Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (БФП)
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2019-09-11-002936-b a27cb82e323d4ebb955c58413a54f219
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Володимир Сагайдак

+380667092142
+380567452063
dkk7452063@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровський коледж культури і мистецтв" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02214490
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 47
Контактна особа: Володимир Сагайдак
+380667092142,+380567452063
dkk7452063@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Комп’ютерне обладнання (БФП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д. Яворницького, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 17:00
Оголошення, договор мфу.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 10:56
Дата відповіді: 12 вересня 2019 11:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Розглядаємо запропонований товар, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації якщо він буде відповідати всім технічним характеристикам, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками указаними в тендерній документації. 2. ФОП- платники ПДВ та ті, що не є платниками ПДВ оцінюються на рівних умовах. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 32 640,00
UAH з ПДВ
32 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 10:40
HP висновок.pdf
19 вересня 2019 10:40
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 вересня 2019 10:40
ДОГОВІР.pdf
19 вересня 2019 10:40
Аналог.дог. відгук.pdf
19 вересня 2019 10:40
Довідка без печатки.pdf
19 вересня 2019 10:40
Відомості ФОП Виничук.pdf
19 вересня 2019 10:40
Установчі док.(підпис).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Переможець 32 640,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 13:12

Документи

20 вересня 2019 13:09
акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
32 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2019 13:09
акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 50.pdf укладений
01 жовтня 2019 14:36