Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Юрій Чердаклієв +380684558147,+380487148515 tender85381@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 14:20 |
Очікувана вартість: | 8 070 608,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,31% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після предявлення Підрядником форм Кб-2в, Кб-3, підписаних представниками сторін. Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі актів форм Кб-2в, Кб-3, протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2019 18:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2019 18:54 |
Проект Договору.docx | |
11 вересня 2019 18:54 |
ТД амбулаторії Першотравневе.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 10 листопада 2019 22:12
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-04-000052 ● 25ec55fe18d94377b5c623a24a37c869
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2019 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
04.11.2019 Одеса № 386
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 04.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 04.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 04.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 04.11.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.11.2019 № 386
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
14. UA-2019-09-11-003214-b 11.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-05 11:41:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС» умовам Додатку № 2 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника вимогам статті 17 Закону» тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію (лист, довідка та інше) у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (за наявності) про те, що юридична особа, яка є учасником має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС» умовам п. 4 Додатку № 7 «Інші документи, які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС» умовам п. 11 Додатку № 7 «Інші документи, які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, щодо нього, та його постачальників матеріалів, конструкцій і обладнання, необхідних для виконання договору про закупівлю підрядних робіт, не застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС» умовам п.п. 2 п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано відомості про матеріальні ресурси: матеріали, вироби і конструкції, та технічні ресурси: будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт, у відповідності до інформації, наведеної у Додатку № 3?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС» умовам п. 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації. Так, учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази без дати № 57, в якій зазначено, що учасник на підставі договору оренди обладнання орендує технічну базу у ТОВ «Світ Постач». Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних у довідці, учасником надано копію договору від 04.09.2019 № 04/09-2019, який складений російською мовою, та по змісту має посилання на «Російську Федерацію місто Москва»?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС» умовам п. 1 Додатку № 1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» тендерної документації, тоді як, учасником у складі тендерної пропозиції не надано письмовий дозвіл власника машин, механізмів та обладнання (техніки) щодо їх експлуатації на об’єкті будівництва?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-05 15:30:48
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС» умовам п.п. 3.1 п. 3 Додатку № 1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій наведена інформація про укладання учасником двох договорів не у попередньому році (попередніх роках), а у поточному році, а саме: 20.03.2019?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС» умовам п.п. 3.1 п. 3 Додатку № 1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії аналогічних договорів від 20.03.2019 № 01-03/2019 та від 20.03.2019 № 02-03/2019, укладених з ТОВ «ЮГ-МОНТАЖ» без додатків, які є невід’ємною частиною договору?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС» умовам п. 1 Додатку № 7 «Інші документи, які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано оригінал чи засвідчену копію статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності)?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-11 15:56:45
Наказ про зупинення рішення про початок моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.11.2019 Одеса № 394
Про зупинення рішення про
початок моніторингу
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги UA-2019-09-11-003214-b.b1 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-09-11-003214-b (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 11 вересня 2019 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 04.11.2019 № 386 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 11.11.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Веста Девелоп" |
6 396 580,67
UAH з ПДВ
|
6 396 580,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП «Ялик» |
7 445 845,59
UAH з ПДВ
|
7 445 845,59
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС" |
8 070 608,80
UAH з ПДВ
|
8 070 608,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Веста Девелоп" #35179778 |
Відхилено |
6 396 580,67
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 12:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП «Ялик» #34019103 |
Рішення скасоване |
7 445 845,59
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 11:06
|
|
ПП «Ялик» #34019103 |
Відхилено |
7 445 845,59
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 14:05
|
|
ТОВ "НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС" #42040611 |
Переможець |
8 070 608,80
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 18:12
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 15 листопада 2019 15:20 |
Коментар щодо відміни: | Згідно з ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) Замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі згідно з цим Законом. |
15 листопада 2019 15:20
|
Електронний підпис |
15 листопада 2019 15:19
|
Протокол відміни процедури Першотравневе 15.11.19.pdf |