Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тонери
Очікувана вартість
4 200,00 UAH
UA-2019-09-12-000233-b d6cf41cb8b5141afac5b9201c7c2a2e2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олег Володимирович Лазаренко

+380506557020
+380991158504
vodokanal.zamov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради "
Код ЄДРПОУ: 03341339
Вебсайт: https://nikvoda.dp.ua
Місцезнаходження: 53219, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Перспективна, 180
Контактна особа: Олег Володимирович Лазаренко
+380506557020,+380991158504
vodokanal.zamov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 12:00
Очікувана вартість: 4 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


У відповідності до технічного завдання та умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
Тонери (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53219, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, Перспективна 180
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 09:46
Додаток 3.doc
12 вересня 2019 09:46
Додаток 1.doc
12 вересня 2019 09:46
Проект договору.doc
12 вересня 2019 09:46
Додаток 2.doc
12 вересня 2019 09:46
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:55
Дата відповіді: 13 вересня 2019 15:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так згідно з п.6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» Ми приймаємо до розгляду від учасників пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі, але у даному випадку ми купуємо комплектуючі до вже існуючої техніки, тому пропонувати аналоги та/або еквіваленти ми не дозволяємо через те, що постачальники пропонували нам аналоги до закупівлі, які потім ми не мали можливості використовувати. При оголошенні Замовником закупівлі очікувана вартість закупівлі зазначається з ПДВ, так ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, але при оцінки наданих пропозицій ціни учасників будут порівнюватися з урахуванням та без урахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рассолов А. В. 3 800,00
UAH з ПДВ
3 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 16:11
Довідка про несертиф.pdf
16 вересня 2019 16:11
Довідка про нелиценз.pdf
16 вересня 2019 16:11
SCC_Gigiena.jpg
16 вересня 2019 16:11
propozic.pdf
16 вересня 2019 16:11
Рассолов.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рассолов А. В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рассолов А. В.
#2223306859
Переможець 3 800,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 14:45

Документи

24 вересня 2019 14:45
Протокол 70.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рассолов А. В.
#2223306859
3 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2019 14:45
Протокол 70.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 363.pdf укладений
27 вересня 2019 08:11