Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (серветки, спрей для чистки офісної техніки, флеш накопичувачі, комп’ютерні мишки, клавіатури)
Очікувана вартість
15 520,00 UAH
UA-2019-09-12-000206-c ● 6ebced59295a427aae1433046cda0df6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне агентство з питань електронного урядування України |
Код ЄДРПОУ: | 37471818 |
Вебсайт: | http://www.e.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ДІЛОВА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Гаврилович Вікторія Анатоліївн +380442071749 Havrylovych@e.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 11:48 |
Очікувана вартість: | 15 520,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,90% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 шт
Серветки, спрей для чистки офісної техніки, флеш накопичувачі, комп’ютерні мишки, клавіатури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений товар на підставі документів, що підтверджують факт поставки товару. Джерело фінансування - Державний бюджет. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 10:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2019 10:45 |
ТД серветки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 13 вересня 2019 11:43
Дата відповіді: 13 вересня 2019 16:33
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, Замовник буде визначати технічні характеристики предмету закупівлі, визначені у пропозиції учасника відповідно до вимог. Якщо такі характеристики не відповідають вимогам замовника пропозиція відхиляється.
2. Пропозиція учасника повинна містити інформацію, що визначена у вимогах замовника.Інше буде відхилено. Дякуємо за співпрацю.
2. Пропозиція учасника повинна містити інформацію, що визначена у вимогах замовника.Інше буде відхилено. Дякуємо за співпрацю.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:50
Дата відповіді: 13 вересня 2019 16:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день,Замовником визначені чіткі вимоги до предмету закупівлі. Інші характеристики предмету закупівлі будуть визнані, такими що не відповідають вимогам Замовника.
- У документації наявні всі вимоги до передмету закупівлі.
- До участі допускаюсться всі учасники з різними видами опудаткування. Оцінка здійснюється за остаточною ціною учасника електронною системою закупівель. Дякуємо за питання.
- У документації наявні всі вимоги до передмету закупівлі.
- До участі допускаюсться всі учасники з різними видами опудаткування. Оцінка здійснюється за остаточною ціною учасника електронною системою закупівель. Дякуємо за питання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" |
12 435,00
UAH з ПДВ
|
11 982,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" |
12 475,00
UAH з ПДВ
|
12 025,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
13 830,00
UAH з ПДВ
|
13 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" #40989803 |
Відхилено |
11 982,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2019 14:51
|
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" #2978900762 |
Відхилено |
12 025,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2019 14:52
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
13 830,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2019 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
2019_10_09_09_57_05.pdf | укладений |
09 жовтня 2019 10:31
|