Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари
Очікувана вартість
9 700,00 UAH
UA-2019-09-12-000638-a 331b92ad293c438586789266cfb3e679
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Любарський Дмитро Григорович

+380566696085 nikopol.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142336
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3
Контактна особа: Любарський Дмитро Григорович
+380566696085
nikopol.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 12:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 12:26
Очікувана вартість: 9 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцтовари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280 шт
Канцтовари (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, пр. Трубників,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.3. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем, після пред’явлення Продавцем, оформленої належним чином видаткової накладної (печатки, оригіналів підписів (факсиміле не допускається), візування уповноваженою особою Покупця щодо отримання товару тощо). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 12:21
договортовар.doc
12 вересня 2019 12:21
dokumentaciya.doc
12 вересня 2019 12:21
канцтовари.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій