«Реконструкція фасадів та покрівлі з утепленням, заміна вікон та дверей, встановлення сонячної мініелектростанції будівлі КЗК ЛОР КМЦ «Львівський палац мистецтв» по вул. Коперника, 17 в м. Львові. Програма енергозбереження»
Очікувана вартість
23 842 537,60 UAH
UA-2019-09-12-000856-c 9fa5d75e61aa499eb5ceb22b912d344c
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КЗ Комунальний заклад культури Львівської обласної ради культурно-мистецький центр «Львівський палац мистецтв»
Код ЄДРПОУ: 23958316
Місцезнаходження замовника: 79005, Україна, Львівська обл., місто Львів, 79005, вул. Коперніка, 17
Контактна особа замовника: Візняк Юрій Ярославович
+380503705408
palace@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 15:27
Очікувана вартість: 23 842 537,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція фасадів та покрівлі з утепленням, заміна вікон та дверей, встановлення сонячної мініелектростанції будівлі КЗК ЛОР КМЦ «Львівський палац мистецтв» по вул. Коперника, 17 в м. Львові. Програма енергозбереження»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Коперника, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ФІНАНСУВАННЯ?
Дата подання: 12 вересня 2019 18:37
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:06
Доброго дня! Надайте будь ласка відомості щодо фінансування даного об'єкту. Які суми передбачені і з якого бюджету на 2019-2020-2021-2022-2023-2024 роки?
Відповідь: Доброго дня. На сьогоднішній день Замовник не може надати інформацію щодо того які суми бюджетного фінансування будуть на 2020-2021-2022-2023-2024 роки, оскільки обсяг фінансування на новий поточний рік визначаєтья на початку кожного року. Протягом 2019 року планується реалізувати близько 3500000 грн. по даному об'єкту. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету.
Згідно умов проекту договору про закупівлю, який розміщений на майданчику, розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
Про тимчасове припинення будівництва з причин відсутності фінансування
Замовник попереджає Підрядника письмово. При цьому, Сторони вирішують питання щодо охорони та освітлення об'єкту.
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт.
При виникненні бюджетних зобов'язань проплата за виконані роботи проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-12-000856-c.c1
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: Приватне підприємство "Валенс груп", Код ЄДРПОУ:35327079
Дата подання: 17 жовтня 2019 19:55
СКАРГА на неправомірні дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-12-000856-c. Товариство з обмеженою відповідальністю ПП «Валенс Груп» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі є - «Реконструкція фасадів та покрівлі з утепленням, заміна вікон та дверей, встановлення сонячної мініелектростанції будівлі КЗК ЛОР КМЦ «Львівський палац мистецтв» по вул. Коперника, 17 в м. Львові. Програма енергозбереження» за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозицій наступних Учасників: 1. ТОВ "ДОМУС ЕЛІТ" – ( Учасник не розглядався); 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «БУДСПОРТ» – ( Учасник не розглядався); 3. Приватне підприємство «Валенс груп» – (- Скаржник - Учасник не розглядався) 4. ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС – (Скаржник – Учасник не розглядався); 5. ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» – ( Переможець). Замовником було прийняте рішення визнати Переможцем Товариство з Обмеженою Відповідальністю «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» (повідомлення про намір укласти від 07.10 2019р.). Скаржник не може погодитися з даним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно неправомірного визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» повідомляємо наступне – 1. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме: п.6.3. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Розрахунок договірної ціни та кошторис з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва». На виконання даної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» у складі пропозиції подало Розрахунок договірної ціни адресований іншому замовнику: «Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи», а в даному випадку Замовник - КЗ Комунальний заклад культури Львівської обласної ради культурно-мистецький центр «Львівський палац мистецтв», так як Розрахунок договірної ціни визначає вартість робіт, тому це є грубою помилкою та не відноситься до формальних. 2. Відповідно до п. 2.4. Додаток 1 Надати копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. - ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» надав в складі пропозиції PDF-файл без підпису начальника відділу статистики, тому не можливо встановити хто видав даний документ,та чи звітує Учасник ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» за формою №1-ПВ. Відповідно до п.1.1.1. Розділу 3 Тендерної документації у випадку надання у складі тендерної пропозиції довідок, листів, відомостей, відгуків, витягів отриманих від інших установ, такі документи повинні бути датовані не раніше дня виходу оголошення, якщо далі даною тендерною документацією не передбачено інше. На даному документі проставлена дата видачі 13.03.19р.тому вважаємо дану вимогу не виконаною. 3. Відповідно до п. 1.3. ч. 3 Додатку№1 до Тендерної документації Учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (завірений учасником). Наданий Учасником ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не завірений відповідно до вимоги яка міститься в тендерній документації. - Згідно з п.1.1.1. Розділу 3 Тендерної документації, у випадку надання у складі тендерної пропозиції довідок, листів, відомостей, відгуків, витягів отриманих від інших установ, такі документи повинні бути датовані не раніше дня виходу оголошення, якщо далі даною тендерною документацією не передбачено інше. Учасник надав у складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість виданий 16.08.2017 року, що суперечить вищезазначений вимозі. Також, Учасник надав у складі тендерної пропозиції Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) з датою надання таких Відомостей 12.11.2018 р. що суперечить вимозі п.1.1.1. Розділу 3 Тендерної документації. Якщо та чи інша вимога міститься в Тендерній документації, підлягає обов’язковому виконанню рівно для всіх Учасників, ряд вимог Тендерної документації не виконано ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ», тому дану пропозицію вважаємо несправедливо кваліфіковано переможцем. Таким чином, пропозиція ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника та повинна бути відхилена Замовником. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону. Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.ст. 3,5,8,11,18,22,28,30, 32 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання Переможцем пропозиції ТОВ «БК «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ» зазначене у повідомленні про намір укласти Договір від «07» Жовтня 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 22 жовтня 2019 10:52
Рішення від 21.10.2019 № 15058.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2019 10:52

Документи подані скаржником

17 жовтня 2019 19:53
Платіжка.pdf
17 жовтня 2019 19:53
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ 20 022 804,00
UAH з ПДВ
20 022 804,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС 22 958 749,20
UAH з ПДВ
22 958 749,20
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Валенс груп" 23 068 336,24
UAH з ПДВ
23 068 336,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 23 490 420,00
UAH з ПДВ
23 490 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОМУС ЕЛІТ" 23 800 000,00
UAH з ПДВ
23 795 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 14:03
sign.p7s
07 жовтня 2019 19:04
sign.p7s
07 жовтня 2019 19:03
sign.p7s
07 жовтня 2019 19:01
довідка МВС з ЕЦП.zip
07 жовтня 2019 19:01
про банкрутство з ЄДР.pdf
27 вересня 2019 18:02
sign.p7s
26 вересня 2019 23:59
sign.p7s
26 вересня 2019 23:57
Технічна частина.rar
26 вересня 2019 23:57
Проект договору.rar
26 вересня 2019 23:57
Інші документи.rar
26 вересня 2019 23:57
Документи працівників.rar
26 вересня 2019 23:57
Банківська гарантія.rar
26 вересня 2019 23:57
Аналогічний договір.rar

Публічні документи

27 вересня 2019 16:02
sign.p7s
27 вересня 2019 15:57
Лiцензiя.jpg
27 вересня 2019 15:57
дозвiл.jpg
27 вересня 2019 15:57
56_2_Розрахунок ДЦ.rar
27 вересня 2019 15:57
67_Паспорт ка кран.PDF
27 вересня 2019 15:56
56_1_Договірна ціна.pdf
27 вересня 2019 15:56
55_Технічне завдання.pdf
27 вересня 2019 15:56
38_Витяг ПДВ.pdf
27 вересня 2019 15:56
36_Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 вересня 2019 15:56
29_Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 вересня 2019 15:55
45_Проект договору.pdf
27 вересня 2019 15:55
17_ВПВ17.pdf
27 вересня 2019 15:55
41_Довідка про рух коштів.pdf
27 вересня 2019 15:55
11_Звіт 1ПВ.pdf
27 вересня 2019 15:55
10_Звіт за формою 1ДФ.pdf
27 вересня 2019 15:55
7_2_Дипломи ІТР.pdf
27 вересня 2019 15:55
1_Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2019 15:55
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 18:12
2. цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2019 18:11
42. єдрпоу,.pdf
27 вересня 2019 18:11
44. документ щодо ціни ТП.pdf
27 вересня 2019 18:11
48. санкції.pdf
27 вересня 2019 18:11
41. демпінгування.pdf
27 вересня 2019 18:11
43. рекламація.pdf
27 вересня 2019 18:11
46. дозволи та ліцезії.pdf
27 вересня 2019 18:11
47. достовірність даних.pdf
27 вересня 2019 18:11
23. Проект договору.pdf
27 вересня 2019 18:11
26. ТЗ.pdf
27 вересня 2019 18:11
32. підвищена небезпека.pdf
27 вересня 2019 18:11
40. фін. звітність.pdf
27 вересня 2019 18:11
31. ліцензія.pdf
27 вересня 2019 18:11
33. поставка матеріалів.pdf
27 вересня 2019 18:10
25. технічні, якісні.pdf
27 вересня 2019 18:10
38. переможець тендеру.pdf
27 вересня 2019 18:10
21. захист довкілля.pdf
27 вересня 2019 18:10
37. якість матеріалів.pdf
27 вересня 2019 18:10
39. після аукціону.pdf
27 вересня 2019 18:10
30. гарантійний терміе.pdf
27 вересня 2019 18:10
22. істотні умови.pdf
27 вересня 2019 18:10
29. план фінансування.pdf
27 вересня 2019 18:10
36. згода з помилками.pdf
27 вересня 2019 18:10
13. факт виконання робіт.pdf
27 вересня 2019 18:10
6. спеціалісти.pdf
27 вересня 2019 18:10
5. мтб.pdf
27 вересня 2019 18:10
15. статут.pdf
27 вересня 2019 18:10
3. посадова особа.pdf
27 вересня 2019 18:10
16. єдр.pdf
27 вересня 2019 18:10
9. 1-ДФ.pdf
27 вересня 2019 18:10
6. посвідчення 2.jpg
27 вересня 2019 18:10
6. посвідченя 1.jpg
27 вересня 2019 18:10
1. реєстр.pdf
27 вересня 2019 18:10
14. ст.17.pdf
27 вересня 2019 18:10
20. захист перс. даних.pdf
27 вересня 2019 18:10
19. пдв.pdf
27 вересня 2019 18:10
7. робітники.pdf
27 вересня 2019 18:10
10. аналогічні договори.pdf
27 вересня 2019 18:10
8. статистика.pdf
27 вересня 2019 18:10
8. штатний розпис.pdf
27 вересня 2019 18:10
18. Банки.rar
27 вересня 2019 18:10
12. Лист-відгук.jpg
27 вересня 2019 18:10
27. ДЦ.pdf
27 вересня 2019 18:10
27. ДЦ.zip

Публічні документи

27 вересня 2019 18:14
26. Проект договору.pdf
27 вересня 2019 18:14
28. ІД. Дов.про тех.хар-ки.pdf
27 вересня 2019 18:14
15. ВПВ 17.pdf
27 вересня 2019 18:14
35. ІД. Захист довкілля.pdf
27 вересня 2019 18:13
9. Копія 1 ДФ.pdf
27 вересня 2019 18:13
7. КК. ОП.pdf
27 вересня 2019 18:13
8. КК. Наявність роб.проф.pdf
27 вересня 2019 18:13
2. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 13:19
sign.p7s
27 вересня 2019 13:15
лист-згода.rar
27 вересня 2019 13:15
довідка.rar
27 вересня 2019 13:15
довідка право підпису.rar
27 вересня 2019 13:15
Довідка посадова особа.rar
27 вересня 2019 13:15
довідка не банкрутство.rar
27 вересня 2019 13:15
довідка звітність.rar
27 вересня 2019 13:15
довідка захист довкілля.rar
27 вересня 2019 13:15
Гарантійний лист.rar
27 вересня 2019 13:15
Гарантійний лист ст17.rar
27 вересня 2019 13:15
Гарантійний лист інфа.rar
27 вересня 2019 13:15
23.Банк довідки.rar
27 вересня 2019 13:15
22.штатний розпис.rar
27 вересня 2019 13:15
19.Наявність працівників.rar
27 вересня 2019 13:15
15. Аналогічні договора.rar
27 вересня 2019 13:15
12. Фінансовий звіт.rar
27 вересня 2019 13:15
Цінова пропозиція.rar
27 вересня 2019 13:15
Розрахунок ціни.rar
27 вересня 2019 13:15
проект договору.rar
27 вересня 2019 13:15
10.Банківська гарантія.rar
27 вересня 2019 13:15
8.Витяг ПДВ.rar
27 вересня 2019 13:15
7. Звіт №1ПВ.rar
27 вересня 2019 13:15
6. Відомості з ЄДРПОУ.rar

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ
#41490407
20 022 804,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку