Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)(системний блок)(кошти Фонду загальнообовязкового державного соціального страхування на випадок безробіття)
Очікувана вартість
10 500,00 UAH
UA-2019-09-11-002809-b 8861c96eb03b49edabc4fa95ed8e582f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лідія Коломоєць

+380953935064 ugledarcz@donocz.pp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вугледарський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 22026879
Місцезнаходження: 85670, Україна , Донецька обл., м. Вугледар, вул. Шахтарська, 16-А
Контактна особа: Лідія Коломоєць
+380953935064
ugledarcz@donocz.pp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 16:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 16:50
Початок аукціону: 17 вересня 2019 11:44
Очікувана вартість: 10 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 157,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина)(системний блок)(кошти Фонду загальнообовязкового державного соціального страхування на випадок безробіття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85670, Україна, Донецька область, Вугледар, Шахтарська, 16 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:40
spec.doc
11 вересня 2019 16:40
contract.doc
11 вересня 2019 16:40
ogoloshennya.doc
11 вересня 2019 16:40
propoziciya.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 10:57
Дата відповіді: 12 вересня 2019 14:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Ні, не допускаємо. Пропозиції повинні відповідати технічним характеристикам, вказаним замовником в тендерній документації.
- Так, Фоп допускаємо. Буде оцінюватись запропонована остаточна ціна Фоп та ціна з ПДВ, запропонована платником ПДВ, тобто ціна до сплати.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 6 200,00
UAH з ПДВ
6 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 9 200,00
UAH з ПДВ
9 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 9 834,00
UAH з ПДВ
9 834,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 6 200,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:59
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 9 200,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 17:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
9 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 10:46
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 11:27
договір системний блок0004.jpg укладений
25 вересня 2019 11:25
договір системний блок0003.jpg укладений
25 вересня 2019 11:25
договір системний блок0005.jpg укладений
25 вересня 2019 11:25
договір системний блок0002.jpg укладений
25 вересня 2019 11:25
договір системний блок0001.jpg укладений
25 вересня 2019 11:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 533,33 UAH)