Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки для дорослих
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-09-12-000891-c 55c4b8974e9f45118a96457312812b44
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Герасимова Олена

+380577486181 rgavec@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА РЖАВЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189593
Місцезнаходження: 62459, Україна , Харківська обл., с. Ржавець, ВУЛИЦЯ ВЕСЕЛА, будинок 43
Контактна особа: Герасимова Олена
+380577486181
rgavec@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 19:32
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 19:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 20:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 13:08
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6900 шт
Підгузки для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62459, Україна, Харківська обл., с. Ржавець, вул. Весела, буд.43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Продукцію здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня поставки Продукції. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розміри
Дата подання: 13 вересня 2019 09:36
Дата відповіді: 17 вересня 2019 10:45
Доброго дня! Ми можемо запропонувати підгузки відповідного розміру L (115-155 см) ? Ці показники розміру відповідають міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки! Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Так як показники розміру L (115-155 см) відповідають міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки такі розміри підгузків для дорослих будуть розглядатися.
Дякуємо за запитання.
Кількість поставок
Дата подання: 13 вересня 2019 16:24
Дата відповіді: 17 вересня 2019 10:45
Доброго дня. Яку кількість поставок плануєте?
Відповідь: Доброго дня! Планується дві поставки товару рівними партіями до 31.12.2019 року.
Дякуємо за запитання.
Чи можливо однією поставкою
Дата подання: 13 вересня 2019 19:16
Дата відповіді: 17 вересня 2019 10:46
Добрий день. Підскажіть. будь ласка, чи можлива поставка однією партією? Також чи можливо фасовка по 20 пігузників в одній упаковці? Дякую
Відповідь: Доброго дня! Планується дві поставки товару рівними партіями до 31.12.2019 року. Кількість підгузків для дорослих 6 900 шт, тому кількість в упаковці не є важливим.
Дякуємо за запитання.
Копія паспорта уповноваженої особи
Дата подання: 17 вересня 2019 10:15
Дата відповіді: 17 вересня 2019 10:46
Просимо прибрати з п.3 Додатку №3 вимогу про надання у складі тендерної пропозиції "сканованої копії паспорта, що посвідчує уповноважену особу" оскільки: 1) публічне оприлюднення в загальному доступі паспорту фізичної особи суперечить Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI; 2) директор підприємства не давав згоди підприємству на опублікування його паспорту для ЗАГАЛЬНОГО ДОСТУПУ в мережі інтернет; 3) повноваження керівника юридичної особи на підписання договору та інших документів тендерної пропозиції підтверджуються не паспортом особи, а іншими документами, що надаються в складі тендерної пропозиції (статутом, наказом про призначення, протоколом загальних зборів засновників підприємства, витягом (випискою) з ЄДРЮОФОПГФ) 4) перевірити особу директора та зробити копію паспорта замовник закупівлі може під час укладення договору закупівлі, що не порушить вимог Закону України «Про захист персональних даних»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Буду внесені відповідні зміни до Оголошення. Дякуємо за запитання!
Аналогічний договоір
Дата подання: 17 вересня 2019 11:39
Дата відповіді: 17 вересня 2019 18:10
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не дозволяє обмежувати строк укладення договору та звужувати значення терміну аналогічний. Тобто згідно Закону учасник повинен надати лише один аналогічний договір, а не декілька зі строком укладення після 2017 року та тільки на підгузки для дорослих розміру L. Тому просимо п.6 Додатку №3 Оголошення викласти в наступній редакції " 6. довідки в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (із зазначенням реквізитів, контактного номеру телефону організації (підприємства) з якими укладено договор. В підтвердження Учасник надає сканкопію аналогічного договору (складеного до вимог чинного законодавства)".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Маємо повідомити, що дана закупівля проводиться відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Також, слід зауважити що Законом “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі не регулюються, на них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель добросовісна конкуренція, відкритість, максимальна економія, недискримінація кожного з Учасників, неупередженість. Виходячи з вищезазначеного Замовник має право у п.6 Додаток № 3 до Оголошення встановлювати кваліфікаційні вимоги до Учасника. Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-000891-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 17 вересня 2019 11:24
Незаконність вимоги про надання сканованої копії паспорту, що посвідчує уповноважену особу

У п.3 Додатку №3 тендерної документації міститься вимога про надання у складі тендерної пропозиції "сканованої копії паспорта, що посвідчує уповноважену особу". Дана вимога:

1) Суперечить вимогам Конституції та Закону України «Про захист персональних даних»:
Згідно ст.32 Конституції України не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Відповідно до ч.6 ст.6 Закону України «Про захист персональних даних» не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно ч.1 ст.11. Закону України «Про захист персональних даних» обробка (збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача) персональних даних здійснюється за згодою суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних.
Відповідно до ч.1 ст.14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою цієї фізичної особи.
Отже будь-які дії з персональними даними фізичної особи здійснюються лише з її ЗГОДИ.
Директор (уповноважена особа) ТОВ «КФ «Альянс Україна» не давав згоди ТОВ «КФ «Альянс Україна» чи будь-якій іншій особі на поширення (оприлюднення) його паспорту для ЗАГАЛЬНОГО ДОСТУПУ в мережі інтернет. Тому публічне оприлюднення паспорту в загальному доступі суперечить Конституції та Закону України «Про захист персональних даних».

2) Суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» :
Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є - недискримінація учасників. Згідно ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вимога про надання паспорту є дискримінаційною оскільки позбавляє можливості участі у тендері тих учасників-юридичних осіб, яким їх керівники (уповноважені особи), скориставшись своїми правами визначеними КОНСТИТУЦІЄЮ та Законом України «Про захист персональних даних», не дали згоди на поширення (публічне оприлюднення в загальному доступі в мережі Інтернет) своїх персональних даних, у т.ч. копії паспорта громадянина України.

3) Необгрунтованою та недоцільною:
3.1. Повноваження керівника юридичної особи на підписання договору та інших документів тендерної пропозиції підтверджуються не паспортом особи, а іншими документами, що надаються в складі тендерної пропозиції (статутом, наказом про призначення, протоколом загальних зборів засновників підприємства, витягом (випискою) з ЄДРЮОФОПГФ);
3.2. Перевірити особу директора та зробити копію паспорта (з його згоди) замовник закупівлі може під час укладення договору закупівлі, що не порушить вимог Закону України «Про захист персональних даних».

