Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тенісних кортів КДЮСШ № 1 за адресою: вул.Федоренка, 33а
Очікувана вартість
13 186 489,00 UAH
UA-2019-09-12-000663-c c47fc08457e94df69c9d317965fc1e35
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сухенко Олена Сергіївна

0645241225 okcs@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Сєвєродонецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04011443
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, пр. Центральний, буд.54б
Контактна особа: Сухенко Олена Сергіївна
0645241225
okcs@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 14:23
Очікувана вартість: 13 186 489,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 932,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65932 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт тенісних кортів КДЮСШ № 1 за адресою: вул.Федоренка, 33а
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Капітальний ремонт тенісних кортів КДЮСШ № 1 за адресою: вул.Федоренка, 33а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул.Федоренка, 33а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт згідно п.4.1 проекту договору Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт згідно п.4 проекту договору Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 15:47
Зміни.docx
24 вересня 2019 15:47
КР тен.кортів КДЮСШ №1 проект договору.doc
24 вересня 2019 15:47
КР тен.кортів КДЮСШ №1 ТД зі змінами.doc
20 вересня 2019 14:36
Зміни.docx
20 вересня 2019 14:36
КР тен.кортів КДЮСШ №1 проект договору.doc
20 вересня 2019 14:36
КР тен.кортів КДЮСШ №1 ТД зі змінами.doc
12 вересня 2019 15:53
КР тен.кортів КДЮСШ №1 ТД.doc
12 вересня 2019 15:53
КР тен.кортів КДЮСШ №1 проект договору.doc
24 вересня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 15:47
Зміни.docx
24 вересня 2019 15:47
КР тен.кортів КДЮСШ №1 проект договору.doc
24 вересня 2019 15:47
КР тен.кортів КДЮСШ №1 ТД зі змінами.doc
20 вересня 2019 14:36
Зміни.docx
20 вересня 2019 14:36
КР тен.кортів КДЮСШ №1 проект договору.doc
20 вересня 2019 14:36
КР тен.кортів КДЮСШ №1 ТД зі змінами.doc
12 вересня 2019 15:53
КР тен.кортів КДЮСШ №1 ТД.doc
12 вересня 2019 15:53
КР тен.кортів КДЮСШ №1 проект договору.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-12-000663-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК БУДСИСТЕМА", Код ЄДРПОУ:35543707
Дата подання: 26 вересня 2019 14:56
Скарга
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 30.09.2019 №13869+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 21:19
Рішення від 15.10.2019 №14711.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 18:50

Документи подані скаржником

26 вересня 2019 14:56
Скарга_Оплата.pdf
26 вересня 2019 14:56
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

16 жовтня 2019 18:50
Рішення від 15.10.2019 №14711.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-13-000025 ● 6a8cb7ed953c4b8fa008272a0bc07c47
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 вересня 2019 15:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
13.09.2019 № 48
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 13.09.2019 № 48
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-09-12-000663-с 12.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

2019-09-23 16:45:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 вересня 2019 17:04
Коментар щодо відміни: висновок про результати моніторингу державної аудиторської служби від 18.09.2019р.
Документи:
30 вересня 2019 17:04
Протокол №52 (Тенісні корти ДЮСШ №1).pdf