Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізор
Очікувана вартість
85 500,00 UAH
UA-2019-09-12-000878-c ● 2c8833ba77ae46b0b02bed5703c7bfe0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 42098368 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16 |
Контактна особа: |
Джуринська Наталія Валеріївна +380444863322 kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 17:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 13:07 |
Очікувана вартість: | 85 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 855,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Телевізор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Телевізор | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 18:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2019 18:00 |
Оголошення Телевізори.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 10:55
Дата відповіді: 13 вересня 2019 12:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві на Ваше звернення надає наступну інформацію:
Вся інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в додатку № 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Щодо участі у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ, зазначаємо наступне: «У разі, якщо до загальної вартості пропозицій не включено ПДВ зазначити підставу з посиланнями на нормативно-правові акти.».
Розгляд пропозицій учасників буде відбуватися у відповідності до Додатку 2 Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Вся інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в додатку № 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Щодо участі у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ, зазначаємо наступне: «У разі, якщо до загальної вартості пропозицій не включено ПДВ зазначити підставу з посиланнями на нормативно-правові акти.».
Розгляд пропозицій учасників буде відбуватися у відповідності до Додатку 2 Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
щодо довідок, офіційний термін виготовлення яких не менше 5 робочих днів
Дата подання: 17 вересня 2019 14:33
Дата відповіді: 17 вересня 2019 16:45
на підставі чого вимагаються довідки, якщо вони надаються переможцем за результатами аукціону?
· довідку видану уповноваженим органом, про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) не більше місячної давнини відносно дати подачі учасником пропозиції.
· довідку, видану уповноваженим органом, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві, повідомляє, що відповідно до п. 2 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10, вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозиції учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Таким чином, і в допорогових закупівлях замовник не позбавлений права запитувати інформацію та документи від учасника, які на його думку є необхідними.
Враховуючи викладене, учасники не зобов’язані подавати в пропозиціях оригінали довідок про відсутність заборгованості зі сплати податків та про відсутність судимості.
До визначення учасника переможцем торгів, останній подає інформацію виключно в довільній формі і лише після оголошення учасника переможцем надає замовнику вище зазначені довідки.
Враховуючи викладене, учасники не зобов’язані подавати в пропозиціях оригінали довідок про відсутність заборгованості зі сплати податків та про відсутність судимості.
До визначення учасника переможцем торгів, останній подає інформацію виключно в довільній формі і лише після оголошення учасника переможцем надає замовнику вище зазначені довідки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" |
44 701,20
UAH з ПДВ
|
41 429,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
СУКАЧ ЛЮДМИЛА ОЛЕКСІЇВНА |
65 052,00
UAH з ПДВ
|
41 430,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Європа-Схід" |
44 866,44
UAH з ПДВ
|
42 479,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВО "РОМСАТ" |
45 360,00
UAH з ПДВ
|
42 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СМОЛЯНІНОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
60 993,00
UAH з ПДВ
|
58 289,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
63 000,00
UAH з ПДВ
|
58 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
41 429,88
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2019 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 12:18
|
Договір | укладений |
04 жовтня 2019 12:17
|