Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба
Очікувана вартість
3 650,00 UAH
UA-2019-09-11-002546-b f973f547053f4bcc98326154285103b8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Оришака Ірина Федорівна

380445633747 detclinika@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дарницького району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188248
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Тростянецька, 8Д
Контактна особа: Оришака Ірина Федорівна
380445633747
detclinika@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 18:02
Початок аукціону: 17 вересня 2019 13:34
Очікувана вартість: 3 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Фарба
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Фарба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Тростянецька, 8-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019  —  04 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з моменту поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 16:07
Фарба_оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 11 вересня 2019 16:21
Дата відповіді: 12 вересня 2019 10:30
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякумо за запитання. Нас цікавить саме та фарба, що оголошена нами до закупівлі. Єдине що може бути змінено - матова буде фарба чи глянцева.
Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 12 вересня 2019 11:04
Дата відповіді: 12 вересня 2019 11:43
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Система автоматично обирає Переможця за найменшою ціної пропозиції. Дану ціну ми розглядаємо як остаточну. Сума ПДВ до цієї ціни додаватися не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 3 441,78
UAH з ПДВ
3 441,78
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" 3 629,00
UAH з ПДВ
3 629,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 15:37
Біла 25.jpg
16 вересня 2019 15:37
Ultra White 14 кг 1-10.jpg
16 вересня 2019 15:37
СЕС фарби ВД новий 2019.pdf
16 вересня 2019 15:37
Пропозиція.pdf
16 вересня 2019 15:37
Копія витягу з ПДВ.PDF
16 вересня 2019 15:37
Довідка сертиф.pdf
16 вересня 2019 15:37
Відомості.pdf
16 вересня 2019 15:37
V-СЕС емалі ПФ новий 2019.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 15:09
image002.pdf
16 вересня 2019 15:09
Ультра.pdf
16 вересня 2019 15:09
сертификат.pdf
16 вересня 2019 15:09
4.Витяг ЭДРПОУ.pdf
16 вересня 2019 15:09
19. Виписка ЄДРПОУ.pdf
16 вересня 2019 15:09
14. Паспорт Ковтуна П.О..pdf.pdf
16 вересня 2019 15:09
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
16 вересня 2019 15:09
4. Витяг ЄДРПОУ (15.08.2019).pdf
16 вересня 2019 15:09
3. Свідоцтов ЄДРПОУ.pdf
16 вересня 2019 15:09
2. Код доступу (06.02.2018).pdf
16 вересня 2019 15:09
1. Статут.pdf
16 вересня 2019 15:09
цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2019 15:09
лист.pdf
16 вересня 2019 15:09
Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 3 441,78
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
3 441,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_фарба.PDF укладений
07 жовтня 2019 09:40