Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер, сервер: 2 Лота – Лот 1 - персональний комп’ютер, Лот 2 - сервер
Очікувана вартість
930 000,00 UAH
UA-2019-09-12-000496-c 11dcf92e2bb44b2eb3b96ff5b9a99af1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Олександрівна Олещук

+380352236032 inbox@te.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 26198838
Вебсайт: https://te.court.gov.ua/tu20/
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Грушевського, 6
Контактна особа: Оксана Олександрівна Олещук
+380352236032
inbox@te.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 14:14
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2019 14:14
Очікувана вартість: 930 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування: кошти державного бюджету

Тендерна документація

12 вересня 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 14:10
ТД машини 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-000496-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:38282958
Дата подання: 16 вересня 2019 14:51
Внесення змін у технічне завдання
Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу на те що, деякі вимоги у технічному завданні порушують Закон України про публічні закупівлі:
• Розділ I Стаття 5 Недискримінація учасників пункт 3:
“Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.”
• Розділ I Стаття 3 Принципи здійснення закупівель:
“Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.”
По суті вимоги. Вивчивши детально технічне завдання дійшли висновку, що по Лоту №2 «Сервер» пункт "8" містить дискримінаційну вимогу яка не дає можливості запропонувати аналогічне обладнання, а саме вимога: «Персональна інформаційна панель повинна забезпечувати можливість створення звітів, що повинні включати інформацію про: інвентаризацію конфігурації апаратного забезпечення сервера, версію мікрокодів апаратних компонентів, події з апаратними компонентами, сервісні випадки, стан сервісних контрактів та гарантії. Система моніторингу повинна мати можливість підключення до порталу сайту підтримки з захищеним доступом до перевірки статусу гарантії сервера, відслідковування гарантійних випадків по конкретному обладнанню або користувачу, відслідковування змін конфігурації обладнання, складання звітів по стану обладнання, версіям мікрокодів, історії змін конфігурації, історії гарантійних випадків, статусу гарантії.» Звертаємо Вашу увагу, що обладнання з такими характеристиками є тільки в одного виробника «HPE». Просимо вас усунути наступну вимогу, щоб інші учасники мали можливість запропонувати серверне обладнання аналогічних виробників. Адже дана вимога, в цілому, не впливає на функціонал серверу і не є «обов’язковою» без якої неможна обійтись.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2019 11:22
Доброго дня, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Тобто, Замовник торгів визначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
При розробці тендерної документації на закупівлю товару«Код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (персональний комп’ютер, сервер: 2 Лота – Лот 1 -персональний комп’ютер, Лот 2 - сервер)», зокрема, «Технічного завдання» Замовником використані вимоги до функціоналу серверу, затверджені в рамках технічних вимог до обладнання, визначених проектом Типового договору про закупівлю засобів інформатизації (комп’ютерне обладнання, оргтехніка, серверне обладнання тощо)для місцевих та апеляційних судів, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національної школи суддів України, Служби судової охорони, Державної судової адміністрації України та територіальних управлінь Державної судової адміністрації України, погодженим з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації – Державним агентством з питань електронного урядування України.
Крім цього, вказані вимоги щодо серверів не обмежують коло Учасників, адже вказані можливості передбачені не тільки в серверах виробника “HPE”, а, наприклад, і в серверах виробника «Dell»:
https://www.dell.com/support/article/ua/ru/uadhs1/sln308699/%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D0%B8-idrac-9-%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D0%BA-%D0%B2%D1%8B%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA%D1%83?lang=ru
Також, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Номер вимоги: UA-2019-09-12-000496-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 17 вересня 2019 10:31
Прибрати дискримінаційну вимогу про оплату послуг Консультанта торгів
Шановний Замовнику, вимагаємо прибрати з Тендерної документації дискримінаційну вимогу:
" На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі по Лоту 1 – 3300,00 грн. (три тисячі триста гривень 00 копійок) по Лоту 2 – 6000,00 грн. (шість тисяч гривень 00 копійок) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів."
Відповідно до Тендерної документації, витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).
До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі.
Разом з тим, оплата послуг консультанта не відноситься до предмету закупівлі. Тому відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації, оскільки закон не передбачає оплати переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг замовнику третьою особою.
Звертаємо Вашу увагу, що подібної думки притримується також Антимонопольний комітет України, посилання на рішення якого з приводу аналогічного спору додане нижче. http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=105462&schema=main
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2019 11:23
Доброго дня.
На Ваше звернення про внесення змін в тендерну документацію повідомляємо наступне.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору.
Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов.
Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору.
Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в постанові Вінницького апеляційного адміністративного суду від "22" травня 2017 року по справі № 127/15574/16-а, яким постанову Вінницького міського суду Вінницької області від 31 січня 2017 року в частині визнання протиправними та незаконними вимоги щодо включення зобов’язань по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівлі скасовано.
Рішення Антимонопольного комітету України носять індивідуально - зобовязувальний характер, формуються стосовно конкретної процедури закупівлі, є обов’язковим для виконання Замовником конкретних торгів та не можуть бути застосовані до всіх процедур, відповідно, посилання на рішення Антимонопольного комітету України по іншій процедурі закупівлі не є коректним.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, відповідно, внесення змін в Тендерну документацію не є необхідним.
Дякуємо за взаєморозуміння!

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: персональний комп’ютер
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 650,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 30 вересня 2019 12:03
Закінчення: 30 вересня 2019 12:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20 шт
персональний комп’ютер
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, місцеві загальні суди, Тернопільської області
Дата доставки: 15 листопада 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування – державний бюджет; згідно накладної або акту приймання-передачі товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:21
Дата відповіді: 16 вересня 2019 14:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Повідомляємо Вас, що згідно вимог Тендерної документації, зокрема технічного завдання (Додаток 2 до ТД) визначені вимоги щодо закупівельного товару. В даному Додатку визначено в примітці, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент".
Тобто, у випадку надання Вами тендерної пропозиції з товаром, який повністю відповідає характеристикам, визначеним в Додатку 2 або не гіршими ніж визначені в технічних вимогах тендерної документації, він буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
Участь фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців (платників чи не платників ПДВ) не суперечить чинному законодавству, тому – звичайно, допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації та законодавством не передбачене, відповідно, замовником не буде здійснюватись. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.
Згідно вимог п. 6 розділу 3 ТД Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісними характеристикам має бути надане у формі пояснювальної записки та повинно бути підтверджене наступними документами: таблицею відповідності запропонованого учасником товару вимогам тендерної документації, яка повинна містити: вимоги замовника, параметри запропонованого учасниками товару, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них.
Крім того, в Додатку 1 «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» в таблиці передбачено зазначення конкретної назви товару, який ним пропонується (торгівельна назва запропонованого товару). Отже, за результатом поданої тендерної пропозиції та наданням пояснювальної інформації, таблиці відповідності, форми тендерної пропозиції - Замовник та всі зацікавлені особи зможуть перевірити, чи запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Відповідно внесення змін до тендерної документації не є необхідним.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-000496-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 17 вересня 2019 10:31
Прибрати дискримінаційну вимогу про оплату послуг Консультанта торгів
Шановний Замовнику, вимагаємо прибрати з Тендерної документації дискримінаційну вимогу:
" На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі по Лоту 1 – 3300,00 грн. (три тисячі триста гривень 00 копійок) по Лоту 2 – 6000,00 грн. (шість тисяч гривень 00 копійок) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів."
Відповідно до Тендерної документації, витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).
До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі.
Разом з тим, оплата послуг консультанта не відноситься до предмету закупівлі. Тому відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації, оскільки закон не передбачає оплати переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг замовнику третьою особою.
Звертаємо Вашу увагу, що подібної думки притримується також Антимонопольний комітет України, посилання на рішення якого з приводу аналогічного спору додане нижче. http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=105462&schema=main
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2019 11:23
Доброго дня.
На Ваше звернення про внесення змін в тендерну документацію повідомляємо наступне.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору.
Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов.
Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору.
Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в постанові Вінницького апеляційного адміністративного суду від "22" травня 2017 року по справі № 127/15574/16-а, яким постанову Вінницького міського суду Вінницької області від 31 січня 2017 року в частині визнання протиправними та незаконними вимоги щодо включення зобов’язань по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівлі скасовано.
Рішення Антимонопольного комітету України носять індивідуально - зобовязувальний характер, формуються стосовно конкретної процедури закупівлі, є обов’язковим для виконання Замовником конкретних торгів та не можуть бути застосовані до всіх процедур, відповідно, посилання на рішення Антимонопольного комітету України по іншій процедурі закупівлі не є коректним.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, відповідно, внесення змін в Тендерну документацію не є необхідним.
Дякуємо за взаєморозуміння!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 273 900,00
UAH з ПДВ
269 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 309 000,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 285 034,80
UAH з ПДВ
280 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КВП"НЕОТЕК" 294 660,00
UAH з ПДВ
281 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 291 720,00
UAH з ПДВ
281 496,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 312 874,80
UAH з ПДВ
312 874,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 17:32
ДФС.pdf
04 жовтня 2019 17:32
МВС 23.09.pdf
28 вересня 2019 01:10
Електронний підпис
28 вересня 2019 01:08
проект договору.pdf
28 вересня 2019 01:08
довідка санкції.pdf
28 вересня 2019 01:08
Витяг ПДВ копія.pdf
28 вересня 2019 01:08
Виписка з ЄДР_копія.pdf
28 вересня 2019 01:08
довідка щодо 4-ОПП.pdf
28 вересня 2019 01:08
Статут копія.pdf
28 вересня 2019 01:08
згода персональні дані.pdf
28 вересня 2019 01:07
повноваження директора.pdf
28 вересня 2019 00:50
472757_пропозиція.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 15:01
Установчі документи.rar
27 вересня 2019 15:01
15.Лист про висновки СЕС.pdf
27 вересня 2019 15:01
14.Проект договору.pdf
27 вересня 2019 15:01
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 15:20
Електронний підпис
25 вересня 2019 15:19
ТЧ.PDF
25 вересня 2019 15:19
Цінова пропозиція.PDF
25 вересня 2019 15:19
Проект договору.PDF
25 вересня 2019 15:19
КК.pdf
25 вересня 2019 15:19
ІД.pdf
25 вересня 2019 15:19
ВПВ17.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 17:23
Електронний підпис
27 вересня 2019 17:22
Кваліфікаційні критерії.7z
27 вересня 2019 17:22
Технічний опис.7z
27 вересня 2019 17:22
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 11:13
Електронний підпис
26 вересня 2019 11:10
Проект договору.pdf
26 вересня 2019 11:10
Довідка щодо санкцій.pdf
26 вересня 2019 11:10
Лист-повідомлення 4-ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

ТОВ "КВП"НЕОТЕК"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 269 999,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
269 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 08:59
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 08:44
Договір укладений
23 жовтня 2019 18:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 269 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 44 999,83 UAH)