Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV): 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Рулонні штори для опорної школи)
Очікувана вартість
403 620,00 UAH
UA-2019-09-12-000859-c 7d3b80a664224568914bcca0c97f5306
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маціюк Віктор Михайлович

+380664070973 miroslava8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Васильківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142402
Вебсайт: http://vasilkvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 52600, Україна , Дніпропетровська обл., селище Васильківка, вулиця Партизанська,150
Контактна особа: Маціюк Віктор Михайлович
+380664070973
miroslava8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 17:41
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 17:41
Початок аукціону: 30 вересня 2019 14:22
Очікувана вартість: 403 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 018,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Кошти державного бюджету - субвенція на оновлення матеріально-технічної бази
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 шт
Рулонні штори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52663, Україна, Дніпропетровська область, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 17:38
Тендерна док. рулонні штори.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-000859-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2709008352
Дата подання: 12 вересня 2019 18:06
Прошу Замовника відкорегувати ТД.
Вимога ТД: "3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. А саме: закупівля згідно з кодом CPV за ДК 021:2015:39510000-0 - ВИРОБИ ДОМАШНЬОГО ТЕКСТИЛЮ (РУЛОННІ ШТОРИ ДЛЯ ОПОРНОЇ ШКОЛИ)."
Тобто, якщо є подібний Договір, але не з опорною школою - це буде порушення умов ТД. Хоча для рулонних штор все одно де стояти - в опорній школі чи у ВУЗі та т.п.
Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2019 17:14
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 р. предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуг.
Тобто, аналогічним вважається договір на закупівлю згідно з кодом CPV за ДК 021:2015:39510000-0 - ВИРОБИ ДОМАШНЬОГО ТЕКСТИЛЮ (РУЛОННІ ШТОРИ). Слова «ДЛЯ ОПОРНОЇ ШКОЛИ» являються уточненням.
Номер вимоги: UA-2019-09-12-000859-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 13 вересня 2019 21:22
Прошу вилучити з ТД порушення закону України Про забезпечення функціонування української мови як державної
Згідно Закону: "Єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова."
"Статус української мови як єдиної державної мови передбачає обов’язковість її використання на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначені цим Законом."
"Мовою локальних актів, що регулюють діяльність підприємств, установ та організацій державної і комунальної форм власності, є державна мова."
"Ніхто не може бути примушений використовувати під час перебування на роботі та виконання обов’язків за трудовим договором іншу мову, ніж державна".
Не допустимо з точки зору Закону вимога тендерної документації: "до окремих частин тендерної пропозицій конкурсних торгів може застосовуватися російська мова"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 вересня 2019 15:38
Розглянувши Вашу вимогу, зазначаємо, що у відповідності до ст.10 Конституції України, вимог Основного Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», ст.15 Закону України «Про публічні закупівлі» , відділом освіти, молоді та спорту Васильківської райдержадміністрації дотримані всі умови щодо додержання вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», а саме :
пункт 7 розділу 1 тендерної документації містить наступне: «Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються учасником, та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції, викладаються українською мовою (як виняток, до окремих частин тендерної пропозицій конкурсних торгів може застосовуватися російська мова, у разі якщо документи створені (видані) іншими установами (організаціями)). Учасник повинен надати гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною. У разі надання будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально. Визначальним текстом є текст, викладений українською мовою».
Ваше посилання у вимозі на порушення процедури державних закупівель є безпідставним та не обґрунтованим, що свідчить про навмисне затягування процедури державних закупівель через систему публічних державних закупівель ProZorro.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-12-000859-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Кутенков М.В., Код ЄДРПОУ:2930405436
Дата подання: 10 жовтня 2019 12:37
КОРРУПЦІЯ
ВИМАГАЄМО ПОЯСНЕНЬ ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІІ, ОСКІЛЬКИ ДО ТД ДОЛУЧЕНІ УСІ ЗАЯВЛЕНІ ДОКУМЕНТИ ТА В НАЛЕЖНОМУ ВИГЛЯДІ.
ПРИ ІГНОРУВАННІ НАШОІ ВИМОГИ МИ :
1. ГОТУЄМО СКАРГУ ДО АМКУ (ПЛАТНУ)
2. ПОДАЄМО ЗАЯВУ ДО ПОЛІЦІІ ЩОДО ЕКОНОМІЧНОГО ЗЛОЧИНУ, ПОВ"ЯЗАННОГО З КОРРУПЦІЄЮ ТА РОЗКРАДАННЯМ ДЕРЖКОШТІВ.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ ДО ОРГАНІВ КОНТРОЛЮ, ЩО ЗАМОВНИК УНИКАЄ ВІДПОВІДІ ,ПОСТІЙНО ВИГАДУЮЧИ ПОЛОМКИ ІНТЕРНЕТУ ТА ІН. ЗАМОВНИК НЕ ВІДПОВІДАЄ НА ДЗВІНКИ. ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ АРГУМЕНТУВАТИ ЗАКОННІСТЬ ВІДХИЛЕННЯ. ЗАМОВНИК НЕ КОМПЕТЕНТНИЙ В ПИТЕННІ ДОКУМЕНТІВ.
АНАЛІЗУЮЧИ МИНУЛІ ЗАКУПІВЛІ ЦЬОГО ТОВАРУ ЗАМОВНИКОМ, МИ БАЧИМО НАЛАЖЕНУ КОРУМПОВАНУ СХЕМУ ЗАМОВНИКА І УЧАСНИКА -ПЕРЕМОЖЦЯ (ПРОГНОЗ), ДО ЯКОГО ЙДЕ ЗАМОВНИК, РОБЛЯЧИ НЕЗАКОННІ ДИСКВАЛІФІКАЦІІ. (ЗБІЛЬШУЮЧИ ВАРТІСТЬ ЗАКУПІВЛІ МАЙЖЕ ВДВІЧІ)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 жовтня 2019 13:34
Розглянувши Ваше оскарження, зазначаємо, що згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді (Додаток № 1 ДТ) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів у форматі PDF (Portable Document Format) з:
6) проектом договору про закупівлю (відповідно до Додатку № 5 до ТД), який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі її використання учасником). При заповненні проекту договору та додатків до нього цінові показники можуть не зазначатися».
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно частини XII проекту договору «невід’ємною частиною цього Договору є:
 Додаток 1 – Специфікація на закупівлю товару.
 Додаток 2 – Технічні, якісні та кількісні характеристики товару».
В оскарженні Ви стверджуєте, що ФОП КУТЕНКОВ М.В. до тендерної пропозиції долучені усі заявлені документи та в належному вигляді. Проте, фактично в проекті договору, наданому в складі тендерної пропозиції ФОП КУТЕНКОВ М.В. міститься лише Додаток 1 Специфікація на закупівлю товару.
Це, в свою чергу, спростовує Ваше твердження, що ФОП КУТЕНКОВ М.В. до тендерної пропозиції долучені усі заявлені документи та в належному вигляді.
Також Ваша заява, що « АНАЛІЗУЮЧИ МИНУЛІ ЗАКУПІВЛІ ЦЬОГО ТОВАРУ ЗАМОВНИКОМ, МИ БАЧИМО НАЛАЖЕНУ КОРУМПОВАНУ СХЕМУ ЗАМОВНИКА І УЧАСНИКА -ПЕРЕМОЖЦЯ (ПРОГНОЗ), ДО ЯКОГО ЙДЕ ЗАМОВНИК, РОБЛЯЧИ НЕЗАКОННІ ДИСКВАЛІФІКАЦІІ. (ЗБІЛЬШУЮЧИ ВАРТІСТЬ ЗАКУПІВЛІ МАЙЖЕ ВДВІЧІ)» завідомо неправдива. Закупівля за предметом Код ДК 021-2015 (CPV): 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Рулонні штори для опорної школи) була оголошена замовником 12.09.2019 року вперше (ідентифікатор плану UA-P-2019-09-03-001967-a).
Отже, Ваше посилання у вимозі на порушення процедури державних закупівель є безпідставним та не обґрунтованим, що свідчить про навмисне затягування процедури державних закупівель через систему публічних державних закупівель ProZorro.
Номер вимоги: UA-2019-09-12-000859-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Кутенков М.В., Код ЄДРПОУ:2930405436
Дата подання: 11 жовтня 2019 15:25
ЦИРК
: 6) проектом договору про закупівлю (відповідно до Додатку № 5 до ТД), який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі її використання учасником). -ДОДАТКАМИ ДО ДОГОВОРУ, А НЕ ДО ТЕНДЕРНОІ ПРОПОЗИЦІІ!!!! ДОДАТКОМ ДО ДОГОВОРУ У ВАШОМУ ПРОЕКТІ Є СПЕЦИФІКАЦІЯ!!! І ВСЕ!! ВИ Ж САМІ СКЛАДАЛИ ДОДАТОК 5!!!
ЗАМОВНИКУ, ВИ З НАС ДУРНЯ РОБИТЕ??
ВІДПОВІДАЙТЕ НЕ ВЗАГАЛІ, А НА КОНКРЕТНЕ ЗАПИТАННЯ!!
ДОДАТКИ 2 ТА 3 НАДАНІ УЧАСНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІІ!! ЯК ВИ Й ВИМАГАЛИ!!
А ДОДАТОК 5-ПРОЕКТ ДОГОВОРУ-ЗІ СВОІМ ЄДИНИМ ДОДАТКОМ-СПЕЦИФІКАЦІЄЮ ТА ЗАПОВНЕН НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ!!!
НЕХАЙ З ВАМИ РОЗБИРАЄТЬСЯ ПОЛІЦІЯ ТА АМКУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 жовтня 2019 08:38
Згідно ст. 30 Закону України «Про про публічні закупівлі» ( далі по тексту цього протоколу – Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Пропозиція учасника ФОП КУТЕНКОВ М.В. загальною вартістю 167 900 грн. ( сто шістдесят сім тисяч девֹятсот грн. 00 коп.) на закупівлю виробів домашнього текстилю (Рулонні штори для опорної школи), була розглянута тендерним комітетом на її відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, встановлених ст.17 Закону та умовам тендерної документації.
В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція учасника ФОП КУТЕНКОВ М.В. не відповідає умовам тендерної документації, оскільки в проекті договору, що поданий учасником у складі тендерної пропозиції, відсутній Додаток № 2 Технічні, якісні та кількісні вимоги до товару, що є невід’ємною частиною договору ( протокол засідання тендерного комітету від 07.10.2019 року № 116).
Оскільки вищезазначеної причини було достатньо для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП КУТЕНКОВ М.В., в протоколі засідання тендерного комітету від 07.10.2019 року № 116 не було вказано ще одну невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації учасника. А саме - не виконана умова надання гарантійного листа, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною (пункт 7 розділу 1 тендерної документації).
Тобто, пропозиція учасника ФОП КУТЕНКОВ М.В. не відповідає умовам тендерної документації.

Документи

13 вересня 2019 17:13
Протокол 108

Документи

20 вересня 2019 15:37
Протокол № 110

Документи

11 жовтня 2019 13:34
Протокол 124

Документи

15 жовтня 2019 08:38
Протокол 126

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЖИЛЕНКО ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 168 640,00
UAH з ПДВ
166 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенков М.В. 187 200,00
UAH з ПДВ
167 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець "БРИСКІНА ОКСАНА ВАСИЛІВНА" 403 620,00
UAH з ПДВ
167 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ 262 328,00
UAH з ПДВ
262 328,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ 394 576,00
UAH з ПДВ
390 538,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" 403 536,00
UAH з ПДВ
390 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 16:08
Електронний підпис
30 вересня 2019 16:07
пропозиція-нова.pdf
27 вересня 2019 12:27
Електронний підпис
27 вересня 2019 12:26
документи до тендера.rar
27 вересня 2019 12:09
Електронний підпис
27 вересня 2019 12:06
документи до тендера.rar

Публічні документи

27 вересня 2019 17:40
Електронний підпис
27 вересня 2019 17:37
проект договору В.pdf
27 вересня 2019 17:36
гарант 12 міс В.pdf
27 вересня 2019 17:36
ТУ В.pdf
27 вересня 2019 17:36
цп В.pdf
27 вересня 2019 17:36
санвисновок зав жалюзи.pdf
27 вересня 2019 17:36
Лист від Санні.pdf
27 вересня 2019 17:36
Гарант лист 1 В.pdf
27 вересня 2019 17:36
захист довкілля 1909.pdf
27 вересня 2019 17:36
оброб перс даних 2509.pdf
27 вересня 2019 17:36
Купянск АКТ_001.jpg
27 вересня 2019 17:36
Купянск АКТ.jpg
27 вересня 2019 17:36
ДОГОВОР РУЛОННІЕ ШТОРІ.pdf
27 вересня 2019 17:36
Накладна ЦТДЮ.pdf
27 вересня 2019 17:36
Договор Оболонь.pdf
27 вересня 2019 17:36
дов мат-тех бази 1409.pdf
27 вересня 2019 17:36
ст 16_ 17 2009.pdf
27 вересня 2019 17:36
контакт 1909.pdf
27 вересня 2019 17:36
ИНН.jpg
27 вересня 2019 17:35
НЕДОСТ СТР ПАСПОРТА.pdf
27 вересня 2019 17:35
ПАСПОРТ.pdf
27 вересня 2019 17:35
Витяг з реєстру ФОП.pdf
27 вересня 2019 17:35
ВИТЯГ 2019Р.jpg

Публічні документи

27 вересня 2019 13:34
тендерна пропозиція .pdf
27 вересня 2019 13:34
Витяг з ЄДР.pdf
27 вересня 2019 13:34
Копія паспорту.pdf
27 вересня 2019 13:34
Довідки.zip
27 вересня 2019 13:34
ІНН копія .pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 11:37
Електронний підпис
24 вересня 2019 17:25
Електронний підпис
24 вересня 2019 17:22
13 Наявне обладнання.pdf
24 вересня 2019 17:22
22 Власне приміщення.pdf
24 вересня 2019 17:22
38 Довідка ст.17.pdf
24 вересня 2019 17:22
pdf.pdf
24 вересня 2019 17:22
31 Право Ділера.pdf
24 вересня 2019 17:22
10 Гарант своєч поставка.pdf
24 вересня 2019 17:22
6 Витяг ЄДР Горб 14.04.2019р.pdf
24 вересня 2019 17:22
Dovidka_19245859490590234364.pdf
24 вересня 2019 17:22
40 Проект договору.pdf
24 вересня 2019 17:22
14 Гарантія.pdf
24 вересня 2019 17:22
public_doc.pdf
24 вересня 2019 17:22
31А Ділерська угода.pdf
24 вересня 2019 17:22
Dovidka_19245859490590234364.pdf.p7s
24 вересня 2019 17:22
public_doc.p7s
24 вересня 2019 17:22
15 Згода 90 днів.pdf
24 вересня 2019 17:22
Довідка.zip
24 вересня 2019 17:22
11 Достовірна інформація.pdf
24 вересня 2019 17:22
28 Сертифікати Ролети.pdf
24 вересня 2019 17:22
25 Лист-гарантія.pdf
24 вересня 2019 17:22
4 Горб Копія Виписки ЄДР.pdf
24 вересня 2019 17:22
26 Згода перс даних.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 13:36
Електронний підпис
15 жовтня 2019 13:34
pdf.pdf
15 жовтня 2019 13:34
public_doc.p7s
15 жовтня 2019 13:34
Dovidka_19279660370630126819.pdf
15 жовтня 2019 13:34
Довідка.zip
15 жовтня 2019 13:34
public_doc.pdf
15 жовтня 2019 13:34
Dovidka_19279660370630126819.pdf.p7s
24 вересня 2019 09:39
Електронний підпис
24 вересня 2019 09:38
18 Довідка виробник.pdf
24 вересня 2019 09:38
6 Довідка без печатки.pdf
24 вересня 2019 09:38
16 Гарантія 12 місяців.pdf
24 вересня 2019 09:38
public_doc.pdf
24 вересня 2019 09:38
Dovidka_19245856220570112410.pdf
24 вересня 2019 09:38
Dovidka_19245856220570112410.pdf.p7s
24 вересня 2019 09:38
4-1 ВИПИСКА ЄДР Тропша2.pdf
24 вересня 2019 09:38
Довідка.zip
24 вересня 2019 09:38
27 Захист довкілля.pdf
24 вересня 2019 09:38
28 Лист гарантія.pdf
24 вересня 2019 09:38
pdf.pdf
24 вересня 2019 09:38
11А Мат - Техн база.pdf
24 вересня 2019 09:38
8 Довідка працівники.pdf
24 вересня 2019 09:38
9 Лист-згода персон.дані.pdf
24 вересня 2019 09:38
21 Немає заборгованості.pdf
24 вересня 2019 09:38
29 Не платник ПДВ.pdf
24 вересня 2019 09:38
7 Довідка повноваження.pdf
24 вересня 2019 09:38
10 Ст.17.pdf
24 вересня 2019 09:38
10-2 Додаток 4 Ст. 17.pdf
24 вересня 2019 09:38
public_doc.p7s
24 вересня 2019 09:38
30 Не юридична особа.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 12:23
Електронний підпис
27 вересня 2019 12:22
Витяг з ЄДР.pdf
27 вересня 2019 12:22
Висновок СЕС на тканину.pdf
27 вересня 2019 12:22
Аналогічний+накладна.pdf
27 вересня 2019 12:22
1941 Проект_договору.pdf
27 вересня 2019 12:22
1933 Закон 17.pdf
27 вересня 2019 12:22
1929 Лист про ліцензію.pdf
27 вересня 2019 12:22
1925 Захист довкілля.pdf
27 вересня 2019 12:22
1924 Гарантія 12 місяців.pdf
27 вересня 2019 12:22
1 Копії паспорту та ІНН.pdf
27 вересня 2019 12:22
0 Установчий договір.pdf
27 вересня 2019 12:22
0 Статут нотаріус.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЖИЛЕНКО ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

ФОП Кутенков М.В.

Фізична особа-підприємець "БРИСКІНА ОКСАНА ВАСИЛІВНА"

ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ

ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЖИЛЕНКО ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2736409396
Відхилено 166 600,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 14:47
ФОП Кутенков М.В.
#2930405436
Відхилено 167 900,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 14:53
Фізична особа-підприємець "БРИСКІНА ОКСАНА ВАСИЛІВНА"
#2605622581
Відхилено 167 999,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 14:58
ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
#2709008352
Відхилено 262 328,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 11:28
ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ
#2266910757
Переможець 390 538,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 11:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ
#2266910757
390 538,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 15:09
Звіт про виконання договору 65 штори укладений
29 листопада 2019 15:07
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 16:03
Додаткова угода _ 1 від 31.10.2019 року рулонні штори.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 15:58
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 17:22
Договір укладений
29 жовтня 2019 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 390 538,00
UAH