Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильник Nord
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2019-09-11-002446-b 5d516fb17fa74878b0f345b941b1d2c7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крук Віталій

380989533306 sanatoriy_sever@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕВЕРИНІВСЬКА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ
Код ЄДРПОУ: 05484570
Місцезнаходження: 23126, Україна , Вінницька обл., Жмеринський район, село Северинівка, вул. САНАТОРСЬКА, буд.1
Контактна особа: Крук Віталій
380989533306
sanatoriy_sever@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Холодильник Nord 2 шт, керамічна електронагрівальна панель Teploceramic 2 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Холодильник Nord, керамічна електронагрівальна панель Teploceramic
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23126, Україна, Вінницька область, с. Северинівка, Санаторська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2019  —  01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 11:05
Дата відповіді: 12 вересня 2019 15:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. В даному випадку у додатку №1 до тендерної документації (Технічна специфікація) міститься положення " Еквіваленти та аналоги розглядатись не будуть. " . Отже марка та модель в складі тендерних пропозицій учасника має бути така сама як і в Тендерній документації.
2. При формуванні пропозиції за формою, що визначена Додатком 3 до тендерної документації, учасник торгів в т.ч. повинен вказати конкретне найменування товару, що пропонується.
3. Відповідно до умов тендерної документації, Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ. Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Враховуючи положення Закону Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Така оцінка здійснюється електронною системою закупівель автоматично.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Зубарик Оксана Василівна 16 400,00
UAH з ПДВ
16 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 10:25
Електронний підпис
15 вересня 2019 13:28
Електронний підпис
15 вересня 2019 13:27
Паспорт-код Зубарик О.В..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зубарик Оксана Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зубарик Оксана Василівна
#3252906727
Переможець 16 400,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 13:43

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зубарик Оксана Василівна
#3252906727
16 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог.pdf укладений
03 жовтня 2019 16:52