Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби сталеві електрозварні прямошовні); (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти замовника)
Очікувана вартість
3 587 200,00 UAH
UA-2019-09-12-000611-c c11038110ab847f88dfa427c1a3f72bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гоян Олег Віталійович

+380487056332 teplo.od@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Код ЄДРПОУ: 34674102
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Балківська, 1Б
Контактна особа: Гоян Олег Віталійович
+380487056332
teplo.od@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 11:42
Очікувана вартість: 3 587 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 107000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 т
за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби сталеві електрозварні прямошовні); (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти замовника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Балківська, 1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата товару здійснюється в національній валюті України, у безготівковій формі, на підставі виставленого постачальником рахунку. Розрахунки проводяться замовником на умовах відстрочення платежу, прямим грошовим переказом коштів на рахунок постачальника протягом 210 (двісті десяти) календарних днів з дати передачі товару (партії товару) за видатковою накладною або актом приймання-передачі товару. Пiсляоплата 210 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 15:18
Оголошення.pdf
12 вересня 2019 15:18
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-000611-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПЕРША ОДЕСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ, Код ЄДРПОУ:42780327
Дата подання: 18 жовтня 2019 16:58
неправомірний вибір переможця
Вимога Замовнику:
При доскональному вивчені поданих документів у складі пропозиції знайдені наступні не відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Р-МК» кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації:
Пунктом 11 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік додаткових документів, які повинен надати учасник» визначена вимога до учасника, щодо надання довідки з обслуговуючого банку учасника про відсутність/наявність у учасника простроченої заборгованості за кредитами, яка повинна бути датована не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі (у разі обслуговування учасника в декількох банках, необхідно надати довідки з усіх обслуговуючих банків). На фірмовому бланку ТОВ «Р-МК» оформлені усі довідки від учасника де зазначені реквізити рахунків учасника у ПАТ КБ «Приватбанк» та ПАТ «МТБ Банк». Але у складі пропозиції надана лише довідка з ПАТ «МТБ Банк». Тобто вимога щодо надання довідки з усіх обслуговуючих банків у разі обслуговування учасника в декількох банках не виконана.
У п.п. 2.2. Додатку 4 тендерної документації зазначена вимога, щодо необхідності надання інформації про виробника товару, який у разі укладення договору про закупівлю буде постачатися. Натомість у складі пропозиції надана довідка вих. № 587 від 24.09.2019р. з інформацією про виробників товару:
1. ПАТ «Інтерпайп Новомосковський трубний завод»
2. ТОВ «Український трубний завод».
З цієї довідки зовсім не зрозуміло якого саме виробника будуть постачатись труби. Ніякої додаткової інформації не надано. Тобто вимога висунута у тендерній документації, щодо надання інформації про виробника товару який буде постачатися не виконана.
Пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» визначений кваліфікаційний критерій – наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно з яким на підтвердження відповідності такому критерію учасник повинен надати довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника, завірену печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі.
Надана в складі тендерної пропозиції ТОВ «Р-МК» довідка № 566 від 24.09.2019р. не підтверджує відповідність учасника вищевказаному критерію, оскільки не містить конкретної інформації про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. Учасником у складі пропозиції не надані інші документи або пояснення на підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Додатково хотілось вказати на принципову позицію Замовника при розгляді такої довідки у складі пропозиції у закупівлі UA-2019-09-09-001733b, де Замовник за надання аналогічної довідки відхилив пропозицію учасника (протокол розгляду № 08/12-108 від 02.10.2019р.).
У Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» визначено, що:
Всі документи тендерної пропозиції потрібно подавати в електронному вигляді через електронну систему закупівель у вигляді кольорових сканованих копій з оригіналів документів, сканованих копій документів завірених підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі її використання) або нотаріально посвідчених копій.
Документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (за наявності) та містити: реєстраційний номер та дату (не раніше виходу оголошення про проведення процедури закупівлі), посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки (у разі її використання).
У разі завантаження неякісних сканованих документів, копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу тощо), такі документи замовником не розглядаються і вважаються не поданими учасником.
ТОВ «Р-МК» у складі пропозиції надає велику кількість документів на яких практично не видно відбитка печатки (не видно назви та коду), що є невиконанням вищезазначених вимог визначених в тендерній документації замовника.

Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною або відмінити такі торги.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.

Вимагаємо:
Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «Р-МК» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.

У разі не скасування рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Р-МК» ми будемо вимушені звернутись зі скаргою до АМКУ, до суду та до правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2019 17:45
У відповідь на звернення ТОВ «ПЕРША ОДЕСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ», розміщене в електронній системі закупівель 18.10.2019 р. о 16:58 год. ID: UA-2019-09-12-000611-c.b1, з вимогою скасувати рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Р-МК» по закупівлі товару за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби сталеві електрозварні прямошовні), за номером процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-09-12-000611-с, КП «ТМО» зазначає наступне:
Щодо невідповідності п.11 Додатку 6 тендерної документації:
Документування інформації полягає у створенні документів, у текстах яких фіксується така інформація. Застосування ж фірмових бланків не є обов’язковим. Крім того, бланки документів містять як постійні, так і змінні реквізити. З викладеного вбачається, що первинним джерелом необхідної інформації є текст документу, а не реквізит бланку документу.
ТОВ «Р-МК» в складі своєї тендерної пропозиції надано інформацію (відомості про учасника) про наявність поточного рахунку в ПАТ «МТБ Банк». У виконання вимог п.11 Додатку 6 тендерної документації учасником надана відповідна довідка з вищезгаданого банку.
Щодо невідповідності пп.2.2 Додатку 4 тендерної документації:
Згідно Інформації про виробників товару №587 від 24.09.2019 р., наданої ТОВ «Р-МК», виробниками є ПАТ «ІНТЕРПАЙП НОВОМОСКОВСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД» та ТОВ «Український трубний завод». Зазначене підтверджується долученими учасником завіреними копіями сертифікатів відповідності і сертифікатів якості товару. Також учасником надається договір №396745 від 02.01.2019 р., укладений з ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» та пояснюється, що останнє є торгівельною компанією заводу-виробника ПАТ «ІНТЕРПАЙП НОВОМОСКОВСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД». Від іншого виробника трубної продукції - ТОВ «Український трубний завод» наданий відповідний лист №23.09.1903 від 23.09.2019 р.
Отже, ТОВ «Р-МК» вимоги пп.2.2 Додатку 4 тендерної документації виконані у повному обсязі.
Щодо невідповідності п.1 Додатку 2 тендерної документації:
В довідці №566 від 24.09.2019 р. ТОВ «Р-МК» зазначає інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для поставки товару, а саме, орендовані офіс, транспортні засоби, склад, чим підтверджує відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази на виконання вимог п.1 Додатку 2 тендерної документації.
Порівняння з процедурою закупівлі UA-2019-09-09-001733-b некоректне та твердження щодо відхилення пропозиції учасника за надання аналогічної довідки необґрунтоване і не відповідає фактичним обставинам справи. Так, протоколом розгляду тендерних пропозицій №08/12-108 від 02.10.2019 р. зафіксовано, що надана в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАЙФУ-МЕТЕОР» довідка №15 від 24.09.2019 р. не підтверджує відповідність учасника вищевказаному критерію, оскільки не містить конкретної інформації про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. ТОВ «ТАЙФУ-МЕТЕОР» в складі тендерної пропозиції не надані інші документи та/або пояснення на підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Тобто, на відміну від ТОВ «Р-МК», ТОВ «ТАЙФУ-МЕТЕОР» взагалі не надало ні інформації/пояснень, ні документів про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази.
Щодо невідповідності п.1 Розділу 3 тендерної документації:
Твердження щодо того, що ТОВ «Р-МК» у складі пропозиції надає велику кількість документів, на яких практично не видно відбитка печатки не заслуговує на увагу та є суб’єктивним припущенням. По-перше, тендерна пропозиція ТОВ «Р-МК» складена та подана з урахуванням вимог п.1 Розділу 3 тендерної документації, всі документи є доступними до перегляду. По-друге, відповідно до Закону України від 23.03.2017 р. №1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями» використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
З врахуванням вищевикладеного, вимога ТОВ «ПЕРША ОДЕСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ» безпідставна та не підлягає задоволенню.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-01-000026 ● 95cbdfc140be43a38ce1d3a255c15e6a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019 15:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


01.11.2019 № 313
Київ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 №313

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-09-12-000611-c 12.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: КП "ТМО" оскаржило до суду висновок про результати моніторингу закупівлі шляхом подання 26.11.2019 р. Адністративного позову №01-19/612.
Дата публікації: 27 листопада 2019

Документи:

27 листопада 2019 09:35
Опис і поштова квитанція

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗСП" 3 564 000,00
UAH з ПДВ
2 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПЕРША ОДЕСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ 3 390 000,00
UAH з ПДВ
3 322 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Р-МК" 3 502 400,00
UAH з ПДВ
3 339 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬКОМ" 3 587 200,00
UAH з ПДВ
3 587 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 10:51
Електронний підпис
30 вересня 2019 10:51
Копя статуту.pdf
30 вересня 2019 10:50
Аналогічний договір.pdf
30 вересня 2019 10:50
Аналогічний договір 2.pdf
30 вересня 2019 10:50
тех база.pdf
30 вересня 2019 10:50
тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2019 10:50
Працівники.pdf
30 вересня 2019 10:50
Копія витягу ПДВ.pdf
30 вересня 2019 10:50
Довідка Укрєксім.pdf
30 вересня 2019 10:50
довідка ст17.pdf
30 вересня 2019 10:50
Довідка БізБанк.pdf
30 вересня 2019 10:50
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 09:33
аналог.дог.2.pdf
30 вересня 2019 09:33
аналог.дог..pdf
30 вересня 2019 09:33
G6683.19.7z
30 вересня 2019 09:33
технічні умови.PDF
30 вересня 2019 09:33
Статут.pdf
30 вересня 2019 09:33
стаття 17.PDF
30 вересня 2019 09:33
сертифікати.PDF
30 вересня 2019 09:33
санкції.PDF
30 вересня 2019 09:33
розширений витяг.rtf
30 вересня 2019 09:33
робітники.PDF
30 вересня 2019 09:33
рішення засновника.pdf
30 вересня 2019 09:33
проект договору.PDF
30 вересня 2019 09:33
Паспорт_код.pdf
30 вересня 2019 09:33
опис.pdf
30 вересня 2019 09:33
обмеження у статуті.PDF
30 вересня 2019 09:33
не залуч.субпідр.PDF
30 вересня 2019 09:33
наказ на директора.pdf
30 вересня 2019 09:33
листи згоди.PDF
30 вересня 2019 09:33
код доступу.PDF
30 вересня 2019 09:33
довкілля.PDF
30 вересня 2019 09:33
довідка печатка.PDF
30 вересня 2019 09:33
довідка мат.техн.база.PDF
30 вересня 2019 09:33
відомості про підпр..PDF
30 вересня 2019 09:33
відомості з ЄДРПОУ.pdf
30 вересня 2019 09:33
витяг ПДВ.pdf
30 вересня 2019 09:33
виписка з ЕДРПОУ.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 10:58
Довідка МВСУ.pdf
27 вересня 2019 13:15
Технічна частина.zip
27 вересня 2019 13:15
Ст.16.zip
27 вересня 2019 13:15
Проект до договору.pdf
27 вересня 2019 13:15
Інші документи.zip
27 вересня 2019 13:15
Довіреність 108.zip
27 вересня 2019 13:15
Довідки до ст.17.pdf
27 вересня 2019 13:15
гарантия 13313.zip

Публічні документи

30 вересня 2019 10:33
Електронний підпис
30 вересня 2019 10:32
Довідка працівники.pdf
30 вересня 2019 09:13
Довідки.pdf
30 вересня 2019 09:08
Серт.відпов. ГОСТ 10704, 10705.PDF
30 вересня 2019 09:07
Зразок серт.якості.pdf
30 вересня 2019 09:07
Серт.дилера УТЗ.pdf
30 вересня 2019 09:07
Додаток 4 Тех.та якість.pdf
30 вересня 2019 09:07
Відомості про Учасника.pdf
30 вересня 2019 09:07
Довідка ст.17.pdf
30 вересня 2019 09:07
Лист-згода представник.pdf
27 вересня 2019 16:05
Лист - згода директор.pdf
27 вересня 2019 16:05
Довідка обсл.банку.pdf
27 вересня 2019 16:05
Витяг ПДВ.pdf
27 вересня 2019 16:05
Наказ Анісімова.pdf
27 вересня 2019 16:05
Наказ на директора 12.02.19.pdf
27 вересня 2019 16:05
Статут 06.03.19.pdf
27 вересня 2019 16:05
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗСП"

ТОВ ПЕРША ОДЕСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ

ТОВ "Р-МК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗСП"
#40903202
Відхилено 2 640 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 12:13
ТОВ ПЕРША ОДЕСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ
#42780327
Відхилено 3 322 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 15:10
ТОВ "Р-МК"
#39674568
Переможець 3 339 600,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Р-МК"
#39674568
3 339 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:08
Звіт укладений
03 січня 2020 18:04
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 17:10
Договір укладений
28 жовтня 2019 17:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 366 331,36
UAH (в тому числі ПДВ 61 055,23 UAH)