Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Продукція для чищення, код 39830000-9 за ДК 021:2015 (засіб для миття посуду, засіб для ополіскування посуду)»
Очікувана вартість
52 815,00 UAH
UA-2019-09-12-000352-c a842a560b0914196a95975bed2f4b6be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончарук Олена Василівна

044 238 58 68 O.GONCHARYK@METRO.KIEV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Гончарук Олена Василівна
044 238 58 68
O.GONCHARYK@METRO.KIEV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 11:34
Очікувана вартість: 52 815,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 264,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
770 л
Засіб для миття посуду,засіб для ополіскування посуду. (Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, Червоноткацька, 1-А, Головний матеріальний склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 12:13
Додаток 1.docx
12 вересня 2019 12:13
Додаток 2.docx
12 вересня 2019 12:13
Додаток 3.docx
12 вересня 2019 12:13
Додаток 4.docx
12 вересня 2019 12:13
Додаток 5.docx
12 вересня 2019 12:13
Додаток 7.docx
12 вересня 2019 12:13
ТД.docx
12 вересня 2019 12:13
Додаток 6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:27
Дата відповіді: 13 вересня 2019 13:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В таблиці листа у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю «Продукція для чищення, код 39830000-9 за ДК 021:2015(засіб для миття посуду, засіб для ополіскування посуду)», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником (далі – лист), зазначено «Найменування товару*». При цьому, в примітках листа вказано: «*Учасник у тендерній пропозиції повинен чітко зазначити найменування товару (за наявності: тип, марка або інше), що пропонується до постачання».
2. В таблиці листа у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю «Продукція для чищення, код 39830000-9 за ДК 021:2015(засіб для миття посуду, засіб для ополіскування посуду)», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником (далі – лист), в графі «Виробник **» та відповідно в примітках листа вказано: «**Зазначається Учасником виробник товару (підприємство, завод, а не країна походження або торгова марка);».
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до вимоги п.2 «Строк укладання договору» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, саме переможець торгів, розміщає (завантажує) в електронній системі закупівель цінову тендерну пропозицію (по формі наведеній в Додатку 6 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Зважаючи на вищезазначене, вважаємо вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині не доцільною.
3. Відповідно до пункту 1 статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з абзацом 2 частини 1 статті 25 Закону електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система забезпечує можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, яка розглядається Замовником як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЗОР" 51 422,00
UAH з ПДВ
34 498,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄВТУШЕНКО ІГОР ПЕТРОВИЧ" 52 430,00
UAH з ПДВ
34 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВТБО "Гранд" 40 194,00
UAH з ПДВ
38 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛУМІ" 42 743,40
UAH з ПДВ
40 168,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РіА-Трейд" 50 400,00
UAH з ПДВ
50 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 14:02
1додаток1умови.pdf
30 вересня 2019 14:02
7СЭС.pdf
30 вересня 2019 14:02
6Декларация.pdf
30 вересня 2019 14:02
4ProtocolDir.pdf
30 вересня 2019 14:02
8циновапропоз.pdf
30 вересня 2019 14:02
3довидкаст17.pdf
30 вересня 2019 14:02
2довидкабаза.pdf
30 вересня 2019 14:02
5техспец.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 17:35
Довідка.jpg
27 вересня 2019 16:35
Реквизиты СПД Евтушенко.rtf
27 вересня 2019 16:35
Экосертифікат.pdf
27 вересня 2019 16:35
ТУ У 20.4 -36218702-02-2013.pdf
27 вересня 2019 16:35
Висновок Tortilla002.pdf
27 вересня 2019 16:35
Декларація.pdf
27 вересня 2019 16:35
Свідоцтво реєстрації.pdf
27 вересня 2019 16:35
ИНН.pdf
27 вересня 2019 16:35
№16-17.pdf
27 вересня 2019 16:35
№14-15.pdf
27 вересня 2019 16:35
№12-13.pdf
27 вересня 2019 16:35
№10-11.pdf
27 вересня 2019 16:35
№8-9.pdf
27 вересня 2019 16:35
№6-7.pdf
27 вересня 2019 16:35
№4-5.pdf
27 вересня 2019 16:35
№2-3.pdf
27 вересня 2019 16:35
№1.pdf
27 вересня 2019 16:35
Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2019 16:35
Умови пропозиції.pdf
27 вересня 2019 16:35
Специфікація.pdf
27 вересня 2019 16:35
Паспорта.pdf
27 вересня 2019 16:35
Інструкція.pdf
27 вересня 2019 16:35
Договір.pdf
27 вересня 2019 16:35
Довідка.pdf
27 вересня 2019 16:35
Довідка мтбаза.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 16:38
Електронний підпис
17 жовтня 2019 12:26
Електронний підпис
17 жовтня 2019 12:24
Dovidka_19270572380200397461.pdf.p7s
17 жовтня 2019 12:24
103450017489470.XML
25 вересня 2019 16:00
Електронний підпис
25 вересня 2019 15:58
умови пропозиції.pdf
25 вересня 2019 15:58
технічна специфікація.pdf
25 вересня 2019 15:58
Статут 2019.pdf
25 вересня 2019 15:58
ОПИС.pdf
25 вересня 2019 15:58
копія висновку СЕС.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 17:22
Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2019 17:22
Технічна частина.pdf
27 вересня 2019 17:22
Кваліфікаційна частина.pdf
27 вересня 2019 17:22
Додаткові довідки.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 11:59
Електронний підпис
30 вересня 2019 11:55
СТАТУТ.PDF
30 вересня 2019 11:55
НАКАЗ та ПРОТОКОЛ.PDF
30 вересня 2019 11:55
Захист довкілля.PDF
30 вересня 2019 11:55
Довідка з банку.pdf
30 вересня 2019 11:55
Витяг з ЄДР 23.07.2019р.PDF
30 вересня 2019 11:55
Виписка з ЄДР.PDF
30 вересня 2019 11:55
Ст 17 Закону.PDF
30 вересня 2019 11:55
Документи якості.PDF
30 вересня 2019 11:55
Пропозиція.PDF
30 вересня 2019 11:55
Довідка мат-техн база.PDF
30 вересня 2019 11:55
Технічна специфікація.PDF
30 вересня 2019 11:55
Умови пропозиції.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЗОР"

ФОП "ЄВТУШЕНКО ІГОР ПЕТРОВИЧ"

ТОВ "ВТБО "Гранд"

ТОВ "БЛУМІ"

ТОВ "РіА-Трейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЗОР"
#38379947
Відхилено 34 498,80
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 17:08
ФОП "ЄВТУШЕНКО ІГОР ПЕТРОВИЧ"
#2420511639
Рішення скасоване 34 500,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 14:42
ФОП "ЄВТУШЕНКО ІГОР ПЕТРОВИЧ"
#2420511639
Відхилено 34 500,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 14:43
ТОВ "ВТБО "Гранд"
#36793333
Переможець 38 500,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 14:49

Документи

03 жовтня 2019 17:08
Електронний підпис

Документи

16 жовтня 2019 14:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВТБО "Гранд"
#36793333
38 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 14:47
780-НХ-19 від 04.11.19- ВТБО Гранд - звіт.pdf укладений
26 лютого 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 15:00
780-НХ-19 від 04.11.19- ВТБО Гранд - ДУ1 (1).pdf зміни до договору
04 листопада 2019 15:00
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 14:20
780-НХ-19 від 04.11.19- ВТБО Гранд.pdf укладений
04 листопада 2019 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін та відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" здійснено коригування (зниження) ціни за одиницю товару з метою приведення даної ціни без ПДВ до двох знаків після коми (сума договору після внесення змін - 38 493,00 грн, в тому числі ПДВ (20%) - 6 415,50грн; кількість товару після внесення змін - 770 л).
Номер договору про закупівлю: 780-НХ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 38 493,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 415,50 UAH)