Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення ( миючі засоби та господарський інвентар)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2019-09-12-000694-a facdde9db2b0425a9b251106154cf9ba
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Серякова Ірина Богданівна

0505486604 I_zel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський клінічний ендокринологічний центр
Код ЄДРПОУ: 01993871
Вебсайт: http://kmkec.com.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ РЕЙТАРСЬКА, будинок 22
Контактна особа: Серякова Ірина Богданівна
0505486604
I_zel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 14:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 15:09
Початок аукціону: 20 вересня 2019 15:09
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Для задоволення потреб Центру.

Для задоволення потреб Центру.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11328 штуки
Продукція для чищення (миючі засоби та господарський інвентар)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ РЕЙТАРСЬКА, будинок 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 12:43
Додаток № 3 - форма цінової пропозиції.doc
12 вересня 2019 12:43
Додаток № 2 - проект договору .doc
12 вересня 2019 12:43
Додаток 1 Тех вимоги.doc
12 вересня 2019 12:43
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:25
Дата відповіді: 17 вересня 2019 11:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник . Радимо Вам уважно ознайомитись з інформацією викладеною в "Оголошені" , відповідь є в документації до закупівлі . Це стосується Вашого першого питання . Щодо питання №2, то оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично, електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки , зазначених Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Тому Учасники, які є платниками ПДВ та учасники , які не є платниками ПДВ оцінюються однаково .

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-000694-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 21 вересня 2019 12:29
Пропозиція переможця не відповідає вимогам Замовника
Шановний Замовник!

Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція ФОП Бабій С. П. не відповадає Вашим вимогам щодо технічних і якісних параметрів предмету закупівлі. По-перше, переможець торгів запропонував замість порошку для чищення Bref порошок для чищення Gala, але порошок для чищення Bref належить до товарів вищої цінової категорії, ніж порошок Gala, за рахунок того, що в його складі є сода, а не тільки аніонні поверхнево активні речовини; отже, порошок Gala не є повноцінним еквівалентом для порошка Bref. По-друге, переможець торгів запропонував замість миючого засобу для посуду Fairy миючий засіб для посуду Gala. Знову ж таки, засіб Fairy належить до товарів вищої цінової категорії, ніж засіб Gala. Крім того, протокол випробувань миючого засобу Gala, наданий ФОП Бабій С. П., свідчить про те, що цей засіб не виконує вимогу Замовника стосовно такого показника, як в'язкість, а саме: Замовник вимагав, щоб цей показник становив не менше 1000, тоді як згідно з інформацією, наведеною в протоколі, цей показник становить 1014+/-34, тобто може знаходитися в інтервалі від 980 до 1048; отже показник в'язкості для миючого засобу Gala не є строго більшим за 1000. По-третє, переможець торгів запропонував на торги замість паперових рушників Zewa паперові рушники Диво. Але в одному рулоні паперових рушників Zewa міститься 56 рушників, розміри одного рушника (відриву) становить: ширина 22,7 см, довжина 25,0 см; загальна довжина рушників в рулоні: 56 штук * 25,0 см = 1400 см. В то й же час, в одному рулоні паперових рушників Диво міститься тільки 50 рушників (відривів), розміри одного рушника: ширина 23,0 см, довжина 22,0 см; отже, загальна довжина рушників в одному рулоні становить 50 штук * 22,0 см = 1100 см. Отже, очевидно, що рушники торгової марки Диво не можуть бути еквівалентом для рушників торгової марки Zewa.
У зв'язку з вище викладеним, просимо Замовника дискваліфікувати пропозицію ФОП Бабій С. П.

З повагою,
ТОВ "Екопром Сістем".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2019 11:36
Пропозиція ФОП Бабій С. П. відповадає вимогам щодо технічних і якісних параметрів предмету закупівліі, які вказані Замовником в додатку 1 до оголошення
Пропозиція ФОП Бабій С. П. відповідає вимогам щодо технічних і якісних параметрів предмету закупівліі, які вказані Замовником в додатку 1 до оголошення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 192 172,08
UAH з ПДВ
192 172,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 194 981,76
UAH з ПДВ
194 981,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 14:40
Копії висновків СЕЕ.rar
17 вересня 2019 14:39
Паспорт і код.pdf
17 вересня 2019 14:39
Лист щодо ліцензування.pdf
17 вересня 2019 14:39
Інформація про учасника.pdf
17 вересня 2019 14:39
Витяг з ПДВ.pdf
17 вересня 2019 14:39
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 13:54
Електронний підпис
19 вересня 2019 13:53
ЕКО4053_Реєстр документів.pdf
19 вересня 2019 13:46
Лист про неліцензування.pdf
19 вересня 2019 13:46
Згода з договором.pdf
19 вересня 2019 13:46
Відомості про учасника.pdf
19 вересня 2019 13:40
ЕКО4053_Реєстр документів.pdf
19 вересня 2019 13:40
ЕКО4053_Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2019 13:40
ЕКО4053_Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 192 172,08
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 13:16

Документи

04 жовтня 2019 13:16
Електронний підпис
04 жовтня 2019 13:16
Протокол від 04.10.19 р.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
192 172,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2019 13:16
Електронний підпис
04 жовтня 2019 13:16
Протокол від 04.10.19 р.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 09:49
Платіжне доручення 725 від 16.10.19р.pdf укладений
22 листопада 2019 09:47
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 11:28
Договір 39 від 10.10.19р.pdf укладений
10 жовтня 2019 11:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 192 172,08
UAH (в тому числі ПДВ 32 028,68 UAH)