Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з постачання примірника програмного забезпечення системи електронного документообігу для використання в територіальних та міжрегіональних територіальних органах Державної екологічної інспекції України (Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» або еквівалент)
Services for supplying an instance of the software of the electronic document management system for the use in the territorial and interregional territorial bodies of the State Environmental Inspectorate of Ukraine (Automated document management system "DOC PROF 3" or equivalent)
Services for supplying an instance of the software of the electronic document management system for the use in the territorial and interregional territorial bodies of the State Environmental Inspectorate of Ukraine (Automated document management system "DOC PROF 3" or equivalent)
Очікувана вартість
9 428 960,00 UAH
UA-2019-09-11-002598-b ● 1a0b8861a985452a93372157af4d171c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна екологічна інспекція України |
Код ЄДРПОУ: | 37508533 |
Вебсайт: | http://dei.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01042, Україна , Київська область обл., м.Київ, провулок Новопечерський, 3, корпус 2 |
Контактна особа: |
Валентина Петренко +380445212059 fin@dei.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Остапчук Анатолій +380445212047 mtz@dei.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State environmental inspectorate of Ukraine |
National ID: | 37508533 |
Contact point: |
Petrenko Valentyna +380445212059 fin@dei.gov.ua |
Additional contacts: |
Остапчук Анатолій +380445212047 mtz@dei.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 14:16 |
Очікувана вартість: | 9 428 960,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 11 вересня 2019 16:12 |
Enquiries until: | 05 жовтня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 11 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 жовтня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 9 428 960 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 47 200 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з постачання примірника програмного забезпечення системи електронного документообігу для використання в територіальних та міжрегіональних територіальних органах Державної екологічної інспекції України (Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» або еквівалент) (державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів
Services for supplying an instance of the software of the electronic document management system for the use in the territorial and interregional territorial bodies of the State Environmental Inspectorate of Ukraine (Automated document management system "DOC PROF 3" or equivalent) (State budget)
CPV: 48310000-4
Період постачання:
по 23 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2019 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2019 15:23 |
Перелік змін.docx | |
02 жовтня 2019 15:23 |
Тендерна документація (з урахуванням змін).docx | |
11 вересня 2019 16:12 |
Тендерна документація СЕД_2019 1.docx | |
11 вересня 2019 16:12 |
Оголошення англійською мовою.pdf | |
11 вересня 2019 16:12 |
Оголошення.pdf |
02 жовтня 2019 15:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 жовтня 2019 15:23 |
Перелік змін.docx
|
|||
02 жовтня 2019 15:23 |
Тендерна документація (з урахуванням змін).docx
|
|||
11 вересня 2019 16:12 |
Тендерна документація СЕД_2019 1.docx
|
|||
11 вересня 2019 16:12 |
Оголошення англійською мовою.pdf
|
|||
11 вересня 2019 16:12 |
Оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
роз'яснення критеріїв оцінки пропозиції
Дата подання: 03 жовтня 2019 11:13
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 16:05
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість замовнику в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в разі обґрунтованої необхідності, навести посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. В той же час Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено використання замовником посилання на конкретну назву у визначені назви предмета закупівлі, навіть використовуючи вираз "або еквівалент".
Враховуючи вищезазначене та те що усі системи електронного документообігу, що успішно пройшли тестування з СЕВ ОВВ, забезпечують інтеграційну взаємодію та можливість створення єдиної централізованої автоматизованої системи з середовищем інформаційної взаємодії на базі єдиної обчислювальної та телекомунікаційної інфраструктури просимо ввести в тендерну документацію критерії, якими буде керуватись замовник під час оцінки запропонованих систем електронного документообігу, що є еквівалентом СЕД «ДОК ПРОФ 3».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В розділі 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в п.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та п.6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 3) зазначені критерії оцінки пропозиції Учасника в частині необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність запропонованого Учасником товару вимогам Замовника.
Згідно п. 1. розділу 5 Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Тобто критерії, якими буде керуватися Замовник під час оцінки запропонованого Учасником товару (у тому числі еквіваленту СЕД «ДОК ПРОФ 3») вже визначені і необхідності для їх повторного внесення в тендерну документацію немає.
Згідно п. 1. розділу 5 Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Тобто критерії, якими буде керуватися Замовник під час оцінки запропонованого Учасником товару (у тому числі еквіваленту СЕД «ДОК ПРОФ 3») вже визначені і необхідності для їх повторного внесення в тендерну документацію немає.
уточнення обсягу надання послуг
Дата подання: 03 жовтня 2019 11:14
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 16:08
Розділ 1 Додатку 3 тендерної документації містить вимоги щодо надання послуг з постачання примірника програмного забезпечення системи електронного документообігу для використання на 1901 робочих місцях в територіальних та міжрегіональних територіальних органах Державної екологічної інспекції України, а саме: -створення та налаштування схеми (схем) серверної компоненти програмного забезпечення Системи; -первинне заповнення даних в базу даних, створення ролей і надання доступу користувачам Системи; -адміністрування 1901 робочих місць Системи; -груповий тренінг користувачів роботи в Системі до 1901 чоловік; -груповий тренінг адміністраторів роботи в Системі до 30 чоловік; -консультування адміністраторів системи в процесі дослідної експлуатації (5 робочих днів). В Постанові КМУ №750 від 14.09.2019 р. не вказано, що Державна природоохоронна служба України є правонаступником Державної екологічної інспекції України. Вказані послуги можуть надаватись лише Державній екологічній інспекції України, а їх результати не можуть бути передані будь-якій іншій структурі. З урахуванням Постанови Кабінету Міністрів №750 від 14 вересня 2019 року просимо внести в тендерну документацію інформацію щодо кількості міжрегіональних територіальних органів, де має впроваджуватись система, та надати адреси, та надати пояснення щодо територіальних органів, які ліквідуються.
Також просимо зазначити в тендерній документації під час створення ролей і надання доступу користувачам Системи Виконавець має вводити дані співробітників Державної екологічної інспекції, що звільняються, чи зарахованих на час виконання договору до Державної природоохоронної служби.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація щодо кількості користувачів та адреси для впровадження в територіальних міжрегіональних територіальних органах наведено в Додатку 3 до тендерної документації.
Більш детальна інформація про склад і кількість користувачів міжрегіональних територіальних органів буде надана переможцю торгів. Загальна кількість користувачів та адреси впровадження змінені не будуть.
Зміни і налаштування Системи, які пов’язані з ліквідацією Державної екологічної інспекції України та передачею Системи Державній природоохоронній службі України не є предметом даної закупівлі.
Більш детальна інформація про склад і кількість користувачів міжрегіональних територіальних органів буде надана переможцю торгів. Загальна кількість користувачів та адреси впровадження змінені не будуть.
Зміни і налаштування Системи, які пов’язані з ліквідацією Державної екологічної інспекції України та передачею Системи Державній природоохоронній службі України не є предметом даної закупівлі.
джерело фінансування додатковий послуг
Дата подання: 03 жовтня 2019 11:16
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 16:09
Розділ 1 Додатку 3 тендерної документації містить вимоги щодо забезпечення гарантійної підтримки програмного забезпечення Системи протягом 12 місяців календарного року після виконання зобов’язань за останнім етапом з впровадження Системи.
В 2.2. проекту договору (додаток 4 до Тендерної документації) зазначено, що гарантійна підтримка Комп’ютерної Програми здійснюється Постачальником протягом 12 місяців з дати підписання Актів приймання-передачі Комп’ютерної Програми.
Якщо протягом строку гарантійної (технічної) підтримки виявляються дефекти в роботі або його невідповідність Технічним характеристикам комп’ютерної програми та умовам Договору, Виконавець зобов’язується своїми засобами і за власні кошти усунути помилки, неполадки, збої у роботі програмного забезпечення у погоджені Сторонами строки.
Просимо зазначити в тендерній документації за чиї кошти будуть здійснюватися зміни в налаштуваннях системи, які пов’язані з ліквідацією Державної екологічної інспекції України та передачею Системи Державній природоохоронній службі України .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни і налаштування Системи, які пов’язані з ліквідацією Державної екологічної інспекції України та передачею Системи Державній природоохоронній службі України не є предметом даної закупівлі.
Ще раз наголошуємо. Згідно пункту 5 постанови КМУ від 14.08.2019 № 750 Державна екологічна інспекція, її територіальні органи та міжрегіональні територіальні органи, які ліквідуються, продовжують виконувати свої повноваження до завершення здійснення заходів з утворення Державної природоохоронної служби та її міжрегіональних територіальних органів.
Ще раз наголошуємо. Згідно пункту 5 постанови КМУ від 14.08.2019 № 750 Державна екологічна інспекція, її територіальні органи та міжрегіональні територіальні органи, які ліквідуються, продовжують виконувати свої повноваження до завершення здійснення заходів з утворення Державної природоохоронної служби та її міжрегіональних територіальних органів.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 жовтня 2019
Найменування: | Державна екологічна інспекція України |
Код ЄДРПОУ: | 37508533 |
Місцезнаходження: | 01042, Україна, Київська область обл., м.Київ, провулок Новопечерський, 3, корпус 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ДОК ПРОФ СОФТ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АДВЕРТАЙЗІНГ ЕКСПРЕС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ |
9 400 000,00
UAH
|
9 400 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ДОК ПРОФ СОФТ |
9 420 000,00
UAH
|
9 420 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології |
9 428 960,00
UAH
|
9 428 960,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ #37471425 |
Переможець |
9 400 000,00
UAH
|
04 листопада 2019 17:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 11:14
|
Звіт СЕД.pdf | укладений |
28 грудня 2019 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:59
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 18:36
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 18:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 15:56
|
Додаткова Угода 3.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2019 12:52
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2019 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2019 19:25
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2019 19:24
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2019 19:18
|
Договір.pdf | укладений |
22 листопада 2019 19:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовилися зменшити ціну, визначену п. 3.1. Договору, та викласти вказаний пункт Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 7 990 000,00 грн. (Сім мільйонів дев`ятсот дев’яносто тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ. Вартість постачання програмного продукту не оподатковується ПДВ (пункт 26.1 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України)». |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення (розширення) специфікації |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості проедмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості закупівлі за умови, що таке покращенняне призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |