Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компютерне обладнання та приладдя (ноутбуки)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-09-12-000028-c e3a179eddaec4204b1479ecbbd83a7ca
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Валерій Анатолійович

0686284710 koz.buh.crl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Козелецька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02006277
Місцезнаходження: 17000, Україна , Чернiгiвська обл., КОЗЕЛЕЦЬ, вул.сім'ї Розумовських,45
Контактна особа: Олійник Валерій Анатолійович
0686284710
koz.buh.crl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 08:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 11:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 13:50
Початок аукціону: 23 вересня 2019 13:50
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
Компютерне обладнання та приладдя (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернiгiвська область, КОЗЕЛЕЦЬ, Розумовських ,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару безготівковий розрахунок за кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 13:14
комп (3).doc
16 вересня 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 13:14
комп (3).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 12 вересня 2019 10:15
Дата відповіді: 13 вересня 2019 13:12
Доброго дня! Додайте документацію до закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: у документації вказано ,що будуть розглядатися аналоги з покращенням. Розглядатимуться остаточні цінові пропозиції, чи то вони з ПДВ чи ез ПДВ. Найнижча цінова пропозиція є основним критерієм оцінки.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-000028-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 23 вересня 2019 15:06
Оскарження визначення переможця
ТОВ "Комел" звертає вашу увагу на невідповідність пропозиції переможця, ТОВ "КомпаКом", технічній специфікації, а саме запропонована модель Ноутбук HP 250 G6 (4LT12EA) має 4Гб оперативної пам'яті - замість необхідних 8Гб. Просимо ще раз переглянути пропозицію ТОВ "КомпаКом".
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

23 вересня 2019 15:06
Screenshot_1.png
23 вересня 2019 15:06
Screenshot_2.png

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 104 000,00
UAH з ПДВ
97 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 100 393,80
UAH з ПДВ
97 993,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 111 759,60
UAH з ПДВ
111 759,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 118 260,00
UAH з ПДВ
118 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 15:15
propozitsiya_ 97992.pdf
20 вересня 2019 11:09
Декларація ноутбуки НР 3.pdf
20 вересня 2019 11:09
Декларація ноутбуки НР 2.pdf
20 вересня 2019 11:09
Декларація ноутбуки НР 1.pdf
20 вересня 2019 11:09
Сервіс_центри.pdf
20 вересня 2019 11:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
20 вересня 2019 11:09
propozitsiya_ 104000.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 10:59
Цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2019 10:59
ТХ_сертиф.pdf
20 вересня 2019 10:59
Документи.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 17:47
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "КОМЕЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Очікує рішення 97 992,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 14:23

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 вересня 2019 10:56
Коментар щодо відміни: закупівлю скасовано в зв’язку з коригуванням параметрів закупівлі та приведенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі до відповідності
Документи:
25 вересня 2019 10:56
протокол 75.doc