Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбук ДК 021:2015: 30210000-4 – машини для обробки даних
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-09-12-000936-b a5456a4a89e24926a00713336639e295
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Чекурова

+380964804755 marschool31-m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 31 Маріупольської міської ради Донецької області""
Код ЄДРПОУ: 23031397
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Інтернаціональна 19
Контактна особа: Тетяна Чекурова
+380964804755
marschool31-m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 12:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 12:25
Початок аукціону: 23 вересня 2019 13:24
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
ноутбук ДК 021:2015: 30210000-4 – машини для обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Інтернаціональна буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:26
Дата відповіді: 13 вересня 2019 13:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть розглянуті пропозиції з аналогічним обладнанням та характеристиками у разі, якщо запропоноване обладнання буде відповідати вимогам технічного завдання та буде не гірше за кількісними та якісними технічними характеристиками ніж предмет закупівлі. Так допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ і розглядаємо його ціну як остаточну, якщо Ваша ціна буде без ПДВ нижче ніж у інших учасників не важливо з ПДВ чи без Ви будете переможцем.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 13 520,00
UAH з ПДВ
13 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" 14 499,60
UAH з ПДВ
13 518,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 15 696,00
UAH з ПДВ
13 896,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 14 580,00
UAH з ПДВ
14 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 20:25
Гігієнічний Lenovo _1_.pdf
23 вересня 2019 20:24
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 вересня 2019 20:24
Технічне завдання.pdf
20 вересня 2019 12:23
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

19 вересня 2019 16:08
Сертификаты леново.rar
19 вересня 2019 16:08
Сервіс_центри.pdf
19 вересня 2019 16:08
Пропозиція 15696.pdf
19 вересня 2019 16:08
Згода.pdf
19 вересня 2019 16:08
Certificate Lenovo Nout.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 13 360,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 11:40

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
13 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
протокол тех. помилки.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 09:39
ДОГОВІР.pdf укладений
15 листопада 2019 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка в даті поставки товару
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол про виправлення технічної помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML