Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя, інше)
Очікувана вартість
10 910,00 UAH
UA-2019-09-11-002702-b ● 4a60022b381146a6977961b1dbaa9e22
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Хортицькому району |
Код ЄДРПОУ: | 37573817 |
Місцезнаходження: | 69097, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Лахтінська, буд. 4Б |
Контактна особа: |
Носаль Надія Віталіївна +380612280917 uszn_xort@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2019 16:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2019 16:30 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2019 11:49 |
Очікувана вартість: | 10 910,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
580 шт
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя, інше)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69097, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Лахтінська,буд.4 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя, інше) | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 14:30 |
Технічні характеристики.doc |
11 вересня 2019 16:25 |
оголошення.PDF |
11 вересня 2019 16:25 |
Проект договору.docx |
13 вересня 2019 14:30 |
Технічні характеристики.doc
|
||
11 вересня 2019 16:25 |
оголошення.PDF
|
||
11 вересня 2019 16:25 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 11:00
Дата відповіді: 13 вересня 2019 12:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, ми допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, якщо буде надано сертифікат відповідності.
Пропозиція ФОП-неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна, та буде порівнюватися з іншими.
Пропозиція ФОП-неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна, та буде порівнюватися з іншими.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій