Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво модульних очисних споруд по вул. Ш. Гогорішвілі смт. Пересічне Дергачівського району Харківської області
Очікувана вартість
3 995 846,80 UAH
UA-2019-09-11-002292-b 59f6fa76fa3847779cdf66760fe74139
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Ганна

+380577052159 asik1936@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пл. Свободи, 5 Держпром, 9 під'їзд, 5 поверх м. Харків
Контактна особа: Бикова Ганна
+380577052159
asik1936@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 14:07
Очікувана вартість: 3 995 846,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 987,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


фінансування з ОФОНПС
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво модульних очисних споруд по вул. Ш. Гогорішвілі смт. Пересічне Дергачівського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки можуть проводитись з попередньою оплатою відповідно до бюджетного законодавства України та постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до трьох місяців з дня надходження коштів на придбання матеріалів у розмірі 30%. від загального річного обсягу. Підрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів, як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з актами приймання-передачі виконаних робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовником після надання Підрядником підписаних актів виконаних робіт (за формою №№ КБ-2в, КБ-3), перевірки спеціалістами технічного нагляду, з яким Замовник укладає окремий договір, обсягів виконаних робіт, їх якості та відповідності нормативним вимогам, проектно-кошторисній документації, умовам цього Договору та після підписання Замовником актів з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 робочих днів Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:36
ДОДАТОК 7.doc
11 вересня 2019 15:36
Додаток 6.doc
11 вересня 2019 15:36
ДОДАТОК 5.doc
11 вересня 2019 15:36
ДОДАТОК 4.doc
11 вересня 2019 15:36
Додаток 3.docx
11 вересня 2019 15:36
ДОДАТОК 2.doc
11 вересня 2019 15:36
Додаток 1.pdf
11 вересня 2019 15:36
ТД Пересічне від 10.09.2019.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БТК "Еталон" 3 042 773,92
UAH з ПДВ
3 042 773,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІВІД КОР БІЛДІНГ" 3 982 938,21
UAH з ПДВ
3 958 963,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАТЬ" 3 983 954,42
UAH з ПДВ
3 970 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМКА ГРУПП" 3 992 520,91
UAH з ПДВ
3 980 533,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 15:43
Цінова пропозиція.pdf
26 вересня 2019 15:43
Договірна ціна.pdf
26 вересня 2019 15:43
Відомість ресурсів.pdf
26 вересня 2019 15:43
Кошторис.pdf
26 вересня 2019 15:43
Довідка МВС.7z
26 вересня 2019 15:43
Довідка ГУ ДПС.7z
26 вересня 2019 15:43
Статут.pdf
26 вересня 2019 15:43
Специфікація техніки.pdf
26 вересня 2019 15:43
Паспорт підприємства.pdf
26 вересня 2019 15:43
Ліцензія.pdf
26 вересня 2019 15:43
Договір аренди техніки.pdf
26 вересня 2019 15:43
Довідка про фахівців.pdf
26 вересня 2019 15:43
Довідка про обладнання.pdf
26 вересня 2019 15:43
Витяг ПДВ_2019.pdf
26 вересня 2019 15:43
Виписка.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 15:07
Довіреність.pdf
26 вересня 2019 15:07
Тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2019 15:07
Ліцензія_будівельна.pdf
26 вересня 2019 15:07
Захист довкілля.pdf
26 вересня 2019 15:07
Відсутність ЕДР.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 10:05
налоговая.pdf
04 жовтня 2019 10:05
мвс1.pdf
04 жовтня 2019 10:05
Лист ст17 переможець.pdf
04 жовтня 2019 10:05
Електронний підпис
30 вересня 2019 14:54
Електронний підпис
24 вересня 2019 14:42
Електронний підпис
24 вересня 2019 14:42
Проект договору.pdf
24 вересня 2019 14:41
інші документи.pdf
24 вересня 2019 14:41
довідка довкілля.pdf
24 вересня 2019 14:41
відповідність ст.17.pdf
24 вересня 2019 14:41
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БТК "Еталон"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІВІД КОР БІЛДІНГ"

ТОВ "РАТЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМКА ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БТК "Еталон"
#42796803
Відхилено 3 042 773,92
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 16:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІВІД КОР БІЛДІНГ"
#41713265
Відхилено 3 958 963,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 16:52
ТОВ "РАТЬ"
#38159487
Переможець 3 970 900,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 15:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 09:09
дод.угода 9 до дог. №107-19 від 17.10.19.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 09:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:24
Д.у. 8 до дог.107.19 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:24
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 15:53
додаткова угода 7 від 07 12 20 до дог 107 19 (1).pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:52
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 15:37
Д.у. 6 до дог. 107.19 (1).pdf зміни до договору
31 липня 2020 15:37
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 23:07
Додаткова угода 5 до дог. 107.19 (1).pdf зміни до договору
14 липня 2020 23:07
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 17:32
Додаткова угода 4 до дог. 107.19 (1).pdf зміни до договору
09 червня 2020 17:32
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 13:14
Додаткова угода 3 до дог. 107.19 від 17.10.2019 (1).pdf зміни до договору
16 квітня 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 17:21
Додаткова угода 2 до дог. 107.19 (1) (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 17:21
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 16:52
Додаткова угода 1 до дог. 107.19 (1).pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 16:52
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 16:29
Договір 107.19.pdf укладений
17 жовтня 2019 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Абзацу 5 пункту 3.1. Розділу 3
Номер договору про закупівлю: 107/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору до 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: 107/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 107/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2020 рік складає 1411362,61 грн. Додаток 2 Календарний графік (план) виконання робіт у новій редакції. Внесення змін до реквізитів
Номер договору про закупівлю: 107/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" вести зміні до п. 3.1. Розділу 3. зменшівши суму договору на 60740,24 грн. Сума договору становит 3910159,76 грн. Додатки договору викласти у наступній редакції: Календарний графік (план) виконання робіт - нова редакція. З моменту підписання цієї додткової угоди, додаткову угоду № 4 від 09.06.2020 року вважати недійсною.
Номер договору про закупівлю: 107/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розпорядження голови ХОДА від 17.06.2020 № 349 та від 17.07.2020 № 437 за взаємною домовленістю дійшли згоди найменування Замовником в тексті Договору замінити на: "Департамент житлово-комунального господарства та паливно- енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації". Інші умови до договору від 17.10.2019 № 107/19 залишаються без щмін.
Номер договору про закупівлю: 107/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ Місцезнаходження та банківські реквізити - нова редакція. 2. Інші умови до договору від 17.10.2019 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 107/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.1. розділу 2. Строки будівництва об єкта (виконання робіт) - нова редакція. 2. Пункт 3.1. розділу 3. Договірна ціна. Фінансування будівництва та об єкту. Проведення розрахунків за виконані роботи - нова редакція. 3. Пункт 13.1. розділу 13. Строк дії договору - нова редакція. 4. Пункт 15.2. розділу 15. додатки до договору - нова редакція. 5. Інші умови до договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 107/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1. розділу 2. СТРОКИ БУДІВНИЦТВА ОБ`ЄКТА (ВИКОНАННЯ РОБІТ), Пункт 13.1. розділу 13. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, Пункт 15.2. розділу 15. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ викладено в новій редакції. Інші умови договору без змін.
Номер договору про закупівлю: 107/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML