Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24450000-3 - Агрохімічна продукція (24455000-8 - Дезинфекційні засоби) (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
108 400,00 UAH
UA-2019-09-12-000622-b 53cfb03478c243b5b2cfb63b72cd4eed
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Сотула

+380990428068 glavbuh71230@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Першотравенська центральна міська лікарня"Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01987416
Місцезнаходження: 52800, Україна , Дніпропетровська обл., місто Першотравенськ, вул. Шахтарської Слави, буд. 1
Контактна особа: Валентина Сотула
+380990428068
glavbuh71230@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 13:30
Очікувана вартість: 108 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 084,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
24450000-3 - Агрохімічна продукція (24455000-8 - Дезинфекційні засоби)(місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52800, Україна, Дніпропетровська область, м. Першотравенськ, вул. Шахтарської Слави, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 вересня 2019  —  09 жовтня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 11:12
пропозиції.doc
12 вересня 2019 11:12
оголошення додаток № 2.doc
12 вересня 2019 11:12
Договір деззасоби 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо предмета закупівлі
Дата подання: 16 вересня 2019 13:26
Дата відповіді: 16 вересня 2019 16:52
Шановний Замовнику просимо пояснити по позиції №2 - Септомакс, це засіб на основі дихлорантину та має в своєму складі досить значну частину потужного мийного компонента. Цей засіб випускається у вигляді порошку а не таблетованої форми, як Ви заявили у оголошенні торгів. Таблетовані форми хлорвмісних засобів - вміщують дихлорізоцианурат натрію, або ізоцианурову кислоту, або трихлорізоцианурову кислоту, може ще бути калієва сіль дихлорізоцианурової кислоти чи на основі гіпохлориту кальцію. Такі засоби мають еквівалентні антимікробні властивості (адже так само як і Септомакс виділяють "активний хлор"), але поступаються мийними властивостями (в складі відсутні схожі з Септомаксом мийні складові). То ж просимо уточнимти , Замовнику необхідно закупити дезінфекційний засіб у вигляді порошку - аналог Септомакса, чи потрібні хлорвмісні таблетки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо, що звернули увагу на склад засобу. Так, нам потрібні хлорвмісні таблетки.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-000622-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ХРИСТЮК ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3104920442
Дата подання: 13 вересня 2019 13:03
Замовник вимагає надати документи, які неможливо отримати в жодному державному закладі України, і вони не вимагаються чинними нормативними документами
Шановний Замовнику , в своїх документах закупівлі ви вимагаєте:
"ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЯКОСТІ ТОВАРУ:
1. Копія методичних вказівок (завірена печаткою учасника).
2. Копія свідоцтва про державну реєстрацію засобів (завірена печаткою учасника)."
Водночас, шановний Замовнику з 27.03.2018р. (день публікації Постанови КМ України №178 від 14.03.2018р. - далі по тексту Постанова 178) діє Постанова 178, чкою внесені зміни в Постанову КМ України №908, якою визначено Порядок реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів. У відповідності до цього чинного документа свідоцтва про державну реєстрацію та методичні вказівки залишаються дійсними тільки для дезінфекційних засобів, які були зареєстрованими в період функціонування державної санітарно-епідеміологічної служби, яка була остаточно ліквідована в липні 2016р. отже, із 2016р. вказані Вами документи не видаються і не затверджуються жодним державним органом чи установою. Натомість. у відповідності до Постанови 178, дезінфекційні засоби вважаються зареєстрованими з моменту внесення їх в Державний реєстр дезінфекційних засобів країни, який публікується у вільному. відкритому доступі на сайті МОЗ, та повинні мати Інструкцію від виробника (за аналогією із країнами ЕС, із законодавстом яких проводиться гармонізація законодавства України). Вимагаючи надання згаданих вище документів (Свідоцтв, Методичок) Замовник обмежує коло учасників тільки пропозиціями деззасобів, зареєстрованих до липня 2016р., що не відповідає чинному законодавству та є дискримінаційним по відношенню до учасників із пропозиціями дезінфекційних засобів. які зареєстровані пізніше липня 2016р. в т.ч. протягом 2018-2019рр. та відповідно, дозволені до використання в Україні.
Враховуючи викладене вимагаємо вилучити вимогу Замовника про обов'язкове надання" 1. Копії методичних вказівок (завірена печаткою учасника).
2. Копії свідоцтва про державну реєстрацію засобів (завірена печаткою учасника).,як таку, що не відповідає чинному законодавству України та є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 15:45
Шановний постачальнику!
КЗ «Першотравенська ЦМЛ»ДОР» ретельно опрацьовано надану Вами вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Закупівля UA-2019-09-12-000622-в проводиться на суму 108 400,00 грн. (сто вісім тисяч чотириста грн. 00 коп.) з ПДВ, що складає менше вартості, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та регулюється положеннями Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 11 від 20.03.2019 р. (зі змінами та доповненнями) – далі за текстом «Інструкція».
Оголошення про проведення закупівлі за електронною системою Prozorro містить вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження відповідно до положень п. 2 р. ІІ Інструкції між іншим щодо надання відповідно завірених підписом учасника документу про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію та завірену належним чином інформацію щодо запропонованого товару з описом, характеристиками, вказанням виробника, відповідно до технічних вимог. Крім цього з метою недопущення дискримінації учасників закупівлі до оголошення додано примітку: «У разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти».
Оголошення закупівлі UA-2019-09-12-000622-в:
- по-перше не вимагає певного конкретного документу, що підтверджує якість товару, а містить досить широкий перелік документів, що підтверджують якість предмета закупівлі;
- по-друге дозволяє учаснику (за умови уважного ознайомлення з оголошенням) оформити лист пояснення з неможливістю надати певні документи, що підтверджують якість предмета закупівлі.
Таким чином, оголошення закупівлі UA-2019-09-12-000622-в не містить жодних дискримінаційних вимог.
Варто зауважити, що відповідно до Порядку
державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженою постановою КМУ № 908 від 03.07.2006 р. (п. 12 редакції зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 28 від 18.01.2012 р. та п. 9 редакції зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 178 від 14.03.2018 р.) складає п’ять років.
На теперішній час, що складає менше п’яти років з моменту внесення змін Постановою КМУ № 178 від 14.03.2018 р., цілком можливим є надання Свідоцтва про державну реєстрацію засобу, виданого згідно абз. 3 ст. 11 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженою постановою КМУ № 908 від 03.07.2006 р. в редакції зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 28 від 18.01.2012 р. як документ, що підтверджує якість товару.
Адже згідно ст. 58 Конституції України Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
Номер вимоги: UA-2019-09-12-000622-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ХРИСТЮК ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3104920442
Дата подання: 16 вересня 2019 13:07
Щодо надання на дезінфекційні засоби дозвільних для використання докумнтів
Шановний Замовнику, для того щоб було зрозумілим. Ніхто не оспорює можливість надання Свідоцтв про державну реєстрацію дезінфекційного засобу та Методичних вказівок по його застосуванню, якщо таке є (засіб зареєстровано до липня 2016р.). Водночас, у відповідності до Постанови 178, Свідоцтва не видають, отже його на зареєстрований та дозволений до використання дезінфекційний засіб може і не бути!
То ж ми правильно зрозуміли Вашу відповідь, що будуть прийматись до розгляду та акцептуватись пропозиції у разі найнижчої ціни, із дезінфекційними засобами, які мають державну реєстрацію у відповідності до чинного законодавства України, тобто це може бути і Витяг з Держаного реєстру дезінфекційних засобів (замість Свідоцтва про державну реєстрацію) та Інструкція від виробника (замість Методичних вазівок щодо застосування деззасобу?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 вересня 2019 14:52
Шановний замовнику, вид документу, що надається для підтвердження державної реєстрації, залежить від дати реєстрації дез. засобу.
Номер вимоги: UA-2019-09-12-000622-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕТАЛТЕХПРОМ", Код ЄДРПОУ:20289913
Дата подання: 30 вересня 2019 10:36
Необгрунтоване рішення замовника про відхилення учасника що має найнижчу ціну
Шановний замовнику,відповідно до протоколу № 42 від 27.09.2019р.засідання відповідальних осіб за організацію та проведення процедур закупівлі Комунальний заклад «Першотравенська центральна міська лікарня» Дніпропетровської обласної ради» учасник що мав найнижчу ціну був дискваліфікований з причини невідповідності медико-технічним вимогам викладенним у додатку № 2.Хотілося-б отримати детальну інформацію,яким саме вимогам не відповідає товар,котрі повинні коштувати для державного бюджету додатково аж 28 431,00 грн.Крім того учасником з найменшою ціною було надано таблицю відповідності в котрій по пунктам було перераховано всі заявлені характеристики з посиланням на методичні вказівки( файли з Ст.17-011.jpg по Ст.17-015.jpg) та їх відповідність до заявлених замовником вимог.Сподіваємося отримати від вас детальне пояснення яким саме пунктам заявлених замовником,не відповідає запропонований товар,і як ця невідповідність обгрунтовується або повязана з додатковою витратою 28 431,00 грн. з державного бюджету.Дякуємо за співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2019 15:09
Шановний Постачальнику!
КЗ «Першотравенська ЦМЛ» ДОР» ретельно опрацьовано надану Вами вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Закупівля UA-2019-09-12-000622-в проводиться на суму 108 400,00 грн. (сто вісім тисяч чотириста грн. 00 коп.) з ПДВ, що складає менше вартості, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та регулюється положеннями Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 20.03.2019 р. (зі змінами та доповненнями) – далі за текстом «Інструкція».
Відповідно до положень п. 2 р. ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується «вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником».
Оголошення закупівлі UA-2019-09-12-000622-в містить Додаток № 2 «Детальна інформація щодо предмету закупівлі», де чітко прописані вимоги до предмету закупівлі (технічні вимоги та характеристики).
З огляду на те, що КЗ «Першотравенська ЦМЛ»ДОР» здійснює закупівлю за кошти місцевого бюджету, при розгляді поданих пропозицій за результатами закупівлі UA-2019-09-12-000622-в відповідальні особи за організацію та проведення процедур закупівлі КЗ «Першотравенська ЦМЛ»ДОР» базувалися на принципі забезпечення відповідальним виконавцем бюджетних програм у процесі їх виконання, зокрема цільове та ефективне використання бюджетних коштів. Тобто, обов’язок виконавця бюджетних програм - це здійснення закупівлі якісного, відповідного саме потребам закладу (необхідними базовими характеристиками) товару.
Основна мета закладу охорони здоров’я - надання високоякісної медичної допомоги населенню. І надавати її необхідно в умовах належного протиепідемічного режиму, в т.ч. із дотриманням необхідних заходів профілактики внутрішньо-лікарняних інфекцій.
Відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулюються Бюджетним кодексом України, виходячи зі змісту норм якого управління бюджетними коштами передбачає сукупність дій учасника бюджетного процесу, які спрямовані на досягнення цілей, завдань і конкретних результатів своєї діяльності та забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів.
Таким чином, при недотриманні вимог до предмета закупівлі, чітко визначених у Додатку № 2 «Детальна інформація щодо предмету закупівлі» оголошення закупівлі UA-2019-09-12-000622-в неможливо ефективно, результативно та за цільовим призначенням використати бюджетні кошти.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕТАЛТЕХПРОМ" 60 069,00
UAH з ПДВ
60 069,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТАХАНОВ АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ 88 500,00
UAH з ПДВ
88 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 108 100,00
UAH з ПДВ
108 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 14:44
ст17.jpg.rar
19 вересня 2019 14:43
Цінова пропозиція.jpg.rar

Публічні документи

20 вересня 2019 08:55
Договір деззасоби 2019.pdf
20 вересня 2019 08:55
Цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2019 08:55
Док-ти на дез.засоби.rar

Публічні документи

19 вересня 2019 15:43
Фермісепт.zip
19 вересня 2019 15:24
ТВ.PDF
19 вересня 2019 15:24
Пропозиція.PDF
19 вересня 2019 15:24
Проект договору.PDF
19 вересня 2019 15:04
Септомакс.zip
19 вересня 2019 15:04
Санітаб.zip
19 вересня 2019 15:04
Саніліт.zip
19 вересня 2019 15:04
Вінсепт рідина.zip
19 вересня 2019 15:04
Бланідас Актив.zip
19 вересня 2019 15:04
Аніосепт Актив.zip
19 вересня 2019 15:04
Амісепт.zip
19 вересня 2019 15:04
ФОП Мауріна Г.В.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕТАЛТЕХПРОМ"

ФОП СТАХАНОВ АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ

ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕТАЛТЕХПРОМ"
#20289913
Відхилено 60 069,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:14
ФОП СТАХАНОВ АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ
#3384509713
Переможець 88 500,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:15

Документи

27 вересня 2019 15:14
Електронний підпис
27 вересня 2019 15:12
Протокол № 42.PDF

Документи

27 вересня 2019 15:15
Електронний підпис
27 вересня 2019 15:14
Протокол № 42.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СТАХАНОВ АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ
#3384509713
88 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2019 15:15
Електронний підпис
27 вересня 2019 15:14
Протокол № 42.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 13:36
Договір Стаханов.PDF укладений
07 жовтня 2019 13:35