Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кондиціонери для ВП Лікарня №2 (Джерело фінансування: кошти бюджету розвитку місцевого бюджету міста Мелітополь)
Очікувана вартість
282 000,00 UAH
UA-2019-09-11-001855-b f5c803016a5a413ebbb9dd543f7a7cb5
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сакун Наталія Володимирівна

+380619448433 melgorbol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об'єднання "Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги" Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 05498720
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, пр.Б.Хмельницького,46/9
Контактна особа: Сакун Наталія Володимирівна
+380619448433
melgorbol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 14:05
Очікувана вартість: 282 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказані у Додатку №3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
Кондиціонер на 25 кв.м (Джерело фінансування: кошти бюджету розвитку місцевого бюджету міста Мелітополь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, проспект Богдана Хмельницького, будинок 46/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
20 шт
Кондиціонер на 40 кв.м (Джерело фінансування: кошти бюджету розвитку місцевого бюджету міста Мелітополь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, проспект Богдана Хмельницького, будинок 46/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 16:24
Тендерна документація (зміни).doc
19 вересня 2019 16:24
Додаток 3 з змінами.doc
19 вересня 2019 16:24
Тендерна документація (нова редакція).doc
11 вересня 2019 14:39
Додаток 6.doc
11 вересня 2019 14:39
Додаток 5.doc
11 вересня 2019 14:39
Додаток 4.docx
11 вересня 2019 14:39
Додаток 2.doc
11 вересня 2019 14:39
Додаток 1.doc
19 вересня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 16:24
Тендерна документація (зміни).doc
19 вересня 2019 16:24
Додаток 3 з змінами.doc
11 вересня 2019 14:39
Додаток 3.doc
19 вересня 2019 16:24
Тендерна документація (нова редакція).doc
11 вересня 2019 14:41
Тендерна документація.doc
11 вересня 2019 14:39
Тендерна документація.doc
11 вересня 2019 14:39
Додаток 6.doc
11 вересня 2019 14:39
Додаток 5.doc
11 вересня 2019 14:39
Додаток 4.docx
11 вересня 2019 14:39
Додаток 2.doc
11 вересня 2019 14:39
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тех характеристики
Дата подання: 12 вересня 2019 10:17
Дата відповіді: 14 вересня 2019 14:43
Доброго дня! Вкажіть будь ласка марки кондиціонерів, які підходить під ваші технічні характеристики! Не вдається підібрати жодного еквіваленту, який би відповідав Додатку 3!
Відповідь: Тендерний комітет уважно розглянув Ваші запитання та надає на них відповіді:

1. Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» стаття 22 ч.2 п.3 тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). В додатку 3 до тендерної документації Замовником вказані технічні вимоги до предмета закупівлі (таблиця 1). Тому згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» стаття 22 ч.2 п.3 ми не можемо зробити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
тех характеристики
Дата подання: 16 вересня 2019 09:13
Дата відповіді: 16 вересня 2019 15:16
Добрий ранок! Шановний тендерний комітет, ми не просимо вас посилатись на конкретну торговельну марку чи фірму! Ми просимо вас вказати модель кондиціонера з якого ви списували данні тех характеристики, для того щоб правильно оформити документи для закупівлі!
Відповідь: Тендерний комітет уважно розглянув Ваше запитання та надає на них відповіді:

1. За основу технічних вимог до предмета закупівлі у додатку 3 до тендерної документації в таблиці 1 були взяти моделі LSR-09 HDI ION, LSR-12 HDI ION.
условия монтажа
Дата подання: 16 вересня 2019 16:41
Дата відповіді: 17 вересня 2019 14:36
Добрий вечір!Розкажіть умови монтажу: Можливий монтаж з вікна, чи потрібні послуги автовишки?Наявність решіток на вікнах? З чого складається фасад будівлі, чи є декоративна обшивка, колони? Чи потрібно буде робити демонтаж старої техніки?
Відповідь: Тендерний комітет уважно розглянув Ваші запитання та надає на них відповіді:


1. Будівля має п’ять поверхів, побудована з білої цегли товщина стін 500-600мм. Решіток на вікнах немає, але враховуючи досвід попередніх монтажників вважаємо, що з вікна неможливо встановить зовнішній блок кондиціонеру, потрібна послуга машини з автовишкою. Демонтаж старої техніки робити не треба.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-11-001855-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КОМПЛЕКС ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", Код ЄДРПОУ:32834281
Дата подання: 02 жовтня 2019 14:04
Не відповідність пропозиції вимогам закупівлі
Шановний замовник, прошу дискваліфікувати ТОВ «Старлайт Компані», оскільки пропозиція ТОВ «Старлайт Компані» не відповідає БАГАТЬОМ вимогам закупівлі, а саме:
1. ТОВ «Старлайт Компані» не вірно надали розрахунок вартості кондиціонерів (початкова та оновлена цінова пропозиція). Вартість всього обсягу закупівлі не дорівнює вартості за одиницю товару помножену на кількість товару!
2. Копіі документів (Виписки з ЕДР, Рішення про створення ТОВ «Старлайт Компані», Наказ про призначення директора) не завірені належним чином та мають графічно-комп’ютерне редагування, що суперечить п. 1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовника.
3. Копіі документів (Витяг з ЕДР, Статут ТОВ «Старлайт Компані», Листи-відгуки) не завірені належним чином (відсутні дата, прізвище та ініціали, посада відповідальної особи), що суперечить п. 1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовника, а також п.5.26-5.27 Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0055609-03.
4. Реєстр наданих документів ТОВ «Старлайт Компані» на дану закупівлю відсутній, що суперечить п. 1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовника.
5. Копіі документів (Статут ТОВ «Старлайт Компані») завірені не українською мовою, що суперечить п. 7 Загальних Положень Замовника.
6. Вказані дати завіряння копій документів (Копія Виписки з ЕДР, Витяг з реєстру платників єдиного податку) не відповідають строкам закупівлі.
7. Підписи на наданих документах (Статут ТОВ «Старлайт Компані», Договір №80 від 11.10.2017р) не співпадають.
8. Оригінали документів ТОВ «Старлайт Компані» (Довідка про наявність персоналу, обладнання та матеріально-технічної бази, Лист-гарантія щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування, Лист-гарантія про захист довкілля, Лист - згода на обробку даних, Лист-гарантія щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування, Довідка про новій товар, Довідка щодо санкцій, Інформація про відсутність підстав на відхилення, Порівняльна таблиця характеристик, Лист - погодження з умовами договору) не датовані, отже неможливо визначити достовірність наданої інформації на поточну дату.
9. ТОВ «Старлайт Компані» не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника, оскільки не має власного авторизованого сервісного центру, про що йдеться в Листі-гарантії щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування, не надано авторизаційний лист від виробника, або його представника в Україні. Також не відомі взаємовідносини між ТОВ «Старлайт Компані» та ТОВ «Чоловік на годину», що обумовлює сумніви у якості обслуговування протягом гарантійного терміну на товар, якій складає 60 місяців.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-11-001855-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ЙОЛКІН ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2710514914
Дата подання: 19 вересня 2019 12:28
тех характеристики
Добрий день! В технічних характеристиках Таблиці 1 вказана споживана потужність обігрів / охолодження для кондиціонерів "12"- 1,05/0,82 кВт, а для кондиціонерів "09" 1,2/0,91 кВт! Просимо вас внести зміни до тендерної документації, бо споживана потужність більш потужніх кондиціонерів "12" , не може бути меншою ніж у кондиціонерів "09" !
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 23.09.2019 № 13410.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 10:08

Документи подані замовником

20 вересня 2019 11:54
Протокол

Документи Органу Оскарження

24 вересня 2019 10:08
Рішення від 23.09.2019 № 13410.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-10-000021 ● 1ac6befceaff4024b222f0983b70291e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 жовтня 2019 16:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

10.10.2019 №159

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-09-11-001855-b, «ДК 021:2015: 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої», яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Територіальне медичне об'єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» Мелітопольської міської ради Запорізької області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Старлайт Компані" 244 400,00
UAH з ПДВ
239 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕНСЕЙ ГРУП" 248 790,00
UAH з ПДВ
239 800,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛЕНЬКИЙ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 282 000,00
UAH з ПДВ
242 979,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПЛЕКС ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" 281 899,20
UAH з ПДВ
269 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ЙОЛКІН ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ 269 999,00
UAH з ПДВ
269 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:01
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:00
Справка ДФС.rar
03 жовтня 2019 16:06
Електронний підпис
03 жовтня 2019 16:04
Справка МВС.zip
03 жовтня 2019 16:04
Довідка корупция.zip
01 жовтня 2019 11:35
Електронний підпис
01 жовтня 2019 11:34
17_Цінова оновлена.pdf
27 вересня 2019 09:52
Електронний підпис
27 вересня 2019 09:51
30_декларация.pdf
27 вересня 2019 09:13
Електронний підпис
27 вересня 2019 02:03
5_Статут + 4 стор.pdf
27 вересня 2019 02:03
2_вытяг ЕДР.pdf
27 вересня 2019 02:03
3_Единый налог новій.pdf
27 вересня 2019 02:03
4_Рішення+наказ.pdf
27 вересня 2019 02:03
8_Дог № 2 Днепр 46000 + накл.pdf
27 вересня 2019 02:03
7_Договор 80+Спец+Накл.pdf
27 вересня 2019 02:03
15_Довидка про досвид.pdf
27 вересня 2019 02:03
13_видгук Одесса ВПЮР.pdf
27 вересня 2019 02:03
14_відгук Харьков.pdf
27 вересня 2019 02:03
29_Проект договору.pdf
27 вересня 2019 02:03
26_Ст. 17.pdf
27 вересня 2019 02:03
18_Довыдка обладнання.pdf
27 вересня 2019 02:03
16_відомості.pdf
27 вересня 2019 02:03
24_Довідка санкції 1.pdf
27 вересня 2019 02:03
22_Лист гарантія сервіс.pdf
27 вересня 2019 02:03
19_Персонал.pdf
27 вересня 2019 02:03
20_Захист довкілля.pdf
27 вересня 2019 02:03
25_Довідка санкції 2.pdf
27 вересня 2019 02:03
27_Технічни вимоги.pdf
27 вересня 2019 02:03
28_Порівняльна таблиця.pdf
27 вересня 2019 02:03
17_Цінова пропозіція.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 09:49
Специфікація.pdf
27 вересня 2019 09:49
Пропозиція.pdf
27 вересня 2019 09:49
Працівники (нова).pdf
27 вересня 2019 09:49
наказ, проткол Сенсей (1).pdf
27 вересня 2019 09:49
Досвід.pdf
27 вересня 2019 09:49
Додаток 4.pdf
27 вересня 2019 09:49
08_Виписка.PDF
27 вересня 2019 09:49
07_Свідоцтво ПДВ СЕНСЕЙ.PDF

Публічні документи

25 вересня 2019 18:59
паспорт.pdf
25 вересня 2019 18:59
IMG.pdf
25 вересня 2019 18:59
порівняльні таблиці.docx
25 вересня 2019 18:59
Luberg_deluxe.pdf
25 вересня 2019 18:59
luberg-split.jpg
25 вересня 2019 18:59
документи.rar

Публічні документи

09 жовтня 2019 10:14
Електронний підпис
09 жовтня 2019 09:44
довідка з ДПС.pdf
25 вересня 2019 13:08
Електронний підпис
25 вересня 2019 12:35
тендерна пропозиція.pdf
25 вересня 2019 12:35
Статут ТОВ КІТ.pdf
25 вересня 2019 12:35
Гарантійний лист.pdf
25 вересня 2019 12:35
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 16:22
Довідка повноваження.pdf
26 вересня 2019 16:22
Довідки працівники.pdf
26 вересня 2019 16:22
Додаток 1 «ПРОПОЗИЦІЯ».pdf
26 вересня 2019 16:22
Довідка ознайомлення.pdf
26 вересня 2019 16:22
Luberg_Инструкция.pdf
26 вересня 2019 16:22
Гарантійний лист.pdf
26 вересня 2019 16:22
Довідка сервісні центри.pdf
26 вересня 2019 16:22
Буклет Люберг.pdf
26 вересня 2019 16:22
Додаток 2 Довідка ст.pdf
26 вересня 2019 16:22
Luberg декларация 2019.pdf
26 вересня 2019 16:22
Luberg_сертификат диллера.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Старлайт Компані"

ТОВ "СЕНСЕЙ ГРУП"

БІЛЕНЬКИЙ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "КОМПЛЕКС ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"

ЙОЛКІН ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Старлайт Компані"
#38111162
Рішення скасоване 239 799,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 15:54
ТОВ "Старлайт Компані"
#38111162
Відхилено 239 799,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 16:04
ТОВ "СЕНСЕЙ ГРУП"
#37534118
Відхилено 239 800,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 16:07
БІЛЕНЬКИЙ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3504305590
Відхилено 242 979,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 16:13
ТОВ "КОМПЛЕКС ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
#32834281
Переможець 269 998,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 16:16

Документи

07 жовтня 2019 16:04
Електронний підпис
07 жовтня 2019 16:03
Протокол

Документи

07 жовтня 2019 16:07
Електронний підпис
07 жовтня 2019 16:06
Протокол

Документи

07 жовтня 2019 16:13
Електронний підпис
07 жовтня 2019 16:10
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПЛЕКС ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
#32834281
269 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:26
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 08:50
Договор укладений
24 жовтня 2019 08:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 269 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 44 999,67 UAH)