Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

інтерактивний комплекс
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-09-11-002747-b 896cdd011d4044b19d9b266393c83924
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Король Алла Валеріївна

+380433423116 gaysinuotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40416427
Місцезнаходження: 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, вулиця 1-го Травня, 40
Контактна особа: Король Алла Валеріївна
+380433423116
gaysinuotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 16:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 16:36
Початок аукціону: 19 вересня 2019 12:56
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30000000-9: Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
портативний комп'ютер вчителя (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, місто Гайсин, вулиця 1 Травня, будинок 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
3 шт
мультимедійний проектор з короткофокусним або з стандартним об’єктивом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, місто Гайсин, вулиця 1 Травня, будинок 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
3 шт
інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, місто Гайсин, вулиця 1 Травня, будинок 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 16:37
Тендерна пропозиція.docx
11 вересня 2019 16:37
проект договору.docx
11 вересня 2019 16:37
тех.вимоги.docx
11 вересня 2019 16:32
Перелік документів.docx
11 вересня 2019 16:37
Тендерна пропозиція.docx
11 вересня 2019 16:32
Тендерна пропозиція.docx
11 вересня 2019 16:37
проект договору.docx
11 вересня 2019 16:32
проект договору.docx
11 вересня 2019 16:37
тех.вимоги.docx
11 вересня 2019 16:32
тех.вимоги.docx
11 вересня 2019 16:32
Перелік документів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 10:58
Дата відповіді: 12 вересня 2019 11:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В технічних вимогах до предмету закупівлі не вказана марка товару, тобто ті марки, які не будуть відповідати тим вимогам, що вимагалася у технічних характеристиках до даного товару, можуть бути відхилені за невідповідність технічним характеристикам.
Допорогові закупівлі проводяться згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", яка затверджена наказом №10 від 19.03.2019 року. Згідно пункту 11 даної Інструкції "На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни". Тобто розглядатиметься будь-який Учасник, який надав найнижчу цінову пропозицію, не враховуючи чи він здійснює свою дяльність як юридична особа чи як фізична особа і які саме податки, збори (обов'язкові платежі) входять до загальної ціни пропозиції, адже Учасник подає свою пропозицію вцілому по предмету закупівлі із включенням до неї всіх витрат, які зазначені у доданих файлах. Учасник вказує торгову марку в додатках 1,2 і 3, які подаються до кінцевого строку подання пропозицій
Монтаж
Дата подання: 16 вересня 2019 09:37
Дата відповіді: 16 вересня 2019 09:43
Шановний замовник чи потрібен вам монтаж інтерактивної дошки?
Відповідь: монтаж дошки не входить до ціни даного комплекту

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-11-002747-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 23 вересня 2019 12:03
Вимога дискваліфікації
Шановний замовнику.
У Ваших технічних вимогах до предмету закупівлі (у технічному завданні) вимагалось наступне (цитуємо): «пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки;»
Доводимо до Вашого відома, що запропонований пакет програмних засобів в пропозиції ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д. офісного призначення LibreOffice, не відповідає даним вимогам!
По-перше, він розробляється світовою спільнотою (волонтерами), та не має представництва в Україні, а отже по факту не має україномовної підтримки від виробника! По друге: цей програмний засіб не сертифікований в Україні. А отже не відповідає вимогам замовника, та не є еквівалентом.
А отже, виходячи з вищенаведеного, ВИМАГАЄМО скасувати своє рішення про акцептування пропозиції ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д., та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2019 13:08
Добрий день.
Проект відповіді на вимогу по тендеру UA-2019-09-11-002747-b:
Розглянувши вимогу, повідомляємо про наступне:
Пакет програмних засобів офісного призначення LibreOffice, запропонований учасником ФОП "ОСТАПЕНКО ЮРІЙ ДМИТРОВИЧ" має україномовний інтерфейс та має україномовну підтримку, в чому можна переконатися на відповідній сторінці мережі інтернет https://helponline.libreoffice.org/latest/uk/text/shared/05/new_help.html?&DbPAR=WRITER&System=WIN;
Вимоги наявності представництва в Україні не містилося у тендерній документації.
Також, вимоги обов'язкової сертифікації так само не вимагалося у тендерній документації. Нагадуємо, що з 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. .Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, пропозиція учасника ФОП "ОСТАПЕНКО ЮРІЙ ДМИТРОВИЧ" відповідає вимогам тендерної документації в повному обсязі, підстави для його дискваліфікації відсутні, а тому вимога підлягає відхиленню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д. 105 900,00
UAH з ПДВ
103 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" 118 530,00
UAH з ПДВ
104 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 118 858,00
UAH з ПДВ
108 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 118 322,31
UAH з ПДВ
109 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИШНЕВСЬКА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА 119 268,00
UAH з ПДВ
119 268,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 119 952,00
UAH з ПДВ
119 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 22:56
Тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2019 22:14
Тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2019 22:14
Таблиця відповідності.pdf
17 вересня 2019 22:14
Сертифікати.pdf
17 вересня 2019 22:14
Проект договору.pdf
17 вересня 2019 22:14
Погодження тех вимоги.pdf
17 вересня 2019 22:14
Лист-пояснення без ПДВ.pdf
17 вересня 2019 22:14
Лист л_цензування.pdf
17 вересня 2019 22:14
Коп_я паспорта.pdf
17 вересня 2019 22:14
Коп_я _НН.pdf
17 вересня 2019 22:14
Дов_дка право на п_дпис.pdf
17 вересня 2019 22:14
Витяг _ДРПОУ зав_рений.pdf
17 вересня 2019 22:14
Витяг _динщик.pdf
17 вересня 2019 22:14
Виписка.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 17:16
Електронний підпис
16 вересня 2019 16:54
Тендерна пропозиція.pdf
16 вересня 2019 16:54
Статут.pdf
16 вересня 2019 16:54
Стаття 17.pdf
16 вересня 2019 16:54
Сертифікати Dell ( Елсіко) .pdf
16 вересня 2019 16:54
Протокол.pdf
16 вересня 2019 16:54
Проект договору.pdf
16 вересня 2019 16:54
Паспорт та Код.pdf
16 вересня 2019 16:54
Наказ.pdf
16 вересня 2019 16:54
Захист довкілля.pdf
16 вересня 2019 16:54
Довідка ТОВ ЕЛСІКО.pdf
16 вересня 2019 16:54
Довідка про МТБ. .pdf
16 вересня 2019 16:54
Довідка з банку.pdf
16 вересня 2019 16:54
Відомість.pdf
16 вересня 2019 16:54
Витяг з податкової.pdf
16 вересня 2019 16:54
Витяг ЄДР .pdf
16 вересня 2019 16:54
Виписка.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 16:33
Електронний підпис
18 вересня 2019 16:32
Якість_Yesvision.pdf
18 вересня 2019 16:32
Якість_Optoma.pdf
18 вересня 2019 16:32
Якість_HP.pdf
18 вересня 2019 16:32
Статут.pdf
18 вересня 2019 16:32
Протокол.pdf
18 вересня 2019 16:32
Наказ.pdf
18 вересня 2019 16:32
Лист-відгук (Тульчин).pdf
18 вересня 2019 16:32
Лист відгук (ПМСД 2).pdf
18 вересня 2019 16:31
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 10:17
Електронний підпис
17 вересня 2019 10:17
ISO9001 Intech.pdf
17 вересня 2019 10:17
ISO14001 Intech.pdf
17 вересня 2019 10:17
ISO 9001 Vivitek.pdf
17 вересня 2019 10:17
ISO 14001 Vivitek.pdf
17 вересня 2019 10:17
Висновок СЕС.pdf
17 вересня 2019 10:16
Декларація Dell Vostro.pdf
17 вересня 2019 10:16
Статут.pdf
17 вересня 2019 10:16
Відомості ЄДРПОУ.pdf
17 вересня 2019 10:16
Витяг ПДВ.pdf
17 вересня 2019 10:16
Витяг з ЄДР.pdf
17 вересня 2019 10:16
Виписка з ЄДР.pdf
17 вересня 2019 10:16
4-ОПП.pdf
17 вересня 2019 10:16
Цінова пропозиція.pdf
17 вересня 2019 10:16
Уповноважена особа.pdf
17 вересня 2019 10:16
Технічні вимоги згода.pdf
17 вересня 2019 10:16
Таблиця відповідності.pdf
17 вересня 2019 10:16
Проект договору.pdf
17 вересня 2019 10:16
Інформаційна довідка.pdf
17 вересня 2019 10:16
Довідка ліцензування.pdf
17 вересня 2019 10:16
Довідка досвід.pdf
17 вересня 2019 10:16
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 14:31
лист відгук.pdf
18 вересня 2019 14:31
аналогічний договір.pdf
17 вересня 2019 22:12
Електронний підпис
17 вересня 2019 22:11
logo.pdf
17 вересня 2019 22:11
ISO_9001.pdf
17 вересня 2019 22:11
ISO_14001.pdf
17 вересня 2019 22:11
тендерна пропозіція.pdf
17 вересня 2019 22:11
СЭС_Ноутбуки_-_планшеты_3.pdf
17 вересня 2019 22:11
Санит.pdf
17 вересня 2019 22:11
проект договору.pdf
17 вересня 2019 22:11
паспорт.pdf
17 вересня 2019 22:11
МОН Yesvision.pdf
17 вересня 2019 22:11
МОН Optoma 1.pdf
17 вересня 2019 22:10
код.pdf
17 вересня 2019 22:10
довідки.pdf
17 вересня 2019 22:10
довидка з банку.pdf
17 вересня 2019 22:10
Декларацiя2_Ноутбук.pdf
17 вересня 2019 22:10
Висновок САНГІГ.pdf
17 вересня 2019 22:10
висновок експертизи.pdf
17 вересня 2019 22:10
виписка.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 11:36
Електронний підпис
18 вересня 2019 11:32
27. Сертифікати DELL.pdf
18 вересня 2019 11:32
26. СЕС.pdf
18 вересня 2019 11:32
23. Досвід.pdf
18 вересня 2019 11:32
22. Гарантійний лист.pdf
18 вересня 2019 11:32
21. проект договору.pdf
18 вересня 2019 11:32
19. Порівняльна таблиця.pdf
18 вересня 2019 11:32
16. Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf
18 вересня 2019 11:32
15. Довідка ліцензування.pdf
18 вересня 2019 11:32
13.ДОГОВОРА ОРЕНДИ.pdf
18 вересня 2019 11:32
10. Сертификат спікера.pdf
18 вересня 2019 11:32
9. Тендерна пропозиція.pdf
18 вересня 2019 11:32
6.НАКАЗ.pdf
18 вересня 2019 11:32
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИШНЕВСЬКА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д.
#2378611811
Переможець 103 999,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 09:23

Документи

23 вересня 2019 09:23
Протокол №270

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д.
#2378611811
103 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 09:23
Протокол №270

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
02 жовтня 2019 16:45