Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (шафа металева для зберігання справ, шафа абонентська)
Очікувана вартість
15 500,00 UAH
UA-2019-09-11-002968-b 9923e8c8c83b4b49ab4eaac51c8a7f0d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Осовська Людмила Федорівна


tender_kvc@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 22886300
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова,7
Контактна особа: Осовська Людмила Федорівна
,
tender_kvc@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 15 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Шафа металева для зберігання справ 1 шт. , шафа абонентська 1 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Код ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (шафа металева для зберігання справ, шафа абонентська)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03165, Україна, Київська область, Київ, просп. Космонавта Комарова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється у національній грошовій валюті України, в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару. Розрахунки здійснюються на підставі п. 1 ст. 48 та п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України згідно видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 17:06
Оголошення.doc
11 вересня 2019 17:06
Додаток 4.doc
11 вересня 2019 17:06
Додаток 3.docx
11 вересня 2019 17:05
Додаток 2.doc
11 вересня 2019 17:05
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 12 вересня 2019 10:56
Дата відповіді: 12 вересня 2019 11:12
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Закупівля відбувається відповідно Закону України "Про публічні закупівлі".

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій