Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка гальмівна композиційна
Очікувана вартість
3 442 776,48 UAH
UA-2019-09-11-002081-b 5509797ff3ec4fdea7d5ea028d460223
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 15:25
Очікувана вартість: 3 442 776,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 416,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 103283 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Колодка гальмівна композиційна з чавунними вставками для пасажирських вагонів – 4 680 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4680 шт
Колодка гальмівна композиційна з чавунними вставками для пасажирських вагонів (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:08
ТД_647-19_Колодка гальмівна композиційна.doc
11 вересня 2019 15:08
Оголошення_.doc
11 вересня 2019 15:08
договір.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-11-002081-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 11 жовтня 2019 16:11
Скарга на дії Замовника
Незгода з рішенням Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КЛЗ" з сумою закупівлі - 2 344 680,00 грн., та прийняття пропозиції ТОВ "БЗ "Трібо" з більшою сумою закупівлі - 3 442 776,48 грн.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2019 22:10
Рішення від 16.10.2019 № 14752 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 22:10
Рішення від 30.10.2019 № 15703.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2019 22:40

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" 2 344 680,00
UAH з ПДВ
2 344 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" 3 442 776,48
UAH з ПДВ
3 442 776,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Київгума" 3 442 776,48
UAH з ПДВ
3 442 776,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 09:29
Пропозиція С.pdf
25 вересня 2019 11:27
ТУ на тип С.compressed.pdf
25 вересня 2019 11:27
ТС.pdf
25 вересня 2019 11:26
Сертифікат Ф+С до 19.08.2020.jpg
25 вересня 2019 11:26
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
25 вересня 2019 11:26
Пропозиція С.pdf
25 вересня 2019 11:26
ОЗ відгук.pdf
25 вересня 2019 11:26
Лист СП Київське ПКТБ РС.pdf
25 вересня 2019 11:26
Лист НБУ по ліцензії.pdf
25 вересня 2019 11:26
Красилів телеграма-2.pdf
25 вересня 2019 11:26
КД С.jpg
25 вересня 2019 11:26
ік лист.pdf
25 вересня 2019 11:26
етикетки для тендеру С.pdf
25 вересня 2019 11:26
Договір ОЗ.pdf
25 вересня 2019 11:26
Довiдка_4-ОПП.pdf
25 вересня 2019 11:26
Довідка дані на товар.pdf
25 вересня 2019 11:26
ГОСТ1205.pdf
25 вересня 2019 11:26
Витяг.pdf
25 вересня 2019 11:26
Атестат акредитації.pdf
25 вересня 2019 11:26
Акт.pdf
25 вересня 2019 11:26
18767_КЛЗ_Гарантія_23_09_2019.rar

Публічні документи

24 вересня 2019 15:32
Лист НБУ по ліцензії (5).pdf
24 вересня 2019 15:32
протокол зборів 2081.pdf
24 вересня 2019 15:32
дані на товар.pdf
24 вересня 2019 15:32
захист довкілля.pdf
24 вересня 2019 15:31
серт.якості 2ТР-155.pdf
24 вересня 2019 15:31
власник креслення.pdf
24 вересня 2019 15:31
кресленик 2ТР-155.pdf
24 вересня 2019 15:31
власник ТУ.pdf
24 вересня 2019 15:31
ТУ на 2ТР-155 с изм.1_2.pdf
24 вересня 2019 15:31
серт.відпов. 2ТР-155.pdf
24 вересня 2019 15:31
відгук.pdf
24 вересня 2019 15:31
досвід - договір зразок.pdf
24 вересня 2019 15:31
витяг ПДВ.pdf
24 вересня 2019 15:31
лист-згода Єфіменко.pdf
24 вересня 2019 15:30
лист-згода Савчук.pdf
24 вересня 2019 15:30
документи на Савчука.pdf
24 вересня 2019 15:30
картка підприємства.pdf
24 вересня 2019 15:30
ПРОПОЗИЦІЯ 2081.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 14:19
Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2019 14:19
ТУ.pdf
25 вересня 2019 14:19
Статут ТОВ Київгума.pdf
25 вересня 2019 14:19
Ст.17.pdf
25 вересня 2019 14:19
Лист представника.pdf
25 вересня 2019 14:19
Відомості про учасника.pdf
25 вересня 2019 14:19
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"

ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"

ТОВ "Київгума"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"
#36500140
Відхилено 2 344 680,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 08:09
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
#35046274
Переможець 3 442 776,48
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 08:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 08:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
#35046274
3 442 776,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 12:11
Звіт Дог. Трібо 19838.docx укладений
28 квітня 2020 12:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:20
19838 Трібо.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:20
Повідомлення про внесення змін 19838 Трібо.docx зміни до договору
28 грудня 2019 10:20
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 15:39
19838 Трібо 07.11.2019.pdf укладений
08 листопада 2019 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацією №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди) та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить: - 573 183,05 грн. (п’ятсот сімдесят три тисячі сто вісімдесят три грн. 05 коп.), ПДВ - 20% - 114 636,61 грн. (сто чотирнадцять тисяч шістсот тридцять шість грн. 61 коп.), разом з ПДВ - 687 819,66 грн. (шістсот вісімдесят сім тисяч вісімсот дев’ятнадцять грн. 66 коп.). 2. Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 687 819,66 грн. 3. Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає – 3 442 163,45 грн. (три мільйона чотириста сорок дві тисячі сто шістдесят три грн. 45 коп.), крім того ПДВ 20% - 688 432,69 грн. (шістсот вісімдесят вісім тисяч чотириста тридцять дві грн. 69 коп.), що разом становить 4 130 596,14 грн. (чотири мільйона сто тридцять тисяч п’ятсот дев’яносто шість грн. 14 коп.). 4. Пункт 12.1. розділу XII. «Строк дії Договору» прийняти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами».
Номер договору про закупівлю: № УЗ/ЦЛ-19838/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-19838/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 123 239,80
UAH (в тому числі ПДВ 687 206,63 UAH)