Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об'єднання "Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги" Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 05498720 |
Місцезнаходження: | 72319, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, пр.Б.Хмельницького,46/9 |
Контактна особа: |
Сакун Наталія Володимирівна +380619448433 melgorbol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 14:05 |
Очікувана вартість: | 282 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 410,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2019 16:24 |
Тендерна документація (зміни).doc | |
19 вересня 2019 16:24 |
Додаток 3 з змінами.doc | |
19 вересня 2019 16:24 |
Тендерна документація (нова редакція).doc | |
11 вересня 2019 14:39 |
Додаток 6.doc | |
11 вересня 2019 14:39 |
Додаток 5.doc | |
11 вересня 2019 14:39 |
Додаток 4.docx | |
11 вересня 2019 14:39 |
Додаток 2.doc | |
11 вересня 2019 14:39 |
Додаток 1.doc |
19 вересня 2019 16:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
19 вересня 2019 16:24 |
Тендерна документація (зміни).doc
|
||||
19 вересня 2019 16:24 |
Додаток 3 з змінами.doc
|
||||
19 вересня 2019 16:24 |
Тендерна документація (нова редакція).doc
|
||||
11 вересня 2019 14:39 |
Додаток 6.doc
|
||||
11 вересня 2019 14:39 |
Додаток 5.doc
|
||||
11 вересня 2019 14:39 |
Додаток 4.docx
|
||||
11 вересня 2019 14:39 |
Додаток 2.doc
|
||||
11 вересня 2019 14:39 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» стаття 22 ч.2 п.3 тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). В додатку 3 до тендерної документації Замовником вказані технічні вимоги до предмета закупівлі (таблиця 1). Тому згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» стаття 22 ч.2 п.3 ми не можемо зробити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
1. За основу технічних вимог до предмета закупівлі у додатку 3 до тендерної документації в таблиці 1 були взяти моделі LSR-09 HDI ION, LSR-12 HDI ION.
1. Будівля має п’ять поверхів, побудована з білої цегли товщина стін 500-600мм. Решіток на вікнах немає, але враховуючи досвід попередніх монтажників вважаємо, що з вікна неможливо встановить зовнішній блок кондиціонеру, потрібна послуга машини з автовишкою. Демонтаж старої техніки робити не треба.
Вимоги про усунення порушення
1. ТОВ «Старлайт Компані» не вірно надали розрахунок вартості кондиціонерів (початкова та оновлена цінова пропозиція). Вартість всього обсягу закупівлі не дорівнює вартості за одиницю товару помножену на кількість товару!
2. Копіі документів (Виписки з ЕДР, Рішення про створення ТОВ «Старлайт Компані», Наказ про призначення директора) не завірені належним чином та мають графічно-комп’ютерне редагування, що суперечить п. 1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовника.
3. Копіі документів (Витяг з ЕДР, Статут ТОВ «Старлайт Компані», Листи-відгуки) не завірені належним чином (відсутні дата, прізвище та ініціали, посада відповідальної особи), що суперечить п. 1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовника, а також п.5.26-5.27 Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0055609-03.
4. Реєстр наданих документів ТОВ «Старлайт Компані» на дану закупівлю відсутній, що суперечить п. 1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовника.
5. Копіі документів (Статут ТОВ «Старлайт Компані») завірені не українською мовою, що суперечить п. 7 Загальних Положень Замовника.
6. Вказані дати завіряння копій документів (Копія Виписки з ЕДР, Витяг з реєстру платників єдиного податку) не відповідають строкам закупівлі.
7. Підписи на наданих документах (Статут ТОВ «Старлайт Компані», Договір №80 від 11.10.2017р) не співпадають.
8. Оригінали документів ТОВ «Старлайт Компані» (Довідка про наявність персоналу, обладнання та матеріально-технічної бази, Лист-гарантія щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування, Лист-гарантія про захист довкілля, Лист - згода на обробку даних, Лист-гарантія щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування, Довідка про новій товар, Довідка щодо санкцій, Інформація про відсутність підстав на відхилення, Порівняльна таблиця характеристик, Лист - погодження з умовами договору) не датовані, отже неможливо визначити достовірність наданої інформації на поточну дату.
9. ТОВ «Старлайт Компані» не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника, оскільки не має власного авторизованого сервісного центру, про що йдеться в Листі-гарантії щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування, не надано авторизаційний лист від виробника, або його представника в Україні. Також не відомі взаємовідносини між ТОВ «Старлайт Компані» та ТОВ «Чоловік на годину», що обумовлює сумніви у якості обслуговування протягом гарантійного терміну на товар, якій складає 60 місяців.
Скарги до процедури
Дата подання: 19 вересня 2019 12:28
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-10-000021 ● 1ac6befceaff4024b222f0983b70291e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2019 16:52 |
НАКАЗ
10.10.2019 №159
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-09-11-001855-b, «ДК 021:2015: 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої», яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Територіальне медичне об'єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» Мелітопольської міської ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Старлайт Компані" |
244 400,00
UAH з ПДВ
|
239 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕНСЕЙ ГРУП" |
248 790,00
UAH з ПДВ
|
239 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БІЛЕНЬКИЙ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
282 000,00
UAH з ПДВ
|
242 979,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПЛЕКС ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" |
281 899,20
UAH з ПДВ
|
269 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЙОЛКІН ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ |
269 999,00
UAH з ПДВ
|
269 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Старлайт Компані" #38111162 |
Рішення скасоване |
239 799,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 15:54
|
ТОВ "Старлайт Компані" #38111162 |
Відхилено |
239 799,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 16:04
|
ТОВ "СЕНСЕЙ ГРУП" #37534118 |
Відхилено |
239 800,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 16:07
|
БІЛЕНЬКИЙ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #3504305590 |
Відхилено |
242 979,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 16:13
|
ТОВ "КОМПЛЕКС ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" #32834281 |
Переможець |
269 998,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2019 08:50
|
Договор | укладений |
24 жовтня 2019 08:47
|