Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи " Капітальний ремонт Вільшинківського НВК ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ"
Очікувана вартість
3 221 800,00 UAH
UA-2019-09-11-002299-b bb685a1519944dd6a2cf38c9ebd4185f
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Еріка Машкаринець

+380314521203 rayvo.perechin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПЕРЕЧИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02143353
Вебсайт: http://perechinskiyviddilosvitu.klasna.com
Місцезнаходження: 89200, Україна , Закарпатська обл., м. Перечин, ВУЛИЦЯ УЖГОРОДСЬКА, будинок 91
Контактна особа: Еріка Машкаринець
+380314521203
rayvo.perechin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 13:01
Очікувана вартість: 3 221 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 163,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,75%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупка проводиться на очікувану вартість.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
161022 людино-година
Будівельні роботи "Капітальний ремонт Вільшинківського НВК ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м,Перечин, Ужгородська,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019  —  30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:00
Капітальний ремонт ТД pdf-1.doc
11 вересня 2019 15:37
Капітальний ремонт ТД pdf-1.wps
11 вересня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:00
Капітальний ремонт ТД pdf-1.doc
11 вересня 2019 15:37
Капітальний ремонт ТД pdf-1.wps

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-11-002299-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2850311171
Дата подання: 11 жовтня 2019 10:21
Щодо скасування рішення про визначення переможця
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Протоколом засідання тендерного комітету від 08.10.2019 №39/19 визначено переможцем процедури відкритих торгів Буковецьку філію ТзОВ "Свалява-Міськбуд" код ЄДРПОУ 37482884, з найбільш економічно вигідною пропозицією 2 533 476 грн. без ПДВ.
Наведене рішення Замовника прийняте з порушенням норм ЗУ "Про публічні закупівлі" та суперечить умовам тендерної документації враховуючи наступне.
1. Відповідно до п.9 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
В тендерній документації Замовника зазначено, що під терміном "Ціна" мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов'язкових платежів, які сплачує учасник згідно з обраної системи оподаткування.
При розрахунку ціни, за яку учасник згоден виконувати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї документації та всі витрати, пов'язані з виконанням зобов'язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору (ПДВ, прямі витрати, адміністративні та загальновиробничі витрати…..
Ціна тендерної пропозиції має бути чітко визначена.
Однак, в порушення зазначених умов Замовником визначено переможця, який відповідно до поданих документів є платником ПДВ, але в електронній пропозиції ціни вказав вартість пропозиції без врахування ПДВ.
Слід зазначити, що електронна пропозиція учасника-переможця суперечить поданій ним тендерній пропозиції згідно додатку 6 до тендерної документації у якій вказано вартість пропозиції в розмірі 3 040 171,20 грн. з ПДВ.
Кошториси надані учасником-переможцем містять остаточну вартість робіт на суму 3 040 171,20 грн.
В свою чергу в повідомленні про намір укласти договір Замовник зазначає інформацію про ціну пропозиції в розмірі 2 533 476 грн. без зазначення чи дана ціна включає ПДВ чи не включає.
Таким чином, зазначена стартова цінова пропозиція учасником-переможцем не відповідає поданій ним же самим кошторисній документації та тендерній пропозиції.
Також, зазначення стартової пропозиції без ПДВ штучно знизило фактичну вартість пропозиції на 20% і відповідно несправедливо обмежило конкуренцію пропозицій інших учасників, які не є платниками ПДВ або які відповідно до вимог тендерної документації вказували ціну з урахуванням ПДВ.
Так, наступною найбільш вигідною пропозицією є пропозиція ФОП Лизанець В.І. в розмірі 2 862 284,00, тобто така пропозиція нижча на 177 887,20 ніж пропозиція учасника-переможця з врахуванням ПДВ.
В системі наявні неодноразові та однозначні рішення АМКУ, що зазначення пропозиції без ПДВ учасником, який є платником ПДВ є дискримінаційними діями, що обмежують права та конкурентоспроможність платників єдиного податку, для прикладу в процедурі UA-2016-11-16-000261-c , де орган оскарження став на бік Постачальника ти забов’язав Замовника внести зміни до закупівлі зазначити очікувану вартість з ПДВ.
Слід зазначити, що згідно з ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі
2. Відповідно до п.10 додатку 2 до тендерної документації до пропозиції додається розрахунок динамічної ціни на виконання будівельно-монтажних робіт по даній процедурі закупівлі з усіма розрахунками.
Згідно з п.1 Розділу II додатку 3 переможець має надати у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір повинен надати розрахунок динамічної ціни.
Тобто умови тендерної документації передбачають подання учасником тендерної пропозиції у формі динамічної договірної ціни.
В свою чергу учасник, якого визнано переможцем здійснив розрахунок твердої ціни чим порушим умови тендерної документації і що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.

3. Відповідно до умов тендерної документації учасник з мінімальною ціною після процедури "Електронний аукціон", повторно протягом одного робочого дня, тобто на наступний робочий день повинен розмістити (завантажити в електронну систему) Тендерну пропозицію – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Зазначена вимога учасником-переможцем виконана не була, що також є підставою для відхилення його пропозиції.

Враховуючи наведені порушення вимагаємо, -
- Скасувати рішення про визначення переможцем Буковецьку філію ТзОВ "Свалява-Міськбуд".
- Скасувати повідомлення про намір укласти договір з Буковецькою філією ТзОВ "Свалява-Міськбуд".
- Розглянути наступну більш економічно вигідну пропозицію.
У випадку безпідставного незадоволення вимоги, залишаю за собою право звернутися до АМК України та Господарського суду Закарпатської області щодо оскарження результатів аукціону.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 жовтня 2019 17:11
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу. Більш детально розглянуто пропозиції учасника-переможця та відхилено укладання договору.
Номер вимоги: UA-2019-09-11-002299-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: БУКОВЕЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАЛЯВА-МІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:37482484
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:44
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Протоколом засідання тендерного комітету від 17.10.2019р. №41/19 визначено переможцем процедури відкритих торгів ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ", код ЕДРПОУ 2850311171. Наведене рішення Замовника прийняте з порушенням норм ЗУ "Про публічні закупівлі" та суперечить умовам тендерної документації. Адже пропозиція учасника ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена Замовником згідно п.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі враховуючи нижченаведене.
1. Замовником визначено, що для виконання робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт Вільшинківського НВК ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ" необхідно витратити 161022 людино-годин. Згідно додатку 1 до тендерної документації ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" надав інформацію, що до виконання робіт буде залучено чотирьох працівників, в тому числі разом з ним. Термін виконання робіт, відповідно до вимог Замовника - 7 жовт. 2019 – 30 вер. 2021 р. Враховуючи кількість працівників у ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ", кожен з них повинен відпрацювати на виконання вищевказаних робіт 40256 людино-годин. Враховуючи 8 годинний робочий день це становить 5032 робочих днів на кожного працівника, враховуючи ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ". В розділі І Витрати труда до підсумкової відомості ресурсів кошторисного розрахунку ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" зазначив витрати труда різних працівників. Однак цих працівників у нього немає. Таким чином учасник торгів не підтвердив можливість виконати вищевказані роботи в необхідний строк, його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та в нього відсутня необхідна кількість працівників для виконання визначених робіт.
2. ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" не підтвердив відповідність його кваліфікаційним критеріям, в порушення умов тендерної документації не надав інформацію про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, для виконання робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт Вільшинківського НВК ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ" згідно технічного завдання та розрахунків наданих ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" необхідні робітники – будівельники, робітники – монтажники, робітники, заняті керуванням та обслуговуванням машин, робітники, заняті керуванням та обслуговуванням автотранспорту, в тому числі – водії автомобілів бортових, кранівники, водії автонавантажувача вантажопідйомністю до 5 т, водії навантажувачів одноковшевих вантажопідйомністю до 1 т, підіймачів вантажопасажирських, котків дорожніх самохідних, машин поливально-мийних, майстрів-будівельників, монтажників, покрівельників, мурувальників, шпаклювальників, плиточників-облицювальників, землеробів, підсобних робітників і т.д. Таких працівників у ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" немає.
3. ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" не підтвердив відповідність його кваліфікаційним критеріям, в порушення умов тендерної документації не надав інформацію про наявність у нього необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. В нього відсутні автомобілі та техніка, необхідні для виконання робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт Вільшинківського НВК ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ". В довідці, яку він надав зазначено, що в разі необхідності він залучатиме необхідні машини і механізми на договірних засадах. Разом з тим, договори на залучення необхідних машин і механізмів для виконання робіт по вказаному об’єкту на строк виконання робіт – відсутні. В розділі ІІ Будівельні машини і механізми підсумкової відомості ресурсів до кошторисного розрахунку ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" зазначає перелік необхідних машин і механізмів, зокрема – кран переносний, вантажопідйомністю до 1 т, кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю до 10 т, автонавантажувач, вантажопідйомністю до 5 т, підіймач щогловий-будівельний, вантажопідйомністю до 0,5 т, розчинозмішувач, котки дорожні самохідні, машини поливально-мийні, машини бурильно-кранові на автомобілі з глибиною буріння до 3,5 м, верстат трубозгинальний гідравлічний, прес-ножниці комбіновані, молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій.Однак такі машини і механізми в нього відсутні. Отже він не підтвердив наявність у нього необхідного обладнання та матеріально-технічної бази.
4. В порушення вимог тендерної документації ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" не засвідчив належним чином виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб-підприємців та гром. формувань та витяг з реєстру платників єдиного податку згідно Додатку 2.
5. В порушення вимог тендерної документації ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" не надав оригінал довідки з обслуговуючого банку (банків) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. До його пропозиції додано тільки копію, яка не засвідчена належним чином.
6. Також в порушення вимог тендерної документації ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" не надав копії ліцензії та дозволів на виконання робіт, які зазначені в тендерній документаці.
Згідно п.1 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». В даному випадку Замовник визнав переможцем учасника, який не підтвердив наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, обладнання та матеріально-технічної бази, що є прямим порушенням вказаної норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Пропозиція ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі» уповноважена особа діє на засадах неупередженості.
Згідно ч.3 ч.1 ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі» уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Згідно ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Враховуючи наведені порушення вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ".
2. Скасувати повідомлення про намір укласти договір з ФОП ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ".
3. Відмінити торги.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БУКОВЕЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАЛЯВА-МІСЬКБУД" 2 533 476,00
UAH
2 533 476,00
UAH
Документи
ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" 2 862 284,00
UAH
2 862 284,00
UAH
Документи
ФОП Крайниковець В.Ю. 3 216 781,00
UAH
3 216 781,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 12:07
Установчі документи.pdf
26 вересня 2019 12:07
Кошторис.pdf
26 вересня 2019 12:07
Довіреність+наказ.pdf
26 вересня 2019 12:07
Довідка з банку.pdf
26 вересня 2019 12:07
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 17:31
3.ІПН..pdf
26 вересня 2019 17:31
13. Проект договору.PDF
26 вересня 2019 17:31
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

25 вересня 2019 14:26
Буд. ліцензія додаток.jpeg
25 вересня 2019 14:26
Буд. ліцензія ст1.jpeg
25 вересня 2019 14:26
дог.ціна Вілшинки ст2.jpeg
25 вересня 2019 14:26
дог.ціна Вілшинки ст1.jpeg
25 вересня 2019 14:26
Повноваження.jpeg
25 вересня 2019 14:26
Гарант.лист.jpeg
25 вересня 2019 14:26
лист відгук Гаврилко.docx
25 вересня 2019 14:26
копія аналюдоговору ст4.jpeg
25 вересня 2019 14:26
Інформація згідно дод.1.jpeg
25 вересня 2019 14:26
копія аналюдоговору ст3.jpeg
25 вересня 2019 14:26
копія аналюдоговору ст2.jpeg
25 вересня 2019 14:26
копія аналюдоговору ст1.jpeg
25 вересня 2019 14:26
довідка про обладнання.jpeg
25 вересня 2019 14:26
Тендерна_пропозиція ст2.jpeg
25 вересня 2019 14:26
Тендерна_пропозиція ст1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БУКОВЕЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАЛЯВА-МІСЬКБУД"

ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ"

ФОП Крайниковець В.Ю.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БУКОВЕЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАЛЯВА-МІСЬКБУД"
#37482484
Рішення скасоване 2 533 476,00
UAH
11 жовтня 2019 15:06
БУКОВЕЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАЛЯВА-МІСЬКБУД"
#37482484
Відхилено 2 533 476,00
UAH
11 жовтня 2019 17:02
ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ"
#2850311171
Переможець 2 862 284,00
UAH
18 жовтня 2019 09:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ"
#2850311171
2 862 284,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 10:43
tmp566.pdf зміни до договору
27 липня 2020 10:40
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 13:43
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 13:42
tmpF8.pdf укладений
07 листопада 2019 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.ст.48,51 Бюджетного кодексу України Бюджетні зобов’язання за цим Договором, встановлених планом використання бюджетних коштів на 2020 рік. (Додатково виділені кошти)
Номер договору про закупівлю: 181КР/ВЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: №2,3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML