Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обмежувачі перенапруги
Очікувана вартість
393 953,76 UAH
UA-2019-09-12-000813-c f8ab6d753ca5442a8d60c03971bc80ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 393 953,76 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


обмежувачі перенапруги

Тендерна документація

05 листопада 2019 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 17:36
3190 ТД обмежувачі перенапруги_нова редакція_05.11.2019.docx
05 листопада 2019 17:36
Зміни до тендеру_3190_05.11.2019.doc
12 вересня 2019 16:48
Додаток №9.docx
05 листопада 2019 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 17:36
3190 ТД обмежувачі перенапруги_нова редакція_05.11.2019.docx
12 вересня 2019 16:48
3190 ТД обмежувачі перенапруги.docx
05 листопада 2019 17:36
Зміни до тендеру_3190_05.11.2019.doc
12 вересня 2019 16:48
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо оцінки відровідності предмету закупівлі
Дата подання: 20 вересня 2019 08:58
Дата відповіді: 05 листопада 2019 17:37
Наше підприємство є постачальником високовольтних ізоляторів і обмежувачів перенапруги (ОПН). Дана продукція не підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів (через відсутність такого) а підлягає добровільної оцінки відповідності. Процедура добровільної оцінки відповідності регламентується Законом ВР України від 15.01.2015 № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінки відповідності» Розділ VIСтаття 24 (Витяг приведена нижче).ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ Стаття 24. Добровільна оцінка відповідності 1. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. 2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. 3. Орган з оцінки відповідності (в тому числі призначений орган чи визнана незалежна організація) залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом. У тендері документації розділі документи, які пудтверджують відповідність продукції 1.1 зазаначено:"Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року, надати: 1.1.1 На продукцію, яка підлягає обов’язковій сертифікації: Сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. Форма документів з підтвердження відповідності, виданих до 01.01.2018 року повинна відповідати: - для сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання) або їх копій – вимогам ДСТУ 3498-96. 1.2 Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року, надати: 1.2.1 На продукцію, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства – один з наступних документів про відповідність: - сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності); - свідоцтво (у тому числі про визнання); - свідоцтво про допуск типу конструкції; - свідоцтво про допуск до експлуатації; - технічне свідоцтво; - інші документи, що підтверджують виконання визначених вимог, які стосуються предмету закупівлі, підлягають обов’язковій оцінці відповідності, що встановлено міжнародними договорами України та іншими нормативно-правовими актами для продукції, яка використовується для потреб залізничного транспорту; Оцінка відповідності, зазначена в пункті 1.2.1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на основі позитивних результатів оцінки відповідності. Просимо надати роз`яснення,чому в переліку документів щодо підтвердження відповідності не має пункту " Декларація про відповідність складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на основі позитивних результатів оцінки відповідності." та внести необхідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-000813-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕС ПОЛІМЕР", Код ЄДРПОУ:38245895
Дата подання: 20 вересня 2019 09:12
щодо підтвердження відповідності
Наше підприємство є постачальником високовольтних ізоляторів і обмежувачів перенапруги (ОПН). Дана продукція не підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів (через відсутність такого) а підлягає добровільної оцінки відповідності. Процедура добровільної оцінки відповідності регламентується Законом ВР України від 15.01.2015 № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінки відповідності» Розділ VIСтаття 24 (Витяг приведена нижче).ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ Стаття 24. Добровільна оцінка відповідності 1. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. 2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. 3. Орган з оцінки відповідності (в тому числі призначений орган чи визнана незалежна організація) залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом.
У тендерній документації ,Розділі «Документи щодо підтвердження відповідності п 1.1» зазначено:
"Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року, надати: 1.1.1 На продукцію, яка підлягає обов’язковій сертифікації: Сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. Форма документів з підтвердження відповідності, виданих до 01.01.2018 року повинна відповідати: - для сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання) або їх копій – вимогам ДСТУ 3498-96. 1.2 Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року, надати:
1.2.1 На продукцію, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства – один з наступних документів про відповідність: - сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності); - свідоцтво (у тому числі про визнання); - свідоцтво про допуск типу конструкції; - свідоцтво про допуск до експлуатації; - технічне свідоцтво; - інші документи, що підтверджують виконання визначених вимог, які стосуються предмету закупівлі, підлягають обов’язковій оцінці відповідності, що встановлено міжнародними договорами України та іншими нормативно-правовими актами для продукції, яка використовується для потреб залізничного транспорту; Оцінка відповідності, зазначена в пункті 1.2.1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на основі позитивних результатів оцінки відповідності.
3. При наданні документів про відповідність передбачених п.п. 1.2.1 (крім декларації) учасник повинен надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом з акредитації.
Просимо надати роз`яснення, чому в переліку документів щодо підтвердження відповідності предмету закупівлі не має пункту " Декларація про відповідність складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на основі позитивних результатів оцінки відповідності." та внести необхідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2019 17:37
Замовником внесені зміни

Документи подані скаржником

20 вересня 2019 09:12
ЕС скарга опнdocx.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1
Опис предмету закупівлі:
Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 61 541,76 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 307,71 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1800 UAH

Аукціон

Початок: 14 листопада 2019 12:37
Закінчення: 14 листопада 2019 12:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16 шт
обмежувач перенапруги
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля здійснюється в межах коштів, передбачених контрольними завданнями централізованого матеріально-технічного забезпечення регіональних філій АТ «Укрзалізниця» на 2019 рік. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-000813-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕС ПОЛІМЕР", Код ЄДРПОУ:38245895
Дата подання: 20 вересня 2019 09:12
щодо підтвердження відповідності
Наше підприємство є постачальником високовольтних ізоляторів і обмежувачів перенапруги (ОПН). Дана продукція не підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів (через відсутність такого) а підлягає добровільної оцінки відповідності. Процедура добровільної оцінки відповідності регламентується Законом ВР України від 15.01.2015 № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінки відповідності» Розділ VIСтаття 24 (Витяг приведена нижче).ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ Стаття 24. Добровільна оцінка відповідності 1. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. 2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. 3. Орган з оцінки відповідності (в тому числі призначений орган чи визнана незалежна організація) залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом.
У тендерній документації ,Розділі «Документи щодо підтвердження відповідності п 1.1» зазначено:
"Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року, надати: 1.1.1 На продукцію, яка підлягає обов’язковій сертифікації: Сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. Форма документів з підтвердження відповідності, виданих до 01.01.2018 року повинна відповідати: - для сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання) або їх копій – вимогам ДСТУ 3498-96. 1.2 Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року, надати:
1.2.1 На продукцію, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства – один з наступних документів про відповідність: - сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності); - свідоцтво (у тому числі про визнання); - свідоцтво про допуск типу конструкції; - свідоцтво про допуск до експлуатації; - технічне свідоцтво; - інші документи, що підтверджують виконання визначених вимог, які стосуються предмету закупівлі, підлягають обов’язковій оцінці відповідності, що встановлено міжнародними договорами України та іншими нормативно-правовими актами для продукції, яка використовується для потреб залізничного транспорту; Оцінка відповідності, зазначена в пункті 1.2.1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на основі позитивних результатів оцінки відповідності.
3. При наданні документів про відповідність передбачених п.п. 1.2.1 (крім декларації) учасник повинен надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом з акредитації.
Просимо надати роз`яснення, чому в переліку документів щодо підтвердження відповідності предмету закупівлі не має пункту " Декларація про відповідність складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на основі позитивних результатів оцінки відповідності." та внести необхідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2019 17:37
Замовником внесені зміни

Документи подані скаржником

20 вересня 2019 09:12
ЕС скарга опнdocx.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОНОЛІТТОРГ" 61 503,36
UAH з ПДВ
61 503,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ТА БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 61 541,76
UAH з ПДВ
61 541,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 17:07
Електронний підпис
12 листопада 2019 17:05
Ліцензія_Повноваження_ (2).zip
12 листопада 2019 11:25
Електронний підпис
12 листопада 2019 11:24
Електронний підпис
12 листопада 2019 11:22
ISO.pdf
12 листопада 2019 11:22
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 листопада 2019 11:22
УкрСЕПРО ЖД.pdf
12 листопада 2019 11:22
ТУ У 006 2012.pdf
12 листопада 2019 11:22
Лист про представництво.pdf
12 листопада 2019 11:22
Зразки документів з якості.pdf
12 листопада 2019 11:22
Дані на товар.pdf
12 листопада 2019 11:22
Галузь.pdf
12 листопада 2019 11:22
Статут.pdf
12 листопада 2019 11:22
Повноваження.pdf
12 листопада 2019 11:22
ПДВ.pdf
12 листопада 2019 11:22
Паспорт.pdf
12 листопада 2019 11:22
Згода на обробку.pdf
12 листопада 2019 11:22
Згода з умовами договору.pdf
12 листопада 2019 11:22
Досвід.pdf
12 листопада 2019 11:22
Довкілля.pdf
12 листопада 2019 11:22
Гарантійний лист.pdf
12 листопада 2019 11:22
Відсутність підстав.pdf
12 листопада 2019 11:22
Відомості.pdf

Публічні документи

12 листопада 2019 14:39
Електронний підпис
12 листопада 2019 14:38
Пропозиція Лот1.pdf
12 листопада 2019 14:38
ТУ 018.pdf
12 листопада 2019 14:38
Сертификат НИИВН. ISO 9001.PDF
12 листопада 2019 14:38
Про персональні данні.pdf
12 листопада 2019 14:38
Про довкілля.pdf
12 листопада 2019 14:38
Порівняльна таблиця.pdf
12 листопада 2019 14:38
Погодження з договором.pdf
12 листопада 2019 14:38
Погодження ТУ_ОПН_ УЗ.pdf
12 листопада 2019 14:38
Дозвіл.pdf
12 листопада 2019 14:38
Довідка про підприємство.pdf
12 листопада 2019 14:38
Данні на товар.pdf
12 листопада 2019 14:38
Довідка СТ 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОНОЛІТТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ТА БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МОНОЛІТТОРГ"
#39719048
Переможець 61 503,36
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 17:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МОНОЛІТТОРГ" #39719048

№ рішення у справі

60/51-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОНОЛІТТОРГ"
#39719048
61 503,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 16:54
ЦЗВ-07-05819-01.pdf укладений
04 червня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:49
ЦЗВ-07-05819-01 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:49
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 08:50
ЦЗВ-07-05819-01.pdf укладений
17 грудня 2019 08:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-05819-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 11 531,88
UAH (в тому числі ПДВ 1 921,98 UAH)