Проектно-вишукувальні роботи з розробкою паспортів технічного стану будівель та споруд ОК «Альбатрос» ЧФ ДП «АМПУ» (Планове обстеження, оцінка технічного стану будівель та споруд ОК «Альбатрос» з внесенням змін до паспорту)
Очікувана вартість
449 604,00 UAH
UA-2019-09-12-000005-c b136854aa08e464dbb915fbd94ffe1ad
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
Код ЄДРПОУ: 38728418
Місцезнаходження замовника: 68001, Україна , Одеська обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Контактна особа замовника: Стрюков Олексій Олександрович
+380486875043
o.striukov@ilk.uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 23:59
Початок аукціону: 26 вересня 2019 13:44
Очікувана вартість: 449 604,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Проектно-вишукувальні роботи з розробкою паспортів технічного стану будівель та споруд ОК «Альбатрос» ЧФ ДП «АМПУ» (Планове обстеження, оцінка технічного стану будівель та споруд ОК «Альбатрос» з внесенням змін до паспорту)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Проектно-вишукувальні роботи з розробкою паспортів технічного стану будівель та споруд ОК «Альбатрос» ЧФ ДП «АМПУ» (Планове обстеження, оцінка технічного стану будівель та споруд ОК «Альбатрос» з внесенням змін до паспорту) (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за фактом надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 80
Iнша подія Згідно умов договору Пiсляоплата 15 Банківські 20

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 вересня 2019 16:38
Оголошення роз.паспортів.docx
16 вересня 2019 16:37
ОФ материал .xls
12 вересня 2019 09:46
Перелік об’єктів ОК «Альбатрос.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості експертів будівельних
Дата подання: 12 вересня 2019 09:56
Дата відповіді: 16 вересня 2019 16:38
В п.13 Тендерної документації містить вимогу, що потенційний учасник закупівлі повинен мати не менше 2-х експертів будівельних . Не зрозуміло чому саме не менше двох ? Чому не менше трьох або чотирьох ? Згідно якого нормативно-правового акту або закону взялася ця вимога? З тендерної документації замовника відомо, що в жовтні 2011р, технічне обстеження проводив один експерт будівельний - П.М. Яцик, кваліфікаційний сертифікат-АЕ №000772 , тому ще більше не зрозуміла вимога Замовника щодо наявності не менше 2-х експертів будівельних. Вбачаємо в цьому відверті дискримінаційні обмеження до учасників закупівлі та порушення п.4 ст.22 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо Замовника закупівлі переглянути тендерну документацію та вилучити з неї вимоги, які мають відверті дискримінаційні обмеження до учасників закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Службою капітального будівництва та інженерних споруд уважно розглянуто вищезазначене звернення та пропонується надання наступної відповіді:
1. Щодо редакції п. 13: Аналізуючи попередній досвід Замовника та враховуючі значний обсяг робіт, який необхідно виконати в стислий термін до кінця 2019 року, Замовником внесена вимога в оголошення щодо кількості експертів - не менше двох.
Щодо переліку будівель та споруд
Дата подання: 12 вересня 2019 09:59
Дата відповіді: 16 вересня 2019 16:38
Надайте будь ласка Весь перелік будівель та споруд ОК «Альбатрос» ЧФ ДП «АМПУ» з зазначенням: будівельного об'єму , поверховості . матеріального виконаня основних несучих конструктивів будівель та споруд
Відповідь: Службою капітального будівництва та інженерних споруд уважно розглянуто вищезазначене звернення та пропонується надання наступної відповіді:
Щодо редакції Додатку №1: данні стосовно будівельного об’єму та кількості поверхів вказані в Додатку №1 до тендерної документації. Додатково за Вашим проханням надаємо перелік будівель ОК «Альбатрос» з зазначенням матеріального виконання основних несучих конструктивів будівель та споруд.
Щодо експертів
Дата подання: 17 вересня 2019 09:42
Дата відповіді: 18 вересня 2019 15:52
Чи задовольнить Замовника Закупівлі наявність одного експерта будівельного, який працює на постійному місці роботи і відповідно інформація щодо організації суб’єкта господарювання у складі якого є відповідальний виконавець робіт, розміщена на офіційному веб-сайті Державної архітектурно – будівельної інспекції України , а інший експерт будівельний працює за договором цивільно-правового характеру і на офіційному веб-сайті Державної архітектурно – будівельної інспекції України інформація про те що цей експерт працює в складі організації ( підприємства) відсутня.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Так Замовника задовільнить
Щодо строків
Дата подання: 18 вересня 2019 16:46
Згідно п.3.4 тендерної документації строк поставки товару/надання послуг/ виконання робіт): 90 календарних днів / до 31.12.2019 року.. Враховуючи, що до кінця року залишилося трохи менше 105 днів та беручі до уваги саму процедуру здійснення закупівлі ( терміни в які визначається переможець згідно Закону України «Про публічні закупівлі») в найкращому випадку переможець тендеру зможе підписати договір та приступити до виконання робіт орієнтовно в першій декаді жовтня 2019 р. Тобто часу на виконання робіт залишиться приблизно 80 робочих днів. Потенційному виконавцю треба буде в 1 день (оскільки 84 об’єктів . ) Дістатися на об’єкт, Провести попереднє обстеження об’єкта за зовнішніми ознаками з метою визначення необхідності проведення основного (детального) обстеження і уточнення програми робіт шляхом: суцільного візуального обстеження; виявлення дефектів і пошкоджень за зовнішніми ознаками з проведенням необхідних вимірювань, фотофіксацією, складенням схем їх розташування, а також їх прив’язкою в натурі; попереднього оцінювання технічного стану об’єкта; складення попереднього висновку про технічний стан будівельних конструкцій, мереж і систем об’єкта та рекомендацій щодо забезпечення надійної та безпечної подальшої експлуатації об’єкта, а також про врахування потреб осіб з інвалідністю відповідно до будівельних норм, стандартів і правил щодо доступності для маломобільних груп населення. Після проведення попереднього обстеження у разі виявлення дефектів і пошкоджень, що можуть знижувати міцність, стійкість і жорсткість будівельних конструкцій та експлуатаційні показники елементів інженерних мереж і систем об’єкта, та/або неврахування потреб осіб з інвалідністю відповідно до будівельних норм, стандартів і правил щодо доступності для маломобільних груп населення проводиться основне (детальне) обстеження. 1. Аналіз архітектурно-планувальних і конструктивних рішень, їх відповідності діючим нормам та умовам використання об’єктів; 2. Проведення візуального обстеження з фіксацією наявних пошкоджень та дефектів в конструкціях об’єкта; 3. Обстеження основ, фундаментів, несучих та огороджувальних конструкцій. Засобів опорядження тощо з виявленням дефектів та пошкоджень. Їх фіксацію, обміром, ескізуванням і визначенням причин; 4. Огляди прилеглої території, забудови, елементів благоустрою, обстеження, за наявності, конструкцій, інженерних споруд та пристроїв, що захищають об’єкт від небезпечних природних та техногенних впливів; 5. Обміри конструкцій, об’єкта в цілому та елементів прилеглої території; 6. Інструментальні дослідження та випробування будівельних конструкцій; 7. Обстеження засобів захисту конструкцій від корозії, природних та технологічних впливів; 8. Огляди інженерних систем, які мають вплив на будівельні конструкції, вивчення та аналіз такого впливу на технічний стан конструкцій та об’єкта в цілому; 9. Вибіркове розкриття закритих елементів та вузлів для оцінки їх технічного стану та вимірювання необхідних технічних та експлуатаційних характеристик; 10. Визначення поточної динаміки розвитку тріщин і деформацій в конструкціях і вузлах через встановлення маяків та проведення інших заходів; 11. Узагальнення та аналіз отриманих даних; 12. Прогнозування динаміки зміни параметрів, що впливають на технічний стан об’єктів; скласти паспорт та технічний звіт все це при великому бажанні та залучені великій кількості фахівців фізично неможливо. Тому просимо Вас відкоригувати термін надання послуг збільшивши його наприклад до 1.06.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо внесення змін до Оголошення
Дата подання: 23 вересня 2019 14:44
Доброго дня! Згідно Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Замовник вказує вимогу: п. 5 п. 14 Таблиці "Інформація за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо підтвердження наявності в реєстрі юридичних, фізичних осіб та громадянських формувань коду КВЕД за №71.11 «Архітектурна діяльність»". Просимо Вас внести зміни до п. 14 Таблиці та додати "код КВЕД 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах". Код КВЕД 71.12 дає змогу надати послугу згідно закупівлі "Проектно-вишукувальні роботи з розробкою паспортів технічного стану будівель та споруд ОК «Альбатрос» ЧФ ДП «АМПУ» (Планове обстеження, оцінка технічного стану будівель та споруд ОК «Альбатрос» з внесенням змін до паспорту)".
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-000005-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "РОТОНДА - ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:35668037
Дата подання: 17 вересня 2019 10:50
Щодо охорони праці
В переліку будівель та споруд, які підлягають обстеженню є металева димова труба. Наше підприємство неодноразово стикалося з різними тлумаченнями дозвільних(декларативних) документів з питань охорони які необхідно мати при виконані робіт з обстеження саме висотних споруд (димових труб, башт і.т.інш.) . Нашими фахівцями було здійснено офіційних запит в Державну службу з питань праці (Держпраці) з вимогою надати вичерпний перелік всіх дозвільних( декларативних) документів з питань охорони праці. Листом Держпраці № 7056/3/5.3-ДП-19 від 04.09.2019 р. (див. супроводжуючу документацію) встановлено вичерпний перелік дозвільних (декларативних) документів . Вимагаємо відкоригувати тендерну документацію і викласти вичерпний перелік дозвільних( декларативних) документів з питань охорони праці, які необхідно мати потенційному учаснику
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
18 вересня 2019 15:57
Дякуємо за звернення, питання буде розглянуто, за необхідності буде внесено відповідні зміни до оголошення

Документи подані скаржником

17 вересня 2019 10:50
Лист Держпраці 7056.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ІНЖИНІРИНГОВИЙ ЦЕНТР АРСЕКО" 265 200,00
UAH
262 000,00
UAH
Документи
ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва" 320 000,00
UAH
262 500,00
UAH
Документи
ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД» 398 500,00
UAH
398 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 14:35
sign.p7s
26 вересня 2019 14:34
10-пропозиція.pdf
24 вересня 2019 18:22
sign.p7s
24 вересня 2019 18:20
Статут.pdf
24 вересня 2019 18:20
Рішення про створення.pdf
24 вересня 2019 18:20
Опис (код доступу).pdf
24 вересня 2019 18:20
Наказ про призначення 1к.pdf
24 вересня 2019 18:20
Договір 90-19 (комплект).pdf
24 вересня 2019 18:20
Договір 02-19 (комплект).pdf
24 вересня 2019 18:20
відгук 90-19.pdf
24 вересня 2019 18:20
Відгук 02-19.pdf
24 вересня 2019 18:20
Витяг з реєстру ЄП.pdf
24 вересня 2019 18:20
09-інформація про КВЕД.pdf
24 вересня 2019 18:20
08-працівники.pdf
24 вересня 2019 18:20
07-відсутність підстав.pdf
24 вересня 2019 18:20
06-довкілля.pdf
24 вересня 2019 18:20
05-про санкції.pdf
24 вересня 2019 18:20
04-інформаційна довідка.pdf
24 вересня 2019 18:20
03-аналогічні договори.pdf
24 вересня 2019 18:20
02-проект договору.pdf
24 вересня 2019 18:20
01-тех характеристики.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 16:38
Субпідряд_верхолазні.pdf
25 вересня 2019 16:38
Статут.pdf
25 вересня 2019 16:38
Св-во ПДВ.pdf
25 вересня 2019 16:38
Реквізити НДІБВ.pdf
25 вересня 2019 16:38
Проект договору.pdf
25 вересня 2019 16:38
Наказ_керівник.pdf
25 вересня 2019 16:38
Лист-гарантія_санкції.jpg
25 вересня 2019 16:38
Комерційна пропозиція.pdf
25 вересня 2019 16:38
Інформація_Ст.17.pdf
25 вересня 2019 16:38
Дозвіл_верхолазні.jpg
25 вересня 2019 16:38
Додаток 3_Тех завдання.pdf
25 вересня 2019 16:38
Довідка_довкілля.jpg
25 вересня 2019 16:38
Відгук_РРТ.jpg
25 вересня 2019 16:38
Аналог_Дог_2.pdf
25 вересня 2019 16:38
Аналог_Дог_1.pdf
25 вересня 2019 16:38
Акт_до Дог_2.jpg
25 вересня 2019 16:38
Акт_до Дог_1.JPG
25 вересня 2019 16:38
CЕРТИФИКАТ_ЯЦИК_обстеж.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 10:13
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО-ІНЖИНІРИНГОВИЙ ЦЕНТР АРСЕКО"
#42973679
Переможець 262 000,00
UAH
08 жовтня 2019 11:49

Документи

08 жовтня 2019 11:48
прот №101.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ІНЖИНІРИНГОВИЙ ЦЕНТР АРСЕКО"
#42973679
262 000,00
UAH
Документи

Документи

08 жовтня 2019 11:48
прот №101.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
167-в-чф-19.pdf укладений
21 жовтня 2019 13:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 262 000,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку