«Реконструкція приймального відділення обласної клінічної лікарні ім.О.Ф.Гербачевського по вул.Червоного Хреста,3 в м.Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
13 200 000,00 UAH
UA-2019-09-11-003177-b 5b2368752e01481e9388705fd2f75cd3
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження замовника: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа замовника: Зубченко Оксана Володимирівна
+380412474388
odaguba@meta.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 18:14
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2019 18:14
Початок аукціону: 30 вересня 2019 14:49
Очікувана вартість: 13 200 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерела фінансування: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
«Реконструкція приймального відділення обласної клінічної лікарні ім.О.Ф.Гербачевського по вул.Червоного Хреста,3 в м.Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10000, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі наявності необхідного фінансування замовник може надати аванс на придбання будівельних матеріалів в розмірі до 50% від наявного фінансування але не більше ніж 50% від суми договору Аванс 30 Робочі 50
Виконання робіт оплата за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Робочі 50

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 вересня 2019 18:15
Електронний цифровий підпис
11 вересня 2019 18:10
Тех завд приймальне відділення Гербач.rtf
11 вересня 2019 18:10
ТД приймальне відділення Гербач.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-01-000014 ● c3f6a4a028854b028e048e4e7ba2484c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-01 15:00:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


01.11.2019 № 313

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 №313

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-09-11-003177-b 11.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на висновок Державної аудиторської служби України

2019-11-25 23:04:45

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, 39932654, Україна, м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Реконструкція приймального відділення обласної клінічної лікарні ім.О.Ф.Гербачевського по вул.Червоного Хреста,3 в м.Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція), 13200000UAH, 45454000-4, ДК021, 1, од
  3. Інформація про оприлюднення: 5b2368752e01481e9388705fd2f75cd3, 2019-09-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.09.2019 № 86, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Вінниця Проект – Буд» (далі – ТОВ «Вінниця Проект – Буд»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «УЮТСПЕЦБУД» (далі – ТОВ «УЮТСПЕЦБУД»), протоколи засідання тендерного комітету від 07.10.2019 № 93, від 16.10.2019 № 99, від 21.10.2019 № 100, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.11.2019 № 29. Моніторингом установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про джерело фінансування закупівлі, та як наслідок повідомлення про намір укласти договір не містить зазначену інформацію. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу інформації та документів, оприлюднених в електронній системі закупівель, установлено, що Замовник у тендерній документації (додаток 6) вимагає від учасників документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження зазначеної вимоги учасник повинен надати відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт, за встановленою формою, а також розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої будівельної техніки та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності), зазначених у відомості. Учасник ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 27.09.2019 № 112/17, в якій зазначив відомості про обладнання та матеріально-технічні бази. Проте на частину будівельної техніки не надав розрахунок вартості 1-ї машино-години, як вимагалося умовами тендерної документації, чим не дотримався вимог встановлених у додатку 6 «Відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт» до тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УЮТСПЕЦБУД», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації та не відмінив торги відповідно до частини першої статті 31 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» установлено порушення вимог пункту 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Вінниця Проект – Буд» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Вінниця Проект - Буд" 13 052 961,77
UAH з ПДВ
11 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" 12 446 336,32
UAH з ПДВ
12 099 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" 13 100 942,05
UAH з ПДВ
13 100 942,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2019 17:02
sign.p7s
28 вересня 2019 17:00
131.imd
28 вересня 2019 17:00
Установчі.rar
28 вересня 2019 17:00
Тендарна пропозиція.pdf
28 вересня 2019 17:00
ДЦ5.pdf
28 вересня 2019 17:00
ДЦ4.pdf
28 вересня 2019 17:00
ДЦ3.pdf
28 вересня 2019 17:00
ДЦ2.pdf
28 вересня 2019 17:00
ДЦ1.pdf
28 вересня 2019 17:00
ДОВІДКИ.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 17:01
sign.p7s
08 жовтня 2019 17:00
лист-погодження.PDF
08 жовтня 2019 14:26
sign.p7s
08 жовтня 2019 14:24
Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 14:24
Розрахунок 4.pdf
08 жовтня 2019 14:24
Розрахунок 3.pdf
08 жовтня 2019 14:24
Розрахунок 2.pdf
08 жовтня 2019 14:24
Розрахунок 1.pdf
08 жовтня 2019 14:24
229.imd
28 вересня 2019 11:30
sign.p7s
28 вересня 2019 11:28
209.imd
28 вересня 2019 11:28
22 проект договору.pdf
28 вересня 2019 11:28
21 довідка податки.pdf
28 вересня 2019 11:28
20 виписка.pdf
28 вересня 2019 11:28
19 статут.pdf
28 вересня 2019 11:28
18 витяг ПДВ.pdf
28 вересня 2019 11:28
17 рішення.pdf
28 вересня 2019 11:28
16 фін.звіт, баланс.pdf
28 вересня 2019 11:28
13 субпідряд.pdf
28 вересня 2019 11:28
8 розрахунок 3.pdf
28 вересня 2019 11:28
8 розрахунок 2.pdf
28 вересня 2019 11:28
8 розрахунок 1.pdf
28 вересня 2019 11:28
7 технічне завдання.pdf
28 вересня 2019 11:28
5 інформація Ст.17.pdf
28 вересня 2019 11:28
4 досвід.pdf
28 вересня 2019 11:28
3 працівники.pdf
28 вересня 2019 11:28
2 обладнання.pdf
28 вересня 2019 11:28
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 15:43
sign.p7s
24 жовтня 2019 15:41
Додаток 8 п.7.pdf
24 жовтня 2019 15:41
Додаток 8 п.6.pdf
24 жовтня 2019 15:41
Довідка.pdf
24 жовтня 2019 15:41
4.imd
24 жовтня 2019 15:41
Календ.графік.pdf
24 жовтня 2019 15:40
Розр. розміру прибутку.pdf
24 жовтня 2019 15:40
Розр. адм. витрат.pdf
24 жовтня 2019 15:40
Лок. кошт ч.3.pdf
24 жовтня 2019 15:40
Лок.кошт. ч.2.pdf
24 жовтня 2019 15:40
Лок. кошт. ч.1.pdf
24 жовтня 2019 15:40
Пояснювальна записка.pdf
24 жовтня 2019 15:40
Договірна ціна.pdf
24 жовтня 2019 15:40
Додаток 8 п.3.pdf
24 жовтня 2019 15:39
Додаток 8 п.2.pdf
24 жовтня 2019 15:39
Додаток 8 п.1.pdf
28 вересня 2019 18:07
sign.p7s
28 вересня 2019 18:06
Опис Г.pdf
28 вересня 2019 18:06
Лок.кош.4 Г.pdf
28 вересня 2019 18:06
лок кош 3 г (1).pdf
28 вересня 2019 18:06
лок кош2 г.pdf
28 вересня 2019 18:06
Лок.кош1 Г.pdf
28 вересня 2019 18:06
Відомості ресурсів ч.3.pdf
28 вересня 2019 18:06
Відомості ресурсів ч.2.pdf
28 вересня 2019 18:06
Відомості ресурсів ч.1.pdf
28 вересня 2019 18:06
Розр. варт. 1-ї маш.-год ..pdf
28 вересня 2019 18:06
Розр. розміру прибутку.pdf
28 вересня 2019 18:06
Розр. адм. витрат.pdf
28 вересня 2019 18:06
Пояснювальна записка.pdf
28 вересня 2019 18:06
Календ. графік.pdf
28 вересня 2019 18:06
Договірна ціна.pdf
28 вересня 2019 18:06
4.imd
28 вересня 2019 18:06
ан дог 6.pdf
28 вересня 2019 18:06
на.дог.5.pdf
28 вересня 2019 18:06
ан.дог.4.pdf
28 вересня 2019 18:06
ан.дог.3.pdf
28 вересня 2019 18:06
ан Дог2 (2).pdf
28 вересня 2019 18:06
ан дог 1.pdf
28 вересня 2019 18:06
Довідка про ан.дог. Г.pdf
28 вересня 2019 18:06
Устан.док. 2.pdf
28 вересня 2019 18:06
Установчі документи ч.1.pdf
28 вересня 2019 18:06
Кваліфікація Г.pdf
28 вересня 2019 18:06
Субпідрядники +ліцензія.pdf
28 вересня 2019 18:06
Повноваження директора.pdf
28 вересня 2019 18:06
Проект договора Г.pdf
28 вересня 2019 18:06
Відомості про учасника.pdf
28 вересня 2019 18:06
тендерна пропозиция Г.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Вінниця Проект - Буд"
#38635748
Відхилено 11 300 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 17:45
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
#42297001
Відхилено 12 099 999,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 18:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
#42613505
Переможець 13 100 942,05
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
#42613505
13 100 942,05
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 листопада 2019 17:13
Договір підряду укладений
08 листопада 2019 17:11

Актуальні тендери

До пошуку