ДП 19.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2021 13:57
ДУ 19 до ДП 19.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 13:56
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 09:42
ДУ 18 до ДП 19 (1).pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 09:42
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 09:28
ДУ 17 до ДП 19.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 09:28
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 09:43
ДУ 16 до ДП 19 (1).pdf зміни до договору
10 серпня 2021 09:43
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 09:23
ДУ 15 до ДП 19 (1).pdf зміни до договору
07 липня 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2021 16:14
ДУ 14 до Договору підряду 19 (1).pdf зміни до договору
16 червня 2021 16:01
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 09:43
ДУ 13 до ДП 19 (1).pdf зміни до договору
07 травня 2021 09:43
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 15:56
ДУ 12 до ДП 19 (1).pdf зміни до договору
20 квітня 2021 15:55
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 15:38
ДУ 11 до ДП 19 (1).pdf зміни до договору
17 березня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 13:38
ДУ 10 до ДП 19 (1).pdf зміни до договору
19 січня 2021 13:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:33
20201229_143743 (1).PDF зміни до договору
29 грудня 2020 13:32
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 14:22
ДУ 8 до ДП 19 (1).pdf зміни до договору
04 листопада 2020 14:22
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 13:15
ДУ 7 до ДП 19 (1).pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 13:15
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 14:05
ду 6 до дп 19 (1).pdf зміни до договору
21 липня 2020 14:05
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 11:23
ДУ 5 до ДП 19 (1).PDF зміни до договору
20 березня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 16:03
ДУ 4 до 19 дп (1).pdf зміни до договору
02 березня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 11:40
ДУ 3 до ДП 19 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 11:40
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 14:27
ду 2 до ДП 19 (1).pdf зміни до договору
04 грудня 2019 14:26
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 16:47
ДУ до дп 19 (1).pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Генпідрядка та внесення змін до Додатеку № 3 до договору.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 35 Закону україни "Про публічні закупівлі". Зміна графіків виконання та фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу фінансування
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування та графіку фінансування.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік зідно п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (затримка фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю)
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення договірної ціни, зміна графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу фінансування. Зміна графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу фінансування
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML