Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Баштанський районний сервісний центр по обслуговуванню закладів освіти" Баштанської районної ради Миколаївської області |
Код ЄДРПОУ: | 39737507 |
Місцезнаходження: | 56101, Україна , Миколаївська обл., місто Баштанка, вулиця Полтавська, 41 |
Контактна особа: |
Мадіяров Вадим Едуардович +380515827154 servisosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 13:10 |
Очікувана вартість: | 836 414,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25092 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Тверде паливо (Вугілля кам'яне) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 10:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2019 10:07 |
Тендерна документація.docx | |
12 вересня 2019 10:07 |
Оголошення.docx | |
12 вересня 2019 10:07 |
Додаток 5 (Форма пропозиції).docx | |
12 вересня 2019 10:07 |
Додаток 4 (Проект Договору).docx | |
12 вересня 2019 10:07 |
Додаток 3 (Технічні вимоги).docx | |
12 вересня 2019 10:07 |
Додаток 2 (Відпов. вимогам ст.17).docx | |
12 вересня 2019 10:07 |
Додаток 1 (Кв. кр.ст.16).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-01-000049 ● 8b9f378368674be19970eeae25b1b89a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2019 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.10.2019 № 185
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року №8, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-09-12-000223-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12 вересня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-07 09:19:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Тверде паливо (Вугілля кам'яне))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Згідно з умовами пункту 1 Додатку 3 «Технічні вимоги», пункту 1.2 Додатку 4 «Проект договору», Додатку 5 «Форма тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 12.09.2019 (протокол № 2), Комунальна установа «Баштанський районний сервісний центр по обслуговуванню закладів освіти» Баштанської районної ради Миколаївської області (далі - Замовник) здійснює закупівлю вугілля кам’яного у кількості 163 т, в тому числі, марки ДГ(Д, Г) (13-100) – 65 т, марки АМ (13-25) – 49 т, марки АС (6-13) – 49 т.
Пропонуємо пояснити, яким чином вищезазначені показники відповідають обсягам закупівлі, визначеним Замовником в Додатку 1 «Специфікація № 1 до договору №____ від «__» ________ 20__р.» (Додаток 4 «Проект договору» тендерної документації), а саме: вугілля кам’яне ДГ (Д, Г) (13-100) – 108 т, вугілля кам’яне АС (6-13) – 129 т, вугілля кам’яне АМ (13-25) – 133 т?
2. Пропонуємо пояснити, з яких підстав тендерним комітетом Замовника зроблений висновок щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Українська вугільна компанія» умовам тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 01.10.2019 № 29), враховуючи той факт, що проект договору, наданий цим учасником у складі тендерної пропозиції у файлі «17 Проект договору дод.4.pdf», не відповідає проекту договору, який містить тендерна документація Замовника, в частині «Специфікація № 1 до договору №____ від «__» ________ 20__р.»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-10-08 16:18:47
Пояснення з власної ініціативи
Комунальна установа «Баштанський районний сервісний центр по обслуговуванню закладів освіти» Баштанської районної ради Миколаївської області надає наступні пояснення:
12 вересня 2019 року тендерним комітетом було оголошено відкриті торги за процедурою закупівлі ДК 021-2015 09100000-0 Тверде паливо (Вугілля кам’яне) та допущено механічну помилку в додатку 4 «проект договору» при розробці тендерним комітетом тендерної документації. Механічну помилку в тендерній документації тендерним комітетом виявлено самостійно, але внести зміни до тендерної документації та завантажити новий додаток 1 до проекту договору неможливо, так, як процедура закупівлі за ДК 021-2015 09100000-0 Тверде паливо (Вугілля кам’яне) перебувала у статусі «Кваліфікація учасників», тому тендерний комітет врахував, що основні умови в проекті договору зазначено вірно, а вказаний обсяг у специфікації №1 до проекту договору вважати та віднести до несуттєвих механічних помилок.
Отже, тендерним комітетом комунальної установи «Баштанський районний сервісний центр по обслуговуванню закладів освіти» Баштанської районної ради було прийнято протокольне рішення № 28 від 01 жовтня 2019 року щодо механічних помилок, які були допущені в додатку 4 тендерної документації (додаток 1 «Специфікація №1» до проекту договору), що при розгляді тендерних пропозицій учасників на відповідність тендерній документації не враховувати.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
протокол про відміну процедури закупівлі
2019-10-17 08:32:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2019-10-17 09:13:05
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" #40258238 |
Переможець |
776 200,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 16:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни: | 10 жовтня 2019 08:51 |
Коментар щодо відміни: | неможливо усунути порушення, що виникли через вичвлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
10 жовтня 2019 08:51
|
протокол.pdf |