Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
62 000,00 UAH
UA-2019-09-12-000132-b 506e201ab4a74b9cad8c94ed5cecb507
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Волинець

+380969837277 czh25@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Спеціалізована загальноосвітня школа І ступення з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 20090525
Місцезнаходження: 21030, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Келецька, 89
Контактна особа: Наталія Волинець
+380969837277
czh25@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 09:03
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 13:18
Очікувана вартість: 62 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Персональні компютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Келецька,89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 09:03
2. Додаток 1.docx
12 вересня 2019 09:03
4. Проект договору.docx
12 вересня 2019 09:03
3. Додаток 2.docx
12 вересня 2019 09:03
1. Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:57
Дата відповіді: 17 вересня 2019 09:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, розміщенні у Додатку 1 до тендерної документації, не містять посилань на торгові марки або моделі Товару.
Відповідно до Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами), учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених замовником відповідно до цього Положення, в порядку, передбаченому Законом.
До оцінки пропозицій учасників закупівлі приймається сума, що становить загальну (остаточну) вартість пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни усіх податків та зборів, що передбачені чинним законодавством для такого Учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 58 500,00
UAH з ПДВ
58 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор 61 995,00
UAH з ПДВ
61 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 11:12
сертификатWindows-10-Pro.jpg

Публічні документи

17 вересня 2019 13:03
08 Інші документи.rar
17 вересня 2019 13:03
07 Cертифікати.rar
17 вересня 2019 13:03
01 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ ІТ-Інтегратор

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 58 500,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 17:06
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
Відхилено 61 995,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 17:07

Документи

27 вересня 2019 17:06
Електронний підпис

Документи

27 вересня 2019 17:07
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 вересня 2019 17:09
Коментар щодо відміни: відхилення всіх пропозицій
Документи:
27 вересня 2019 17:09
Електронний підпис
27 вересня 2019 17:08
протокол відміни торгів.pdf