Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 09130000-9 - нафта і дистиляти (дизельне паливо,бензин)
Очікувана вартість
1 182 000,00 UAH
UA-2019-09-12-000562-c ● 2d3a3a32e32945b39a5f0c6780dd7f08
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ МЕЛІТОПОЛІ |
Код ЄДРПОУ: | 42348993 |
Місцезнаходження: | 72316, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, Індустріальна, 89 |
Контактна особа: |
Мішина Аліса +380937654616 alisa.konstantinovna.mtz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 11:13 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 11:13 |
Очікувана вартість: | 1 182 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 820,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 літр
Код ДК 021:2015: 09130000-9 - нафта і дистиляти (дизельне паливо,бензин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72316, Україна, Запорізька область, Мелітополь, Індустріальна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2019 14:53 |
Тендерна документація нафта і дистиляти (дизельне паливо,бензин).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
емітент карток (скретч-карток)
Дата подання: 17 вересня 2019 14:21
Дата відповіді: 17 вересня 2019 18:01
Доброго дня! Згідно умов тендерної документації (додаток 3) допускається використання АЗС партнерів. В той саме час, згідно проекту договора (п.3.8) виключно учасник має бути емітентом карток (скретч-карток). Тому, просимо надати роз'яснення чи може приймати участь у закупівлі учасник, який використовує АЗС партнерів (згідно договорів, що не суперечат нормам чинного законодавства), але не є емітентом карток (скретч-карток).
У разі негативної відповіді, просимо надати нормативне обгрунтування, оскільки вищевказана умова тендерної документаціїї призводить до дискримінаціїї учасників та штучно звужується коло постачальників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваша вимога була детально розглянута, за результатами її розгляду повідомляємо наступне:
Може приймати участь у закупівлі учасник, який використовує АЗС партнерів (згідно договорів, що не суперечать нормам чинного законодавства), але не є емітентом карток (стреч карток), за умови, що термін дії карток (скретч-карток) повинен бути безстроковими або з терміном дії не менше 1 року від дати їх передачі Замовнику, з можливістю їх обміну на діючі, у випадку закінчення терміну дії.
Відповідно до п.п. 3,4,5,4,6 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерний комітет Територіального управління Державного бюро розслідування, розташованого у місті Мелітополі при підготовці тендерної документації дотримався усіх вимог зазначеної статті. Тендерний комітет не вбачає у потребі талонів терміном дії не менше ніж календарний рік з дня отримання Замовником талонів з можливим продовженням терміну дії з метою використання їх у повному обсязі дискримінаційних вимог, оскільки талон – це документ, який підтверджує право покупця на отримання вже оплаченого палива, яке зберігається на АЗС. В свою чергу, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі строку їх дії, так як відповідно до п. 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №281/171/578/155 від 20.05.2008, талон це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Пунктом 10.3.3.1 вказаної Інструкції передбачено, що форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
З огляду на вище викладене, вимога Замовника щодо терміну дії талонів не менше ніж календарний рік з дня отримання Замовником талонів з можливим продовженням терміну дії емітентом, з метою використання їх у повному обсязі не є такою, що має на меті дискваліфікувати Учасника та порушує принцип добросовісної конкуренції, а є законною та обґрунтованою з точки зору забезпечення безперебійного функціонування органу досудового розслідування.
Може приймати участь у закупівлі учасник, який використовує АЗС партнерів (згідно договорів, що не суперечать нормам чинного законодавства), але не є емітентом карток (стреч карток), за умови, що термін дії карток (скретч-карток) повинен бути безстроковими або з терміном дії не менше 1 року від дати їх передачі Замовнику, з можливістю їх обміну на діючі, у випадку закінчення терміну дії.
Відповідно до п.п. 3,4,5,4,6 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерний комітет Територіального управління Державного бюро розслідування, розташованого у місті Мелітополі при підготовці тендерної документації дотримався усіх вимог зазначеної статті. Тендерний комітет не вбачає у потребі талонів терміном дії не менше ніж календарний рік з дня отримання Замовником талонів з можливим продовженням терміну дії з метою використання їх у повному обсязі дискримінаційних вимог, оскільки талон – це документ, який підтверджує право покупця на отримання вже оплаченого палива, яке зберігається на АЗС. В свою чергу, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі строку їх дії, так як відповідно до п. 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №281/171/578/155 від 20.05.2008, талон це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Пунктом 10.3.3.1 вказаної Інструкції передбачено, що форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
З огляду на вище викладене, вимога Замовника щодо терміну дії талонів не менше ніж календарний рік з дня отримання Замовником талонів з можливим продовженням терміну дії емітентом, з метою використання їх у повному обсязі не є такою, що має на меті дискваліфікувати Учасника та порушує принцип добросовісної конкуренції, а є законною та обґрунтованою з точки зору забезпечення безперебійного функціонування органу досудового розслідування.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-12-000562-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 17 вересня 2019 12:42
умови тендерної документації
З метою дотримання принципів Закону України "Про публічні закупівлі" в частині створення конкурентного середовища просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо обслуговування на АЗС партнерів карток (скретч-карток) емітентом яких, згідно вимог тендерної документації, є Учасник. Оскільки, таким чином, штучно звужується коло постачальників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2019 13:47
Розглянувши Вашу вимогу, залишаємо її без задоволення як безпідставну, оскільки Тендерна документація за даною закупівлею взагалі не містить обов’язкової умови, яку Ви вимагаєте виключити. Додатком 3 до Тендерної документації визначено «Допускається використання АЗС партнерів учасника, на яких відпускається паливо по карткам (скретч-карткам) учасника». Таким чином, обслуговування карток, емітентом яких є Учасник, на АЗС партнерів є не обов’язковою умовою, яка штучно звужує коло учасників, а, навпаки, надає змогу Учасникам, які не мають на правах власності чи не використовують на правах оренди достатньо розгалужену мережу АЗС, брати участь у даній закупівлі, зазначаючи мережу АЗС партнерів, на яких може бути здійснено заправку автотранспорту Замовника за учови відсутності у вказаній місцевості власних АЗС Учасника. Відповідно до тлумачного словника української мови, слово «допускається» має значення «вважати за можливе, давати змогу, дозволяти робити що-небудь» та у жодному випадку дане слово не має значення вимоги, обов’язкової для виконання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 025 280,00
UAH з ПДВ
|
989 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
1 023 600,00
UAH з ПДВ
|
999 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" |
1 056 000,00
UAH з ПДВ
|
1 043 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
1 053 600,00
UAH з ПДВ
|
1 053 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 060 000,00
UAH з ПДВ
|
1 060 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
989 760,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 17:33
|
Договір 131.pdf | укладений |
18 жовтня 2019 17:30
|