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.32 Конституції України,ст.3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
Видалити з п.3 Додатку №3 Оголошення (тендерної документації) вимогу про надання у складі тендерної пропозиції "сканованої копії паспорта, що посвідчує уповноважену особу".
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 вересня 2019 11:28
Причина: Порушення усунуте добровільно
Номер вимоги: UA-2019-09-12-000891-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 17 вересня 2019 15:00
Невідповідність кваліфікаційного критерію ч.2 ст.16 Закону Ураїни "Про публічні закупівлі"
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі- Закон). Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв,зокрема - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не дозволяє обмеження щодо дати укладення договору та звужувати значення терміну аналогічний.
Тобто, згідно Закону учасник повинен надати лише один аналогічний договір, а не декілька зі строком укладення після 2017 року та тільки на підгузки для дорослих розміру L.
На підставі викладеного, керуючись ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо п.6 Додатку №3 Оголошення викласти в наступній редакції:
" 6. довідки в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (із зазначенням реквізитів, контактного номеру телефону організації (підприємства) з якими укладено договор. В підтвердження Учасник надає сканкопію аналогічного договору (складеного до вимог чинного законодавства)".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2019 18:11
Доброго дня. Маємо повідомити, що дана закупівля провадиться відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Також, слід зауважити що Законом “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі не регулюються, на них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель добросовісна конкуренція, відкритість, максимальна економія, недискримінація кожного з Учасників, неупередженість. Виходячи з вищезазначеного Замовник має право у п.6 Додаток № 3 до Оголошення встановлювати кваліфікаційні вимоги до Учасника. Доброго дня. Маємо повідомити, що дана закупівля провадиться відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Також, слід зауважити що Законом “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі не регулюються, на них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель добросовісна конкуренція, відкритість, максимальна економія, недискримінація кожного з Учасників, неупередженість. Виходячи з вищезазначеного Замовник має право у п.6 Додаток № 3 до Оголошення встановлювати кваліфікаційні вимоги до Учасника. Дякуємо за запитання.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-12-000891-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 17 вересня 2019 19:02
Порушення принципу «Недискримінація учасників» визначеного ст.3,5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель.
Вказані принципи визначені ст.3, 5 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Встановлення вимоги про надання: 1) декількох аналогічних договорів, 2) щоб дата укладення цих аналогічних договорів не була раніше 17.09.2017 та 3) щоб ці аналогічні договори були на поставку тільки підгузків для дорослих та ще й розміру L – це якраз і є встановленням дискримінаційніх вимог до учасників. Вказані вимоги призводять до незаконного позбавлення права на участь тих учасників, які не відповідають цим 3-м протиправним критеріям.
На підставі викладеного, керуючись принципом «недискримінація учасників - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», встановленим ст.3, ст.5 Закону, якого Ви як замовник повинні дотримуватися, вимагаємо видалити вказані вище незаконні критерії.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2019 19:32
Доброго дня. Дана закупівля проводиться відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Таким чином Замовник не порушив норми Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-12-000891-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 26 вересня 2019 18:22
Невідповідність характеристик товару вимогам тендерної документації
В технічній специфікації Додатку №2 тендерної документації чітко вказаний такий параметр підгузка як "Обхват у поясі 100-150см". В порушення вказаної вимоги ТОВ "Альтернатива трейд" заявило на тендер підгузки з обхватом в поясі 115-155см (про це чітко вказано в їх тендерній пропозиції)
Відповідно до п.4) ч.1 ст.30 Закону "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі викладеного, керуючись Законом вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ "Альтернатива трейд" переможцем.
У разі відмови скасувати рішення вимушені будем звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою з послідуючим покладенням на Вас витрат по оплаті збору за подання скарги
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2019 14:47
Доброго дня.
В технічній специфікації Додатку №2 тендерної документації вказаний такий параметр підгузка Large (3) Обхват у поясі 100-150см. Разом з тим Замовником у період уточнень було прийнято рішення, що так як показники розміру L (115-155 см) відповідають міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки, то такі розміри підгузків для дорослих будуть розглядатися. Крім того, нагадуємо, що дана закупівля проводиться відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Також, слід зауважити що Законом “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі не регулюються, на них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель добросовісна конкуренція, відкритість, максимальна економія, недискримінація кожного з Учасників, неупередженість.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альтернатива Трейд 63 986,00
UAH з ПДВ
63 986,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ФАРМ" 96 201,56
UAH з ПДВ
68 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛУМІ" 81 213,00
UAH з ПДВ
70 863,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА" 91 080,00
UAH з ПДВ
74 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 94 274,70
UAH з ПДВ
89 567,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 14:56
Електронний підпис

Публічні документи

19 вересня 2019 17:08
Документи Учасника.pdf
19 вересня 2019 17:08
цінова.pdf
19 вересня 2019 17:08
Технічна частина.pdf
19 вересня 2019 17:08
кваліфікація.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 10:32
Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2019 10:32
Довідка-банків. рахунок.pdf
19 вересня 2019 10:32
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 вересня 2019 10:32
Висновок ДСЕЕ-підгузки.pdf
19 вересня 2019 10:32
Виписка з ЄДРЮОФОПГФ.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 12:24
ViewFile_p081-116.pdf
19 вересня 2019 12:24
ViewFile_p041-080.pdf
19 вересня 2019 12:24
ViewFile_p001-040.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альтернатива Трейд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ФАРМ"

ТОВ "БЛУМІ"

ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА"

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
Переможець 63 986,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 17:00

Документи

26 вересня 2019 17:00
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
63 986,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2019 17:00
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 12:12
74 02.10.19.pdf укладений
03 жовтня 2019 14:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 63 986,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 186,00 UAH)