Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція фасадів та покрівлі з утепленням, заміна вікон та дверей, встановлення сонячної мініелектростанції будівлі КЗК ЛОР КМЦ «Львівський палац мистецтв» по вул. Коперника, 17 в м. Львові. Програма енергозбереження»
Очікувана вартість
23 842 537,60 UAH
UA-2019-09-12-000856-c ● 9fa5d75e61aa499eb5ceb22b912d344c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Комунальний заклад культури Львівської обласної ради культурно-мистецький центр «Львівський палац мистецтв» |
Код ЄДРПОУ: | 23958316 |
Місцезнаходження: | 79005, Україна , Львівська обл., місто Львів, 79005, вул. Коперніка, 17 |
Контактна особа: |
Візняк Юрій Ярославович +380503705408 palace@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 15:27 |
Очікувана вартість: | 23 842 537,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,02% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція фасадів та покрівлі з утепленням, заміна вікон та дверей, встановлення сонячної мініелектростанції будівлі КЗК ЛОР КМЦ «Львівський палац мистецтв» по вул. Коперника, 17 в м. Львові. Програма енергозбереження»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Коперника, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 12:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 12:37 |
Рішення про внесення змін.docx | |
16 вересня 2019 12:37 |
Тендерна_документацiя_Нова_редакцiя.doc | |
13 вересня 2019 14:36 |
Рішення про внесення змін.docx | |
12 вересня 2019 17:34 |
Технічні вимоги.docx | |
12 вересня 2019 17:34 |
Додаток_5_Проект_договору.docx |
16 вересня 2019 12:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
16 вересня 2019 12:37 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||
16 вересня 2019 12:37 |
Тендерна_документацiя_Нова_редакцiя.doc
|
||||
13 вересня 2019 14:36 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||
12 вересня 2019 17:34 |
Технічні вимоги.docx
|
||||
12 вересня 2019 17:34 |
Додаток_5_Проект_договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ФІНАНСУВАННЯ?
Дата подання: 12 вересня 2019 18:37
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:06
Доброго дня! Надайте будь ласка відомості щодо фінансування даного об'єкту. Які суми передбачені і з якого бюджету на 2019-2020-2021-2022-2023-2024 роки?
Відповідь: Доброго дня. На сьогоднішній день Замовник не може надати інформацію щодо того які суми бюджетного фінансування будуть на 2020-2021-2022-2023-2024 роки, оскільки обсяг фінансування на новий поточний рік визначаєтья на початку кожного року. Протягом 2019 року планується реалізувати близько 3500000 грн. по даному об'єкту. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету.
Згідно умов проекту договору про закупівлю, який розміщений на майданчику, розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
Про тимчасове припинення будівництва з причин відсутності фінансування
Замовник попереджає Підрядника письмово. При цьому, Сторони вирішують питання щодо охорони та освітлення об'єкту.
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт.
При виникненні бюджетних зобов'язань проплата за виконані роботи проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Згідно умов проекту договору про закупівлю, який розміщений на майданчику, розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
Про тимчасове припинення будівництва з причин відсутності фінансування
Замовник попереджає Підрядника письмово. При цьому, Сторони вирішують питання щодо охорони та освітлення об'єкту.
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт.
При виникненні бюджетних зобов'язань проплата за виконані роботи проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-12-000856-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне підприємство "Валенс груп", Код ЄДРПОУ:35327079
Дата подання: 17 жовтня 2019 19:55
Дата подання: 17 жовтня 2019 19:55
СКАРГА на неправомірні дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-12-000856-c.
Товариство з обмеженою відповідальністю ПП «Валенс Груп» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є - «Реконструкція фасадів та покрівлі з утепленням, заміна вікон та дверей, встановлення сонячної мініелектростанції будівлі КЗК ЛОР КМЦ «Львівський палац мистецтв» по вул. Коперника, 17 в м. Львові. Програма енергозбереження» за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозицій наступних Учасників:
1. ТОВ "ДОМУС ЕЛІТ" – ( Учасник не розглядався);
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «БУДСПОРТ» – ( Учасник не розглядався);
3. Приватне підприємство «Валенс груп» – (- Скаржник - Учасник не розглядався)
4. ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС – (Скаржник – Учасник не розглядався);
5. ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» – ( Переможець).
Замовником було прийняте рішення визнати Переможцем Товариство з Обмеженою Відповідальністю «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» (повідомлення про намір укласти від 07.10 2019р.).
Скаржник не може погодитися з даним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно неправомірного визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» повідомляємо наступне –
1. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме: п.6.3. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- Розрахунок договірної ціни та кошторис з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва».
На виконання даної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» у складі пропозиції подало Розрахунок договірної ціни адресований іншому замовнику: «Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи», а в даному випадку Замовник - КЗ Комунальний заклад культури Львівської обласної ради культурно-мистецький центр «Львівський палац мистецтв», так як Розрахунок договірної ціни визначає вартість робіт, тому це є грубою помилкою та не відноситься до формальних.
2. Відповідно до п. 2.4. Додаток 1 Надати копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.
- ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» надав в складі пропозиції PDF-файл без підпису начальника відділу статистики, тому не можливо встановити хто видав даний документ,та чи звітує Учасник ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» за формою №1-ПВ.
Відповідно до п.1.1.1. Розділу 3 Тендерної документації у випадку надання у складі тендерної пропозиції довідок, листів, відомостей, відгуків, витягів отриманих від інших установ, такі документи повинні бути датовані не раніше дня виходу оголошення, якщо далі даною тендерною документацією не передбачено інше. На даному документі проставлена дата видачі 13.03.19р.тому вважаємо дану вимогу не виконаною.
3. Відповідно до п. 1.3. ч. 3 Додатку№1 до Тендерної документації Учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (завірений учасником). Наданий Учасником ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не завірений відповідно до вимоги яка міститься в тендерній документації.
- Згідно з п.1.1.1. Розділу 3 Тендерної документації, у випадку надання у складі тендерної пропозиції довідок, листів, відомостей, відгуків, витягів отриманих від інших установ, такі документи повинні бути датовані не раніше дня виходу оголошення, якщо далі даною тендерною документацією не передбачено інше. Учасник надав у складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість виданий 16.08.2017 року, що суперечить вищезазначений вимозі. Також, Учасник надав у складі тендерної пропозиції Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) з датою надання таких Відомостей 12.11.2018 р. що суперечить вимозі п.1.1.1. Розділу 3 Тендерної документації.
Якщо та чи інша вимога міститься в Тендерній документації, підлягає обов’язковому виконанню рівно для всіх Учасників, ряд вимог Тендерної документації не виконано ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ», тому дану пропозицію вважаємо несправедливо кваліфіковано переможцем.
Таким чином, пропозиція ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника та повинна бути відхилена Замовником.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону.
Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.ст. 3,5,8,11,18,22,28,30, 32 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання Переможцем пропозиції ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» зазначене у повідомленні про намір укласти Договір від «07» Жовтня 2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 жовтня 2019 10:52
Рішення від 21.10.2019 № 15058.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2019 10:52
Повідомлення про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-09-12-000856-c.c1 .pdf
Дата публікації: 04 листопада 2019 21:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.11.2019 № 16003.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 19:17
рішення від 05.11.2019 № 16003.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 20:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУвід 05.11.2019р №16003-р/пк-пз виконано , рішення про оголошення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю "БК "Терон Девелопмент" скасовано (протокол тендерного комітету від 11.11.2019 р.).
Дата виконання рішення замовником: 11 листопада 2019 10:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ |
20 022 804,00
UAH з ПДВ
|
20 022 804,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС |
22 958 749,20
UAH з ПДВ
|
22 958 749,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Валенс груп" |
23 068 336,24
UAH з ПДВ
|
23 068 336,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" |
23 490 420,00
UAH з ПДВ
|
23 490 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОМУС ЕЛІТ" |
23 800 000,00
UAH з ПДВ
|
23 795 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ #41490407 |
Рішення скасоване |
20 022 804,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 10:52
|
|
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ #41490407 |
Відхилено |
20 022 804,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 12:20
|
|
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС #35327477 |
Відхилено |
22 958 749,20
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 17:39
|
|
Приватне підприємство "Валенс груп" #35327079 |
Відхилено |
23 068 336,24
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 17:51
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" #41729921 |
Відхилено |
23 490 420,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 17:54
|
|
ТОВ "ДОМУС ЕЛІТ" #37162478 |
Відхилено |
23 795 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 17:57
|
Інформація про відміну
Дата відміни
11 листопада 2019 17:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі