Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сканер ультразвуковий портативний експертного класу
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-09-12-000211-a 19275c83097a4699b52e187e2bfa2705
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколенко Олена Геннадіївна

+380456339425 belbych@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП БРР "Білоцерківська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994764
Місцезнаходження: 09170, Україна , Київська обл., село Шкарівка, вулиця Весняна, будинок 7
Контактна особа: Соколенко Олена Геннадіївна
+380456339425
belbych@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 10:09
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 10:09
Початок аукціону: 30 вересня 2019 12:54
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сканер ультразвуковий портативний експертного класу (Субвенція з державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09106, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Тімірязєва, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 10:05
ДОД 5 Мед тех вимоги.docx
12 вересня 2019 10:05
ДОД 4 Проект Дог.docx
12 вересня 2019 10:05
ДОД 3 ст17.docx
12 вересня 2019 10:05
ДОД 2 ст16.docx
12 вересня 2019 10:05
ДОД 1 Форма цін пропоз.docx
12 вересня 2019 10:05
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-19-000013 ● d21352abce1340ea9deccecc283c5304
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.11.2019 № 209
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 209

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-09-12-000211-a 12.09.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В ході засідання Тендерного комітету та обговорення виявленої органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, повідомляємо, що виявлене порушення на даний час неможливо усунути з об’єктивних причин, оскільки за результатами процедури закупівлі вже укладено відповідний договір. В подальшому зазначена Вами у висновку інформація буде обов’язково врахована Замовником.

2019-12-12 15:39:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІН МЕДІКАЛ" 697 000,14
UAH з ПДВ
697 000,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 700 000,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 14:20
Документи переможця.pdf
04 жовтня 2019 14:20
Документи переможця.pdf
26 вересня 2019 11:10
Електронний підпис

Публічні документи

24 вересня 2019 14:21
Електронний підпис
24 вересня 2019 14:20
19-22_Інші документи.pdf
24 вересня 2019 14:20
10-18_Технічна частина.pdf
24 вересня 2019 14:20
8-9_Повноваженя.pdf
24 вересня 2019 14:20
2. Форма ТП.pdf
24 вересня 2019 14:20
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІН МЕДІКАЛ"

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІН МЕДІКАЛ"
#33395990
Переможець 697 000,14
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІН МЕДІКАЛ"
#33395990
697 000,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 11:15
Договір укладений
30 жовтня 2019 11:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 697 000,14
UAH (в тому числі ПДВ 45 598,14 UAH)