Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в приміщеннях поліклініки Хмельницької обласної лікарні по вул. Пілотська, 1 в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
320 285,15 UAH
UA-2019-09-11-003092-b ● def19ff8431b437f82288084b887bf14
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ |
Код ЄДРПОУ: | 02004717 |
Вебсайт: | http://hol.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Сурник Алла Василівна +380822794575 ekon8@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2019 15:13 |
Очікувана вартість: | 320 285,15 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Закупівля проводиться за бюджетні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в приміщеннях поліклініки Хмельницької обласної лікарні по вул. Пілотська, 1 в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29009, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює платежі за виконані роботи (надану послугу) на підставі підписаних актів за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник може відстрочити платежі на 10 календарних днів.Закупівля проводиться за бюджетні кошти. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2019 11:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2019 11:12 |
Додаток_1_до_протоколу.docx | |
24 вересня 2019 11:12 |
Додаток 2.1.pdf | |
24 вересня 2019 11:12 |
ЗТД ХОЛ .doc | |
11 вересня 2019 17:32 |
1.4 Додаток 4.doc | |
11 вересня 2019 17:32 |
1.3 Додаток 3.doc | |
11 вересня 2019 17:32 |
1.2 Додаток 2.doc | |
11 вересня 2019 17:32 |
1.1 Додаток 1.doc |
24 вересня 2019 11:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 вересня 2019 11:12 |
Додаток_1_до_протоколу.docx
|
|||
24 вересня 2019 11:12 |
Додаток 2.1.pdf
|
|||
24 вересня 2019 11:12 |
ЗТД ХОЛ .doc
|
|||
11 вересня 2019 17:32 |
1.4 Додаток 4.doc
|
|||
11 вересня 2019 17:32 |
1.3 Додаток 3.doc
|
|||
11 вересня 2019 17:32 |
1.2 Додаток 2.doc
|
|||
11 вересня 2019 17:32 |
1.1 Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-11-003092-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 13 вересня 2019 12:28
Дискримінаційні умови
Доброго дня!
Шановний Замовник, у тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону, а також права та законні інтереси учасника, що призвело до порушення норм законодавства.
1. В складі тенндерної пропозиції Ви вимагаєте надати інформаційну довідку про навність працівників відповідної кваліфікації,в якій зазначии інформацію про працівників, а саме середньо-облікова кількісь штатних працівників повинна сановти не менше 25 осіб - ця вимога є дискримінаційною, Згідно з ліцензійними умовами достаньо мати в штаті 2-ох працівників ( електромонтер ОПС, Налагоджувальник КВП та А) - , ця умова є дискримінаційною та звужує кількість потенційних учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
2. Ви вимагаєте надати в складі тендерної пропозиції довідку про виконання аналогічного договору. В якості підтвердження виконання такого договору - надати копію аналогічного договору на суму, не меншу ніж очікувана вартісь цієї закупівлі - ця умова є дискримінаційною звужує кількість потенційних учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
3. В складі тенндерної пропозиції Ви вимагаєте надати сканований фінансовий звіт в фіскальну службуз електронним підписом та відміткою про прийняття звіту за формою № 1 або 1-м та форма №2 або 2-м за останній звінй період, чистий дохід учасника від реалізації продукції має становити не менще 15,0 млн. грн- ця умова є дискримінаційною звужує кількість потенційних учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
4. В складі тенндерної пропозиції Ви вимагаєте надати оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищенної небезпеки - данний дозвіл не потрібен для виконання робіт по даному предмету закупівлі - ця умова є дискримінаційною звужує кількість потенційних учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Вимагаємо усунути відповідні вимоги/порушення, шляхом внесення змін до тендерної документації,
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовник, у тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону, а також права та законні інтереси учасника, що призвело до порушення норм законодавства.
1. В складі тенндерної пропозиції Ви вимагаєте надати інформаційну довідку про навність працівників відповідної кваліфікації,в якій зазначии інформацію про працівників, а саме середньо-облікова кількісь штатних працівників повинна сановти не менше 25 осіб - ця вимога є дискримінаційною, Згідно з ліцензійними умовами достаньо мати в штаті 2-ох працівників ( електромонтер ОПС, Налагоджувальник КВП та А) - , ця умова є дискримінаційною та звужує кількість потенційних учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
2. Ви вимагаєте надати в складі тендерної пропозиції довідку про виконання аналогічного договору. В якості підтвердження виконання такого договору - надати копію аналогічного договору на суму, не меншу ніж очікувана вартісь цієї закупівлі - ця умова є дискримінаційною звужує кількість потенційних учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
3. В складі тенндерної пропозиції Ви вимагаєте надати сканований фінансовий звіт в фіскальну службуз електронним підписом та відміткою про прийняття звіту за формою № 1 або 1-м та форма №2 або 2-м за останній звінй період, чистий дохід учасника від реалізації продукції має становити не менще 15,0 млн. грн- ця умова є дискримінаційною звужує кількість потенційних учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
4. В складі тенндерної пропозиції Ви вимагаєте надати оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищенної небезпеки - данний дозвіл не потрібен для виконання робіт по даному предмету закупівлі - ця умова є дискримінаційною звужує кількість потенційних учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Вимагаємо усунути відповідні вимоги/порушення, шляхом внесення змін до тендерної документації,
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2019 16:44
Тендерним комітетом розглянута Ваша вимога. За результатом розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Крім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовником були прописані саме такі вимоги з метою забезпечення якісного виконання робіт в зазначені строки та у потрібному обсязі.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. При цьому, Вами не надано пропозицій, які саме конкретно зміни потрібно внести до умов тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, викладені Вами вимоги задоволенню не підлягають.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Крім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовником були прописані саме такі вимоги з метою забезпечення якісного виконання робіт в зазначені строки та у потрібному обсязі.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. При цьому, Вами не надано пропозицій, які саме конкретно зміни потрібно внести до умов тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, викладені Вами вимоги задоволенню не підлягають.
Номер вимоги: UA-2019-09-11-003092-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Світ безпеки, Код ЄДРПОУ:38662415
Дата подання: 13 вересня 2019 13:51
Уточнюючі дані
З метою належної підготовки тендерної пропозиції та вірного розрахунку ціни, прошу Вас надати можливість ознайомитися та виготовити фотокопії специфікації обладнання і матеріалів з уточнюючими назвами приладів та їх кількістю по об'єктах
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 вересня 2019 16:45
Тендерним комітетом розглянута Ваша вимога. За результатом розгляду будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Номер вимоги: UA-2019-09-11-003092-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 16 вересня 2019 14:14
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
1) У тендерній документації міститься вимога: Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт/ надання послуг. Середньо облікова кількість штатних працівників повинна становити не менше 25 осіб, кваліфікованих працівників, що мають досвід виконання аналогічних робіт (інженерно-технічних працівників) — не менше 10 осіб.
Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, тому просимо виключити з тендерної документації вимогу, що середньо облікова кількість штатних працівників повинна становити не менше 25 осіб, кваліфікованих працівників, що мають досвід виконання аналогічних робіт (інженерно-технічних працівників) — не менше 10 осіб.
2) У тендерній документації міститься вимога: для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи: сканований фінансовий звіт в фіскальну службу з електронним підписом та відміткою про прийняття звіту (форма №1 або 1-м та форма №2 або 2-м) за останній звітний період. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) має становити не менше 15,0 млн.грн.
Не зрозуміло, яке відношення має чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) нашого підприємства до предмету закупівлі та як Замовник визначив, що у учасника торгів чистий дохід має становити не менше 15,0 млн. грн? Чому саме не менше 15,0 млн. грн, а не 20,0 млн грн.? Ця вимогу є дискримінаційною та повинна бути виключена з тендерної документації, оскільки обмежує коло підприємств, які мають всі необхідні документи, досвід та інше, однак чистий дохід складає меншу суму.
3) Тендерна документація містить вимогу: 3.5.5. Для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи: Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 містить ВИЧЕРПНИЙ перелік видів робіт на які даний дозвіл потрібно отримувати. В жодному з 18 пунктів не йдеться про встановлення системи пожежної сигналізації. Той вид робіт, який закуповує Замовник надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, тому просимо виключити вимогу щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, тому просимо виключити з тендерної документації вимогу, що середньо облікова кількість штатних працівників повинна становити не менше 25 осіб, кваліфікованих працівників, що мають досвід виконання аналогічних робіт (інженерно-технічних працівників) — не менше 10 осіб.
2) У тендерній документації міститься вимога: для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи: сканований фінансовий звіт в фіскальну службу з електронним підписом та відміткою про прийняття звіту (форма №1 або 1-м та форма №2 або 2-м) за останній звітний період. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) має становити не менше 15,0 млн.грн.
Не зрозуміло, яке відношення має чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) нашого підприємства до предмету закупівлі та як Замовник визначив, що у учасника торгів чистий дохід має становити не менше 15,0 млн. грн? Чому саме не менше 15,0 млн. грн, а не 20,0 млн грн.? Ця вимогу є дискримінаційною та повинна бути виключена з тендерної документації, оскільки обмежує коло підприємств, які мають всі необхідні документи, досвід та інше, однак чистий дохід складає меншу суму.
3) Тендерна документація містить вимогу: 3.5.5. Для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи: Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 містить ВИЧЕРПНИЙ перелік видів робіт на які даний дозвіл потрібно отримувати. В жодному з 18 пунктів не йдеться про встановлення системи пожежної сигналізації. Той вид робіт, який закуповує Замовник надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, тому просимо виключити вимогу щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 вересня 2019 15:02
Тендерним комітетом розглянута Ваша вимога. За результатом розгляду можемо повідомити наступне. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Крім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником були прописані саме такі вимоги з метою забезпечення якісного виконання робіт в зазначені строки та у потрібному обсязі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Центр "Інновації та технології" |
313 979,27
UAH з ПДВ
|
309 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХНІКА ГРУП" |
315 817,00
UAH з ПДВ
|
310 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЄВРОПОЖЕЖСЕРВІС" |
316 250,00
UAH з ПДВ
|
316 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Центр "Інновації та технології" #30145503 |
Переможець |
309 990,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 19:17
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 17:16
|
додатки | укладений |
18 жовтня 2019 17:14
|
договір | укладений |
18 жовтня 2019 17:14
|