Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Очікувана вартість
25 251,00 UAH
UA-2019-09-11-003180-b a402fd92ec864c40a99a6639d41e3682
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380617086970 tender_uon1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
tender_uon1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 25 251,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 126,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ноутбук (кошти місцевого бюджету та освітня субвенція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі товарної (видаткової) накладної на товар та акту приймання-передачі товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 18:12
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
11 вересня 2019 18:12
Додаток_3_лист-згода.docx
11 вересня 2019 18:12
Додаток_2_проект договору_.docx
11 вересня 2019 18:12
1-ТД_ноутбуки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 10:54
Дата відповіді: 16 вересня 2019 09:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо матеріали та комплектуючи зазначені у технічному завданні з посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник, в такому випадку, може запропонувати еквівалент матеріалів та комплектуючих, що мають таке посилання. Крім того відповідно до пп. 2 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається надання заповненої у повному обсязі та завіреної підписом уповноваженої особи Учасника Таблиці із зазначенням конкретної моделі ноутбука…. . Приймати участь у закупівлі можуть будь-які зацікавлені особи – Учасники, незалежно від того на якій системі оподаткування знаходиться такі учасники. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 17 500,00
UAH з ПДВ
17 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 вересня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій