Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-09-11-002676-b 5b5cf796d82a4a8ba361956a6a62e1ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Шевченко

+380666446689 vukonkom_mejova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Межівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41741690
Місцезнаходження: 52900, Україна , Дніпропетровська обл., Межівський район, смт. Межова, вул. ім. Грушевського, буд. 9
Контактна особа: Наталя Шевченко
+380666446689
vukonkom_mejova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 16:28
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 16:28
Початок аукціону: 07 листопада 2019 13:59
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Комплект телемедичного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52900, Україна, Дніпропетровська область, смт. Межова, Сонячна,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 17:29
протокол.PDF
29 жовтня 2019 17:29
додаток.PDF
29 жовтня 2019 17:29
ТД-телемедицина зміни.docx
11 вересня 2019 16:21
ТД-телемедицина.docx
29 жовтня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 17:29
протокол.PDF
29 жовтня 2019 17:29
додаток.PDF
29 жовтня 2019 17:29
ТД-телемедицина зміни.docx
11 вересня 2019 16:21
ТД-телемедицина.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-11-002676-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", Код ЄДРПОУ:42328579
Дата подання: 22 вересня 2019 18:33
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
В Тендерній документації, затвердженій протоколом тендерного комітету Замовника від 11.09.2019 року №88, а саме в Додаток №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ ЗАКУПІВЛІ» встановлено дискримінаційні вимоги, що свідчать про складання технічного завдання під одного конкретного учасника. Це полягає в наступному. 1. Предметом закупівлі даного тендеру є «Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс». Основою та обґрунтуванням для здійснення закупівлі обладнання за предметом закупівлі є наказ Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу». Уточнення та роз’яснення щодо складу Програмно-апаратного комплексу для телеметрії та телемедичного консультування, в якості якого Замовник закуповує «Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс», викладені в листі Міністерства охорони здоров’я від 24.01.2019 № 25.5.1-138/1864. Деякі додаткові пояснення щодо цього комплекту апаратури містяться в листі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/19.7/2431-19 від 14.02.2019. Згідно зазначених нормативних документів, в рамках яких має діяти Замовник, до складу Програмно-апаратного комплексу для телеметрії та телемедичного консультування (назва в редакції Замовника - «Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс») мають бути включені: - загальна оглядова цифрова камера; - дерматоскоп; - монітор життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія); - 12-канальний електрокардіограф з цифровим інтерфейсом; - спірометр. З метою використання вказаного обладнання як телеметричного та для проведення телемедичного консультування має застосовуватись спеціальне програмне забезпечення, встановлене на планшетний ПК. Однак, технічна частина Документації передбачає вимоги іншого переліку та характеру, ніж встановлено наказами Міністерства охорони здоров’я України та листами, якими роз’яснено та підтверджено застосування певного виду обладнання, що обов’язково повинно бути в наявності в амбулаторіях. В цей же час Замовник, в супереч чітко передбачених вимог, здійснює закупівлю іншого комплекту обладнання для телеметрії та телемедичного консультування, а саме: • Набір цифрових «скопічних» систем із генератором світла : • Цифровий отоскоп • Цифровий офтальмоскоп • Інтерактивний цифровий стетоскоп • Планшетний ПК із встановленим програмним забезпеченням для телеметрії показників життєдіяльності пацієнтів та телемедичного консультування Згідно до с. 22 Закону, «Тендерна документація повинна містити … інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», але ця вимога Закону порушена Замовником, тому що перелік комплектації обладнання фактично відсутній, а дані щодо складу предмету торгів містяться в тексті технічних вимог в неявному вигляді. Такі дії Замовника вносять невизначеність у документацію і створюють складність для потенційних учасників торгів з вибором конкретного переліку комплектації медичного обладнання. Таким чином, Замовник проводить закупівлю медичного обладнання, що не відповідає Табелю матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу, вимогам та роз’ясненням згідно листів Міністерства охорони здоров’я України від 24.01.2019 №25.5.1-138/1864 і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2019 №7/19.7/2431-19. Ці факти є свідченням можливого нецільового витрачання Замовником фінансових коштів, що грубо порушує основний принцип відкритих торгів, визначений ч. 1 ст. 3 Закону «…максимальна економія та ефективність…». Крім того. своїми діями Замовник порушує права інших потенційних учасників торгів, які підготували пропозиції по оснащенню медичних закладів, що надають первинну медичну допомогу, у повній відповідності до вимог наказу МОЗ України №148 від 26.01.2018 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу» та листів-роз’яснень Міністерства охорони здоров’я і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, вказаних вище, внаслідок того, що перелік обладнання, що збирається закуповувати Замовник, відрізняється від затвердженого вказаними вище документами, обов’язковими до виконання. Вимагаємо від Замовника торгів привести перелік медичних виробів, що закуповуються, у відповідність до вимог Закону, табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу, та двох наведених вище листів МОЗ від 24.01.2019 № 25.5.1-138/1864 і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/19.7/2431-19 от 14.02.2019 р., та внести у текст тендерної документації наступні зміни: а) виключити із переліку товарів, що закуповуються: • Набір цифрових «скопічних» систем із генератором світла : • Цифровий отоскоп • Цифровий офтальмоскоп • Інтерактивний цифровий стетоскоп б) привести перелік товарів, що закуповуються, у відповідність до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу»; в) внести відповідні зміни в перелік технічних вимог до медичних виробів з урахуванням вказаних вище двох змін. 2. Згідно із Додатком 3 до Документації, Замовник має намір закупити портативний телемедичний діагностичний комплекс (ДК 021:2015 – 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання), що об’єднує в єдиному комплексі наступне діагностичне обладнання: • Набір цифрових «скопічних» систем із генератором світла : • Цифровий отоскоп • Цифровий офтальмоскоп • Інтерактивний цифровий стетоскоп • Планшетний ПК із встановленим програмним забезпеченням для телеметрії показників життєдіяльності пацієнтів та телемедичного консультування Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції (п. 18 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Замовник визначає предмет закупівлі за пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" на основі Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Водночас 14.06.2019 року набрав чинності наказ Мінекономрозвитку від 07.05.2019 року № 790 «Про внесення змін до Порядку визначення предмету закупівлі», зареєстрований в Мінюсті 27.05.2019 року за № 548/33519, яким, зокрема, внесено зміни до Порядку в частині визначення предмета закупівлі медичних виробів. Згідно з пунктом 1 Порядку під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" (далі - НК 024:2019), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Одним із перелічених критеріїв для предмета закупівлі є цифровий код Єдиного закупівельного словника, що призначений для стандартизації опису в договорах предмета державних закупівель, забезпечення більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створення ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель. В даній закупівлі Замовник застосував код ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання. Отже, за кодами відповідного класу визначається медичне обладнання (вироби). Медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти (Технічний регламент щодо медичних виробів, затверджений постановою КМУ від 02.10.2013 року № 753 (Із змінами). Реєстраційне обладнання реєструється та проходить процедуру відповідності щодо медичних виробів, передбачену постановами КМУ № 753 від 02.10.2013 року та № 94 від 13.01.2016 року «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» відповідно. Водночас Замовником до складу предмета закупівлі віднесено планшетний ПК, що не входить до групи товарів за кодом ДК 021:2015 – 33120000-7. Планшетний ПК – портативний персональний комп’ютер, в корпусі якого об’єднані типові компоненти ПК, включаючи дисплей, клавіатуру і вказівний пристрій (звичайно сенсорна панель або тачпад), а також акумуляторні батареї. Для планшетних ПК не передбачено проходження процедури державної реєстрації, планшетні ПК не забезпечують «діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта». Тобто планшетний ПК не є медичним обладнанням (виробом) та віднесений, як планшетний комп’ютер до групи товару згідно коду ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Тобто Міністерство охорони здоров’я не відносить до обладнання для надання відповідних медичних послуг планшетні ПК. Скаржник має можливість поставити Портативний телемедичний діагностичний комплекс, що містить усі передбачені наказом МОЗ компоненти - медичні вироби, які в тому числі виконують обчислювальні функції та мають необхідне програмне забезпечення, внаслідок чого необхідність у наявності планшетного ПК у складі цього Комплексу нічим не обґрунтована. Але Замовник з метою дискримінації інших учасників усупереч вимогам Наказу МОЗ безпідставно включив у склад медичного обладнання «планшетний ПК», об’єднавши в один предмет закупівлі медичне обладнання, що класифікується за кодом ДК 021:2015 – 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, і комп’ютерну техніку – за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).При цьому Тендерна документація не передбачає в якості альтернативного рішення без втрати функціональності поставку Комплексу без планшетного ПК. Аналогічні порушення були встановлені у рішенні Колегії АМК № 9459-р/пк-пз від 15.07.2019 за результатами розгляду скарги UA-2019-06-11-001573-b.c2. 3. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, медико-технічні вимоги до портативного телемедичного діагностичного комплексу містять вимоги, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель та обмежують кількість учасників торгів в частині встановлення характеристик телемедичного діагностичного комплексу, які у всій своїй сукупності відповідають тільки одній моделі обладнання зазначеного функціонального призначення – «Програмно-апаратний комплекс для телеметрії та телемедичного консультування ТМДН» виробництва ТОВ «Компанія TREDEX» http://www.tredex-company.com/ Аналіз медико-технічних вимог на обладнання, що планується закупити, показує, що замовник встановив завідомо дискримінаційні медико-технічні вимоги, котрі надають переваги продукції конкретного постачальника - компанії TREDEX. Усе вище зазначено у сукупності свідчить про намагання Замовника встановити умови для перемоги певного учасника, не допустити до закупівлі інших постачальників, які фактично мають можливість запропонувати аналогічний продукт за меншими цінами, що суперечить принципам здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи Товариство з обмеженою відповідальністю «КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ» має намір взяти участь у відкритих торгах за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Портативний телемедичний діагностичний комплекс). Водночас, встановлення Замовником дискримінаційних умов у Технічному завданні – Додаток №2 до тендерної документації, унеможливлює подання тендерної пропозиції ТОВ «КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ» у відповідній процедурі. Адже аналіз медико-технічних вимог на обладнання, що планується закупити, показує, що замовник встановив завідомо дискримінаційні медико-технічні вимоги, котрі надають переваги продукції конкретного виробника компанії – ТОВ «Компанія TREDEX» http://www.tredex-company.com/. Тим самим Замовник порушив принцип недискримінації учасників (ст. З Закону) та унеможливив реальність права на подання пропозицій іншими учасниками. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 5 Закон)). а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ст. 22 Закону). Вважаємо що вище приведені основні моменти, та дуже детальне описування хмарного сервісу та можливостей програмно апаратного комплексу (ПАК) та відсутність будь якого програного забезпечення для проведення аналізу, автоматичного опису та вимірювання даних дозволяють визначити що ці технічні вимоги є цілком виписані під єдиного постачальника рішень. Тобто медико-технічні вимоги до портативного телемедичного діагностичного комплексу містять вимоги, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель та обмежують кількість учасників торгів в частині встановлення характеристик телемедичного діагностичного комплексу, які відповідають тільки одній моделі обладнання зазначеного функціонального призначення. Очевидно, Замовник має домовленості про «нестандартну» комплектність з конкретним постачальником. Відповідні дії Замовника створюють умови для недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, викладених у статті 3 Закону, зокрема, «добросовісна конкуренція серед учасників: недискримінація учасників», законодавство передбачає виділення окремих частин предмета закупівлі лоти чи застосування окремої процедури закупівлі, для дотримання принципу максимальної економії та ефективності, оскільки здійснення закупівлі різних товарів «однією закупівлею» призводить до звуження потенційного кола учасників процедури закупівлі, що своєю чергою призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмета закупівлі. До такого ж висновку неодноразово приходила Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України (рішення № 1647-р/пк-пз від 23.11.2016. № 1237-р/пк-пз від 12.02.2018. № 2959-р/пк-пз від 30.03.2018 тощо). Все це не сприяє ефективному та прозорому здійсненню закупівлі, створенню конкурентного середовища, розвитку добросовісної конкуренції, та унеможливлює участь у торгах добросовісних учасників з реальними пропозиціями вітчизняного виробництва, зокрема ТОВ «КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ», та ефективному впровадженню урядової медичної реформи у сільській місцевості. На підставі зазначено вище, керуючись ст. 3. 5, 18. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника документально підтвердити, що продукція щонайменше двох виробників відповідає всім зазначеним в тендерній документації медико-технічним вимогам 3. Визнати дискримінаційними умови, зазначені в Додаток №2 до тендерної документації від 11.09.2019 року №88 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ ЗАКУПІВЛІ» 4. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, зазначені в Додаток №2 до тендерної документації від 11.09.2019 року №88 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ ЗАКУПІВЛІ.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 19:34
рішення від 25.09.2019 № 13615.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 19:34
рішення від 09.10.2019 №14542.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2019 20:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.10.2019 року №14542-р/пк-пз виконавчий комітет Межівської селищної ради зобов’язаний внести зміни до тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів по предмету закупівлі товару «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» код національного класифікатора України ДК 021:2015:33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Протоколом тендерного комітету виконавчого комітету Межівської селищної ради від 25.10.2019 року №100 внесено зміни по закупівлі: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання за кодом ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання на суму 550 000,00 грн. (п’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ,
Дата виконання рішення замовником: 30 жовтня 2019 16:04

Документи подані скаржником

22 вересня 2019 18:33
мито АМК (межів)
22 вересня 2019 18:33
СКАРГА АМК (межів)

Документи подані замовником

25 вересня 2019 16:55
Протокол 90.PDF
25 вересня 2019 17:14
ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ.docx
30 жовтня 2019 16:04
лист.PDF
30 жовтня 2019 16:04
додаток.PDF
30 жовтня 2019 16:04
протокол.PDF

Документи Органу Оскарження

25 вересня 2019 19:34
рішення від 25.09.2019 № 13615.pdf
15 жовтня 2019 20:36
рішення від 09.10.2019 №14542.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МЕДМИР" 548 900,00
UAH з ПДВ
548 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОМАРЬОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 550 000,00
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 10:02
Електронний підпис
14 листопада 2019 10:01
Документи переможця.pdf
31 жовтня 2019 16:55
Електронний підпис
26 вересня 2019 15:41
Електронний підпис

Публічні документи

31 жовтня 2019 10:31
Електронний підпис
26 вересня 2019 12:14
Електронний підпис
26 вересня 2019 12:04
Проект договору.pdf
26 вересня 2019 12:04
Писмова згода.pdf
26 вересня 2019 12:04
Медико-технічні вимоги.pdf
26 вересня 2019 12:04
Довідка щодо вимог ст.17.pdf
26 вересня 2019 12:04
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МЕДМИР"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОМАРЬОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МЕДМИР"
#33586230
Переможець 548 900,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МЕДМИР"
#33586230
548 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2020 06:56
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 12:24
протокол №109.PDF зміни до договору
09 грудня 2019 12:20
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 12:02
Договір 125.PDF укладений
29 листопада 2019 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з Законом України «Про засудження комуністичного та націонал – соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» від 09.04.2019 року, було змінено в місті Чернігів назву вулиці Щорса на вулицю Івана Мазепи, згідно цього було змінено вулицю, на якій розташовано юридична особа ПП «МЕДМИР», та виходячи з вище наведеного, вважати вірним таке місцезнаходження ПП «МЕДМИР» - 14001, м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, будинок 59.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол №109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 548 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 909,35 UAH)