Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Помпа для гістероскопії (НК 024:2019 код44061 Багаторазовий набір для акушерських/гінекологічних операцій, що не містить лікарських засобів) Кошти районного бюджету
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2019-09-12-000079-a 619f2acc95db46238d5097719a7c7b65
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кадигроб Лідія Тимофіївна

+380459840084 crltendertorg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради»
Код ЄДРПОУ: 01994669
Місцезнаходження: 08154, Україна , Київська обл., місто Боярка, вул. Соборності,51
Контактна особа: Кадигроб Лідія Тимофіївна
+380459840084
crltendertorg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 09:14
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 09:19
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 09:19
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 12:35
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Помпа для гістероскопії (НК 024:2019 код44061 Багаторазовий набір для акушерських/гінекологічних операцій, що не містить лікарських засобів) Кошти районного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08154, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Соборності,51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 44061 — Багаторазовий набір для акушерських/гінекологічних операцій, що не містить лікарських засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець може здійснювати передоплату в розмірі до 100%, на строк не більше трьох місяців, але протягом поточного бюджетного періоду, відповідно до вимог ч.1 п.3 абз.1,2; ч.2 абз.1; та ч. 2-1 Постанови КМУ №117 від 23.04.2014р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі аргументованого звернення Постачальника та наданого Постачальником рахунком-фактурою. Попередня оплата бюджетних коштів за капітальними видатками здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Постачальником товарів на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником товарів виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, що входять в ціну товару ( в т.ч. на послуги, що обов’язково входять в ціну товару). У випадку не використання коштів попередньої оплати до визначеного терміну, Постачальник повинен повернути кошти на рахунок Покупця. Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 09:16
ТД Помпа.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА" 279 000,36
UAH з ПДВ
279 000,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС-2013 280 000,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 09:39
Електронний підпис
04 жовтня 2019 09:38
Документи переможця.pdf
27 вересня 2019 10:44
Електронний підпис
27 вересня 2019 10:14
Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2019 10:14
Технічна частина.pdf
27 вересня 2019 10:14
Кваліфікаціфна частина.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 10:57
Електронний підпис
27 вересня 2019 10:54
24 Брошюра_Endomat Select.pdf
27 вересня 2019 10:54
23 Endomat_Select_RU_Инструкция.pdf
27 вересня 2019 10:54
20 Авторизація Шторц.pdf
27 вересня 2019 10:54
18 Таблиця відповідності.pdf
27 вересня 2019 10:54
16 Довідка за банку Альфа.jpg
27 вересня 2019 10:54
14 Відповідність Ст 17.pdf
27 вересня 2019 10:54
13 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 вересня 2019 10:54
12 Копія Статуту.pdf
27 вересня 2019 10:54
11 Витяг з ПДВ.pdf
27 вересня 2019 10:54
10 Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА"

ТОВ АЛЬЯНС-2013

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА"
#37102340
Переможець 279 000,36
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 11:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА"
#37102340
279 000,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 09:29
договір укладений
16 жовтня 2019 09:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 279 000,36
UAH (в тому числі ПДВ 18 252,36 UAH)